peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55968 Jäsentä
157739 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Mistä löytyy laskut?

Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎14-12-2015
Kirjoituksia: 379
21/49

Vs: Mistä löytyy laskut?

@kiisseli67, kyseessä on toinen laskuarkisto. Minun tarkoittamani laskuarkisto näyttää tältä:

laskuarkisto.pngLaskuarkisto

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 967
22/49

@irritus kirjoitti:

@kiisseli67, kyseessä on toinen laskuarkisto. Minun tarkoittamani laskuarkisto näyttää tältä:

laskuarkisto.pngLaskuarkisto

Edit. Tuon sinun tarkoittaman laskuarkisto näkymän saa 

@irritus Kyseessä on ihan sama laskuarkisto, minun näkymä vain on hieman erilainen kun olen tabletilla ottanut screenshotin :

Screenshot_2017-05-28-12-21-26.pngLaskuarkisto

Tuon sinun tarkoittaman Laskuarkisto näkymän saa, kun klikkaa - Liittymäni - Jotain omaa liittymää ja valitsee - Laskuarkisto. Mutta periatteessa kyseessä on sama arkisto, toisessa pystyy muokkaamaan esim. Laskutustavan vaihtoa Hymiö Silmänisku

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 967
23/49

@irritus kirjoitti:

Purnipsi kirjoitti:

Olisi kiinnostavaa kuulla, miten ennen vanhaa tai jollakulla toisella toimijalla laskut löytyvät helpommin?

Kaikista hankalin on juuri se kohta, jonka hyppäsit yli muuten hyvää ohjetta kirjoittaessasi. Kirjautumisen jälkeen tulee klikata sivun oikeasta reunasta kolmen vaakaviivan ja ostoskorin välistä ukonkuvaa, tai isommassa ikkunassa valikon ja ostoskorin välistä kiviukon kuvaa.

Tuohon ei osu kuin vahingossa. Etenkään, kun vieressä oleva valikko hämää luulemaan, että sieltä löytyisi valintoja. Ei, valinnat eivät olekaan valikossa vaan ukossa/kiviukossa.

Onneksi sivustolle voi sentään tehdä suoria linkkejä. Tässä oikotiet, olkaa hyvä:

laskut

laskuarkisto

Tässä asiassa olen @irritus kanssasi samaa mieltä, että voisi olla nuo suorat linkit laskuihin ja laskuarkistoon heti Telian/Omien Sivujen etusivulla kun on sinne kirjautuneena. Löytyisi nopeammin 😊

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2012
Kirjoituksia: 1 234
24/49

Olisi varmaan liian yksinkertaista, jos arkisto olisi aina arkisto tai aina mappi, riippumatta millä vehkeellä omille sivuille kirjautuu. Nyt hyvää tarkoittava ohjeistuskin näyttää vähintääkin sekavalta, kun samasta asiasta puhutaan ihan erillä nimellä ja näkymäkin ihan erilainen tabletilla ja tietokoneella. Yrittiköhän kysyjä löytää laskuja puhelimella ?

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎25-05-2017
Kirjoituksia: 2
25/49

Kiitos! Nyt löysin oikeaan paikkaan, mutta lasku, josta tuli jo viikko sitten ilmoitus tekstiviestillä, ei edelleenkään ole näkyvissä/maksettavissa. Löysin kuitenkin kaikki vanhat laskut. Kaitpa se lasku sinne ilmestyy joku päivä. Tulis vaan se tekstari-ilmo vasta sitten, kun laskukin on näkyvissä... joo, nää on näitä. Edelleenkään en osaa etsiä laskua oikeesta paikasta, mutta onneks on nyt laittamasi linkit... Ei tää kalkkis pysy mukana näissä... kohta palkattava nuorempaa sakkia hoitamaan mun laskut ja huijaamaan rahat Hymiö Erittäin onnellinen

Vakiokalustoa ☆☆
26/49

@Purnipsi, halusit tietää, miten laskujen avaaminen on muilla operaattoreilla helpompaa kuin Telialla. Muut operaattorit eivät ole piilottaneet laskuja sivuiltaan kuten Telia, vaan ne ovat koko ajan hallintasivujen käyttöliittymässä tarjolla.

Kun Telia otti nykyisen sivuston käyttöönsä, pari ensimmäistä kertaa Omilla Sivuilla käydessäni jouduin kirjautumaan koko sivustolta ulos ja kirjautumaan takaisin sisään, koska en käsittänyt, minne laskut ja liittymät oikein hävisivät. Vasta kun umpimähkään kokeilin klikata sinne sun tänne, löysin vahingossa kiviukon, jonne nämä asiat piiloutuvat sen jälkeen, kun olet käynyt yhden kerran jossakin Telian sivustolla.

