peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53539 Jäsentä
153591 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Minun Telia -sovellus, palauteketju

Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 724
21/78

Vs: Minun Telia -sovellus, palauteketju

@mpkon kirjoitti:

Minun Telia sovellus on tosiaan iOS ja Android (6.0 ->) käyttiksille. Selvittelemme tovin kuluttua mahdollisuutta tukea Androidin aikaisempia versioita. Windows tuki jäi nyt kokonaan pois vähäisen käytön vuoksi.

Jaa, että jäi kokonaan pois vähäisen käytön vuoksi? No nyt kun sitä käyttöä ei sitten ole ollenkaan, sillähän se palvelutaso paranee - näin ironisesti asetellen.

Ei tämä ole Telian syytä. Ketä tästä kiittää niin on Microsoftia itseään! Hymiö Erittäin onnellinen

Mikrobitin 9/2016 julkaisussa se on tiivitetty hyvin:

http://www.mikrobitti.fi/2016/09/vaite-lumia-taru-tuli-karuun-loppuunsa-microsoft-vetaa-puhelimia-my...

"Kaikille alkaa olla selvää, että Windows Phonella ei ole tulevaisuutta. Kaikki Microsoftin jäljellä olevat paukut ladataan nyt Windows 10 Mobilen ja yhteistyökumppaneiden varaan. "

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
22/78

Itseäni kiinnostaisi Minun Telia -sovellus Windows 10 Home 1607 -tietokoneeseen. Hyvä lisäys Telia TV -sovelluksen rinnalle.

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
23/78

@Sekunti kirjoitti:

Hyvä! Tätä olen odottanut jo tovin Hymiö Onnellinen

Mukava päässä hallinnoimaan omia liittymiä ja tietoja muutaman napsautuksen päästä. Harmittamaan jäi vikailmoituksen tekeminen sovelluksessa, mutta pärjään ilman sitä. Sovelluksessa voisi olla esimerkiksi:

• Lähistöllä olevat Telia-palvelupisteet ja niiden tiedot mm. aukioloajoista

En oikein ymmärrä tuota virheilmoitusta:

Verkkoyhteys on katki-poikki

Kannattaisi muokata tuota ilmoitusta. Ilmoitus lähti pois, kun suljin sovelluksen ja se sai uudelleen yhteyden verkkoon.

Screenshot_20170324-204030.pngLiittymän "Käyttöraja"-lisäpalvelu

Jonkin verran ääkköset jäävät piiloon otsikossa ja kuvauksessa pitäisi muokata "puhelinkaskut"sanaa > "puhelinlaskut"-sanaksi Hymiö Onnellinen

Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎19-05-2016
Kirjoituksia: 12
24/78

Kiitos hyvistä kommenteista!

Tosiaan virheviestejä pitää korjata, jos ne ei viesti mikä meni pieleen.

Pitääpä korjata tuo typo ja nuo lisäpalveluiden näkymät kaipaavat vielä viilausta, että saadaan visuaalisesti linjaan muun sovelluksen kanssa.

iOS version tilannekatsaus: Ei näytä Applelta heruvan reviewtä tänään, joten menee ensi viikon alkuun. Viikonloppuna siellä ei yleensä tapahdu mitään. Emme valitettavasti voi asettaa iOS sovellusta toimimaan ennen, kuin saamme uuden päivityksen App Storeen.

Telian appis- ja UX-asiantuntija | MINUN TELIA | TELIA.FI

Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎19-05-2016
Kirjoituksia: 12
25/78

Noniin, nyt on iOS version päivitys App Storessa. Käykääpä lataamassa 🙂

Telian appis- ja UX-asiantuntija | MINUN TELIA | TELIA.FI

Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 841
26/78

@PekkaJaas Pitäisi muuten saada toimimaan Minun Telia -sovellus myös Android 5.0 kanssa, koska teillä myydään vielä puhelimia joissa on tuo kyseinen Lollipop versio Androidista

https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/puhelin.aspx?PhoneName=Huawei+P8+Lite

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎27-03-2017
Kirjoituksia: 1
27/78

Moi! Sovellus ei toimi 5.0. Androidissa. Miten sovelluksen saisi pois puhelimesta Googlen play kaupassa?. Itselläni on Samsung S5 neo puhelin. 

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 841
28/78

@Jonz8 kirjoitti:

Moi! Sovellus ei toimi 5.0. Androidissa. Miten sovelluksen saisi pois puhelimesta Googlen play kaupassa?. Itselläni on Samsung S5 neo puhelin. 

Minulla onnistui Sony Xperia Z1 Compactissa seuraavasti : paina alkuvalikossa kaikki sovellukset painiketta minulla se on 6 pistettä ympyrän sisässä ( keskimmäinen kuvio alhaalla ) - paina ylhäältä 3 viivaa ( minulla lukee mukautettu järjestys ) - paina poista asennus - nyt pitäisi tulla siihen sovellukseen punainen ruksi, josta sen voi poistaa.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
SIM-guru
SIM-guru
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
Kirjoituksia: 1 349
29/78

Missäs se WP sovellus on?

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
0 tykkäystä
Data-jehu 2019
Data-jehu 2019
Rekisteröitynyt: ‎26-12-2013
Kirjoituksia: 4 358
30/78

@tilasto kirjoitti:

Missäs se WP sovellus on?

Mikä tämä WP on? Onpas vanhanaikaista...

Ehkä se Universal App tulee mutta kuka nyt WP:seen koskisi kun jo vanhentunut eikä Microsoftkaan sitä tue.

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje . Uusi kartta täältä BETA:na
0 tykkäystä