peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53555 Jäsentä
153622 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Minun Telia -sovellus, palauteketju

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎19-07-2016
Kirjoituksia: 9
51/78

Vs: Uusi Minun Telia päivitys saatavilla

Kokeilin tänään asentaa Minun Telia appia Honor 7 premium puhelimeen, mutta eihän se toimi. Kun kirjaudun sisään mobiilivarmenteella, niin ohjelma palaa alkuruutuun, jossa se kysyy uudelleen kirjautumisvaihtoehtoja.

Säälittävä tekele...

Muista, että asiakas maksaa operaattorin työntekijöiden palkat.
0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 718
52/78

Moi @V12SO! Minun Telia Android-applikaatioon kirjautuminen mobiilivarmenteella ei tällä hetkellä toimi osalla käyttäjistä. Vika on tiedossamme ja tutkinnat käynnissä. Toivottavasti saadaan se kuntoon mahdollisimman pian.

paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 724
53/78

@IlariJR kirjoitti:

Moi @V12SO! Minun Telia Android-applikaatioon kirjautuminen mobiilivarmenteella ei tällä hetkellä toimi osalla käyttäjistä. Vika on tiedossamme ja tutkinnat käynnissä. Toivottavasti saadaan se kuntoon mahdollisimman pian.

Kannattaa siis käyttää vaihtoehtoisesti muuta tunnistautumistapaa esim. Telia-tunnuksella Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎19-07-2016
54/78

Kuinka kauan tuollaisen tunnetun vian korjaamiseen menee?

Muista, että asiakas maksaa operaattorin työntekijöiden palkat.
0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎14-01-2015
Kirjoituksia: 531
55/78

@V12SO kirjoitti:

Riippuu toki vian laadusta. Tässä tapauksessa osalla laitteista toimii, mutta osalla taas ei. Toivottavasti tämä nyt kuitenkin saadaan nopeasti toimimaan kaikilla laitteilla.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. Hymiö Onnellinen Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 841
56/78

@Pekka_Koo kirjoitti:

@V12SO kirjoitti:

Riippuu toki vian laadusta. Tässä tapauksessa osalla laitteista toimii, mutta osalla taas ei. Toivottavasti tämä nyt kuitenkin saadaan nopeasti toimimaan kaikilla laitteilla.

Lisätäänpä oma lusikka tähän soppaan : eli minulla toimii vaihtelevasti välillä kirjautuu mobiilivarmenteella heti Minun Telia sovellukseen ja välillä pitää yrittää lähemmäs 10 kertaa ennenkuin onnistuu. Muille sivuille esim. Omakanta palveluun onnistuu joka kerta mobiilivarmenteella samoin Telia.fi:hin, tämä Minun Telia sovellus vain tökkii. Puhelin on Ulefone Armor (android 6.0). Tosin ei nyt ole niin vaikeaa kyllä käyttäjätunnuksillakaan kirjautua tuonne.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 724
57/78

Minun Telia (versio 6.4.15) -sovelluksessa mobiilivarmenteella kirjautuminen toimi normaalisti Nokia 8 (Android 7 -käyttöjärjestelmä) -puhelimessa Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 841
58/78

@Sekunti kirjoitti:

Minun Telia (versio 6.4.15) -sovelluksessa mobiilivarmenteella kirjautuminen toimi normaalisti Nokia 8 (Android 7 -käyttöjärjestelmä) -puhelimessa Hymiö Onnellinen

Toimii tämä myös Android 6 -käyttöjärjestelmällisissä puhelimessa nykyään 😊

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎01-04-2015
59/78

Miksi Minun Telia sovellus ei enää tue iPhone 5-mallia?

0 tykkäystä
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 077
60/78

@stuget kirjoitti:

Miksi Minun Telia sovellus ei enää tue iPhone 5-mallia?

Nyt en ole ihan täysin varma mutta täältä löysin tietoa, että Minun Telia sovellus tukee iOS-versiota 10.0.2 tai uudempaa. Ja kun katsoin Applen sivuilta niin 10.0.2 on alkaen iPhone 5S ja uudempiin puhelimiin.

Joten sovellus ei sinänsä rajoita puhelinmallia vaan iOS-versio jota puhelin tukee.

0 tykkäystä