peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53580 Jäsentä
153657 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Minun Telia -sovellus, palauteketju

Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 724
41/78

Vs: PDF Laskun Avaaminen aiheuttaa virheen liitymien tietoja katsoessa

@kiisseli67 kirjoitti:

Hei LarsOulu!

Kokeilin äsken omaa Minun Telia sovellusta ja maksettuja laskuja avaten PDF-tiedoston. Minulla ainakin toimi, käytössä Android 6.0 ja puhelimen oma PDF viewer.

Kokeile nyt ensiksi poistaa Minun Telia sovellus ja asenna sitten se uusiksi, auttaako se asiaan?

Tai kokeile jotain toista PDF vieweria.

Moikka @LarsOulu ja @kiisseli67!

Testasin varmuuden vuoksi Sony Xperia Z5 Compact (Android 7.0) Minun Telia -sovelluksessa. Puhelintani ei ole rootattu. Ennen toimenpidettä varmistin mobiilidatan liikkuvuuden, tyhjensin Adobe Readerin oletusasetukset järjestelmän asetuksista, tarkistin uusimmat päivitykset Google Play -kaupasta että puhelimestani. Kaikki sovellukset avaavat PDF-tiedostot normaalisti eli mitään ongelmia ei esiintynyt Hymiö Onnellinen

Varmuuden vuoksi vielä kokeilin Google Chrome (versio 57) -selaimen kautta ja lasku avautui normaalisti Adobe Reader -sovellukseen.

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎19-04-2017
Kirjoituksia: 9
42/78

Moikka,

Ei auttanut ulos kirjautuminen ja uudelleen sisäänkirjautuminen.

Eikä myöskään aiemmin tekemäni uudelleenasennus.

Terv. Lasse

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
43/78

Hei,

Lue tarkemmin ongelman kuvaukseni, ongelma ei ole pdf avaamisessa.

Myöskään minun Sonyani ei ole rootattu Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
44/78

@LarsOulu kirjoitti:

Hei,

Lue tarkemmin ongelman kuvaukseni, ongelma ei ole pdf avaamisessa.

Myöskään minun Sonyani ei ole rootattu Hymiö Onnellinen

Morjensta @LarsOulu!

Ahaa. Pahoitteluni! Ymmärsinkin väärin, kun luin nopeasti. Tosiaan kyseinen ongelma toistuu @PekkaJaas, kyseinen bugi löytyy myös tuosta testipilotista. Sovelluksen sulkeminen auttaa, mutta sama rumba jatkuu jos erehtyy avaamaan laskujen PDF-tiedoston Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 843
45/78

@Sekunti Minun puhelimeni avasi PDF laskut aivan oikein Minun Telia appsissa, minkäänlaisia virheilmoituksia ei tullut enkä saanut toistettua tuota vikaa joka LarsOululla ilmenee. Minun puhelin on ulefone Armor ja android 6.0. Ilmaantuuko tuo vika nyt sitten Sonyn puhelimissa?

Edit. Ei koskekaan yksistään Sonyn puhelimia, sillä nyt sain vian toistettua eli sen jälkeen kun on katsonut jotain maksettua laskua PDF:nä ja palaa takaisin esim kyseisen liittymän tietoja tarkastelemaan niin tuo virheilmoitus ilmaantuu! Ping* @PekkaJaas

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Herrasmies
Herrasmies
46/78

@kiisseli67 kirjoitti:

@Sekunti Minun puhelimeni avasi PDF laskut aivan oikein Minun Telia appsissa, minkäänlaisia virheilmoituksia ei tullut enkä saanut toistettua tuota vikaa joka LarsOululla ilmenee. Minun puhelin on ulefone Armor ja android 6.0. Ilmaantuuko tuo vika nyt sitten Sonyn puhelimissa?

Edit. Ei koskekaan yksistään Sonyn puhelimia, sillä nyt sain vian toistettua eli sen jälkeen kun on katsonut jotain maksettua laskua PDF:nä ja palaa takaisin esim kyseisen liittymän tietoja tarkastelemaan niin tuo virheilmoitus ilmaantuu! Ping* @PekkaJaas

Niinpä, siinä on se pullonkaula Hymiö Onnellinen

Uusi keskustelija
47/78

Telia TV Kaapelissa Käyttöohjeet linkki ei toimi

Moikka,

Mene Pääsivulta -> Telia TV Kaapelissa -> Skrollaa sivun loppuun 

Täppää Käyttöohjeet -> Näytetään sivua ei löytyny virhe.

Screenshotit liitteenä

Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎19-05-2016
Kirjoituksia: 12
48/78

Vs: Telia TV Kaapelissa Käyttöohjeet linkki ei toimi

@LarsOulu kirjoitti:

Moikka,

Mene Pääsivulta -> Telia TV Kaapelissa -> Skrollaa sivun loppuun 

Täppää Käyttöohjeet -> Näytetään sivua ei löytyny virhe.

Screenshotit liitteenä

Kiitos. Korjaamme tämän.

Telian appis- ja UX-asiantuntija | MINUN TELIA | TELIA.FI

Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎19-05-2016
Kirjoituksia: 12
49/78

Uusi Minun Telia päivitys saatavilla

Olemme tänään tuoneet uudet päivitykset Minun Teliasta Play Storeen ja App Storeen. Päivityksen tuomia uusia toiminnallisuuksia ja korjauksia ovat: 
- Laskujen maksaminen
- Kirjautuminen mobiilivarmenteella
- Kaveridiili-etuohjelma profiilinäkymässä
- Vikakorjauksia
- Käyttöliittymäparannuksia

- Android 5.0 tuki

Tällä hetkellä olemme kehittämässä appikseen sisältösyötettä, johon voimme tuoda tietoa palveluistamme, videosisältöjä sekä muita sisältöjä. Tavoitteemme on julkaista feed noin parin viikon kuluttua. Feedin lisäksi kehitteillä ovat chat ja bot toiminnallisuudet.

Käykääpä testaamassa. Toivottavasti tykkäätte Hymiö Onnellinen

Telian appis- ja UX-asiantuntija | MINUN TELIA | TELIA.FI

Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎28-05-2010
Kirjoituksia: 366
50/78

Vs: Minun Telia -sovellus, palauteketju

Latasin Android-aplikaation, mutta siinä ei näy ollenkaan 5.6.2017 klo 11 toiselta firmalta siirtynyt puhelinliittymä. Pitäisikö se jotenkin itse liittää? Nyt näkyy vain sähköpostit. Onko kyseessä vika? Vai väärä applikaatio? Laite Samsung Note 3 ja applikaatio kyllä asentui ongelmitta.

Kiitos!

0 tykkäystä