peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55994 Jäsentä
157793 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Minun Telia -sovellus, palauteketju

Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎14-12-2015
Kirjoituksia: 379
11/78

Vs: Minun Telia -sovellus, palauteketju

@TeroRe kirjoitti:

Kiitos @irritus, laitan tiedoksi. Onko muuten rootattu luuri tjsp?

Ei ole rootattu eikä edes kiinalainen versio. Ihan Huawein vakio eurooppalainen laiteohjelma.

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 968
12/78

@TeroRe kirjoitti:

Tiedoksi @kiisseli67 ja @irritus sekä muut:

Minun Telia -applikaatio edellyttää (ainakin tällä hetkellä) Android 6.0 -versiota, teillä oli 4.-jotain ja tästä syystä kauppa ilmoittaa ettei puhelin ole tuettu.

Jos tämä muuttuu niin kerromme siitä tässä ketjussa.

No en kyllä ala yhden sovelluksen takia kiirehtiä uuden puhelimen ostoa 😋 Pääseepä selaimella liittymiänsä kurkkaamaan ja tarvittaessa muuttamaan Hymiö Silmänisku Aika monelta jää nyt sovellus käyttämättä, kun noi puhelimen valmistajat ovat nii hitaita järjestelmäpäivitysten kanssa.

Ei toimi muuten Windows 10 puhelimessakaan tuo sovellus, sillä kaupassa on tarjolla vain vanha Minun Sonera sovellus...

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎19-05-2016
Kirjoituksia: 12
13/78

Terve!

Minun Telia sovellus on tosiaan iOS ja Android (6.0 ->) käyttiksille. Selvittelemme tovin kuluttua mahdollisuutta tukea Androidin aikaisempia versioita. Windows tuki jäi nyt kokonaan pois vähäisen käytön vuoksi.

Saimme juuri sovelluksesta Google Play Storeen uuden version, josta otimme myös huoltoläpyskän pois. Käykää siis ihmeessä testaamassa Hymiö Onnellinen

Appiksen uusi versio iOSlle on Applella reviewssä ja julkaisemme senkin lähipäivinä, toivottavasti jo huomenna.

Mahdollisien virheiden lisäksi kuulemme mielellämme mitä kaikkea haluaisitte sovelluksessamme tehdä ja nähdä. Nyt julkaistu sovellus on ensimmäinen askel ja tulemme lähitulevaisuudessa kehittämään sitä roimasti eteenpäin. 

T. Pekka, Telian appis- ja käytettävyysasiantuntija

Telian appis- ja UX-asiantuntija | MINUN TELIA | TELIA.FI

Konkari ☆
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 009
14/78

@PekkaJaas kirjoitti:

Terve!

Minun Telia sovellus on tosiaan iOS ja Android (6.0 ->) käyttiksille. Selvittelemme tovin kuluttua mahdollisuutta tukea Androidin aikaisempia versioita. Windows tuki jäi nyt kokonaan pois vähäisen käytön vuoksi.

Saimme juuri sovelluksesta Google Play Storeen uuden version, josta otimme myös huoltoläpyskän pois. Käykää siis ihmeessä testaamassa Hymiö Onnellinen

Appiksen uusi versio iOSlle on Applella reviewssä ja julkaisemme senkin lähipäivinä, toivottavasti jo huomenna.

Mahdollisien virheiden lisäksi kuulemme mielellämme mitä kaikkea haluaisitte sovelluksessamme tehdä ja nähdä. Nyt julkaistu sovellus on ensimmäinen askel ja tulemme lähitulevaisuudessa kehittämään sitä roimasti eteenpäin. 

T. Pekka, Telian appis- ja käytettävyysasiantuntija

Oikeastaan saadaan syyttää laitevalmistajia haluttomuudesta ajaa päivityksiä vanhemmille ja erityisesti edullisille laitteille. Monet edulliset laitteet jäävät monesti paitsi ns. isoista versiopäivityksistä ja saavat vain hetkisen tietoturvapäivityksiä. Syynä tähän on osiltaan Android-maaliman hajanaisuus ja puhelinvalmistajien omat kustomoinnit.

Itse kokeilin tuota sovellusta Samsung Galaxy S6 (uusin Nordic -ohjelmistoversio) sekä LG Nexus 5X (uusin Android 7.1.2 Beta) . Hyvin vaikutti toimivan. Plussaa siitä, että voi rajattomienkin liittymien käyttöä seurata! Se ei ennen onnistunut kuin laskusta.

Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎08-08-2012
Kirjoituksia: 1 275
15/78

PekkaJaas kirjoitti:

Mulla näkyy Play storessa ja asennettuna versio 6.0.3 ja avatessa tulee ilmoitus "hups olen huollossa"...

0 tykkäystä
Konkari ☆
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 009
16/78

@kjns kirjoitti:

PekkaJaas kirjoitti:

Mulla näkyy Play storessa ja asennettuna versio 6.0.3 ja avatessa tulee ilmoitus "hups olen huollossa"...

Kokeilitko asentaa uudelleen?

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎19-05-2016
Kirjoituksia: 12
17/78

@kjns kirjoitti:

@PekkaJaas kirjoitti:

Kiitti kommentista! Meillä oli aamulla pieni hickup loginin kanssa, joten laitoimme varuilta huoltoläpyskän päälle. Nyt toimii taas.

Telian appis- ja UX-asiantuntija | MINUN TELIA | TELIA.FI

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 764
18/78

Hyvä! Tätä olen odottanut jo tovin Hymiö Onnellinen

Mukava päässä hallinnoimaan omia liittymiä ja tietoja muutaman napsautuksen päästä. Harmittamaan jäi vikailmoituksen tekeminen sovelluksessa, mutta pärjään ilman sitä. Sovelluksessa voisi olla esimerkiksi:

• Lähistöllä olevat Telia-palvelupisteet ja niiden tiedot mm. aukioloajoista

En oikein ymmärrä tuota virheilmoitusta:

Verkkoyhteys on katki-poikki

Kannattaisi muokata tuota ilmoitusta. Ilmoitus lähti pois, kun suljin sovelluksen ja se sai uudelleen yhteyden verkkoon.

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎24-03-2017
Kirjoituksia: 4
19/78

Huono juttuhan tämä on ettei sovellusta enää ole Windows-laitteille. Siksi harmillista, että nyt joutuu tyytymään selainkäyttöliittymään mikä on mobiilissa verrattain kehno sovelluksen natiivinäkymään verrattuna.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎24-03-2017
Kirjoituksia: 4
20/78

Jaa, että jäi kokonaan pois vähäisen käytön vuoksi? No nyt kun sitä käyttöä ei sitten ole ollenkaan, sillähän se palvelutaso paranee - näin ironisesti asetellen.

0 tykkäystä