Muiden operaattoreiden hallintasivustoilta laskun löytää silmäilemällä sanaa lasku. Telialla täytyy ensin opetella muutama hieroglyfi. Ja sen jälkeen muistaa, pitikö laskun nähdäkseen klikata , , Ѭ vaiko sittenkin ?

dna-tervetuloa.jpegDna liittymänhallinta tervetuloa-sivu

Dna:lla tervetuloa-sivun kaksi ensimmäistä elementtiä ovat linkit laskuihin, jotka on tällä hetkellä jaettu heillä kahteen eri järjestelmään.

dna-uusi.jpegDna uusi liittymänhallinta

Dna:n uudessa liittymänhallinnassa laskut ovat aina helposti saatavilla yläpalkin toisesta valinnasta.

dna-vanha.pngDna vanha liittymänhallinta

Dna:n vanhassa liittymänhallinnassa laskut ovat aina helposti saatavilla vasemman palstan seitsemännestä valinnasta.

elisa.pngElisa liittymänhallinta

Elisalla laskut ovat aina helposti saatavilla vasemman palstan kolmannesta valinnasta. Lisäksi tervetuloa-sivulla laskuja tarjotaan myös keskeltä ruutua.

Tosin, Telian sivuston epäselkeys ei ole mitenkään ainutlaatuista. Tässä esimerkki Alditalkin hallintasivustosta. Mistä arvelisitte löytävänne liittymän saldon ja sen voimassaolon?

alditalk.pngAlditalk liittymänhallinta

Itse yrittäisin ensin Konto, joka tarkoittaa tiliä. Mutta ei, liittymän saldo ei ole tuolla, vaan se on piilotettu muotokuvaan.

Liittymän voimassaolo ei sitten löydy sen paremmin Kontosta kuin muotokuvastakaan. Voimassaolo on ripoteltu valikon SIM / SIM-Karten Daten taakse.

Konkari ☆
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 008
27/49

Olipas perinpohjainen esitys. Kiitos siitä! Elisa oli mulle tuttu, mutta DNA:n asiakkuudesta on niin kauan aikaa, ettei noin toimivia järjestelmiä vielä ollut. Silloin aikanaan ei muistaakseni mistään meinanut nähdä mitään.

Tuosta olen yhtä mieltä, että turhan paljon klikkailuja Telian puolella. Pitäisi olla selkeämmin esillä pääsy laskuihin. Toki tuo vohveli on vakiutunut valikon ikoniksi, mutta se, että kuitenkin joutuu hahmosta klikkaamaan. Itse en tuohon ongelmaan ole törmännyt, koska Yhteisön sekä Telian asiakkuuden tunnukset ovat eri. Ja vielä saavat olla näin.

0 tykkäystä
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 156
28/49

Kiitos myös omasta puolestani epäkohdan esilletuonnista. Vaatii meiltä nyt pureksintaa. Kuten aikaisemmin lupasin niin palaan asiaan kun minulla on kättä pidempää Hymiö Onnellinen

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Vannoutunut omenamies⎮Lomalla 24.6. - 28.7.⎮

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎08-06-2017
Kirjoituksia: 1
29/49

Jag trodde jag skulle kunna hitta mina räkningar via de egna sidorna och försökte komma in med mina SONERA-passord. Skulle samtidigt ha rättat till min e-postadress om ändrats. Tyvärr LYCKAS INGET av detta på de nya finskspråkiga Teliasidorna och jag kan inte ens hitta service på svenska.

Ett sista önskemål och fråga: Hur avslutar jag mitt telia-konto?

Voit kommentoida suomeksiki.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
30/49

Fakturor har dolts mellan tre horisontell streck och kundvagn i "porträtt" eller "sten med porträtt" uppe höger på sidan. Klicka "porträtt", och sedan Laskut ja viestit för fakturor. E-postadress kan ändras genom Omat tietoni ja asetukset, klicka på MUOKKAA (ändra) i slutet av raden ASIAKASTIEDOT (kundinformation). Skriv ny e-postadress i fält Sähköpostiosoite och klicka TALLENNA (spara).

Det finns även ett arkiv laskuarkisto.

När du har loggat in på Omat Sivut, du kan klicka på länkarna i det här meddelandet.

Endast kundbetjäning kan avsluta Telia-konto. Se kontaktinformation.