peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58135 Jäsentä
161878 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Miten löydän asiakaspalvelu-chatin Telian "Omilta sivuilta"?

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎24-07-2017
Kirjoituksia: 3
1/18

Haluan Telian asiakaspalvelulta selkeän ja hyödyllisen vastauksen tähän viestiin mahdollisimman pikaisesti.

Elisan omilta sivuilta sen löytää heti ja helposti, mutta Telian "Omilta sivuilta" en meinaa millään löytää sitä. Yhdessä kohtaa se siellä mainitaan (ja mainitaan sen olevan käytettävissä "24/7"), mutta siinäkään ei ole tekstissä tai tekstin vieressä mitään linkkiä, joka johtaisi asiakaspalvelu-chattiin.

Vai onko kysymys jostakin Telian "Omien sivujen" väliaikaisesta bugista, että asiakaspalvelu-chattia ei löydä sieltä.

Jos olen sokea tai idiootti, niin outoa on se, että kuitenkin Elisan omilta sivuilta löydän aina asiakaspalvelu-chatin hetkessä. Ja mielestäni en ole sokea tai idiootti.

17 vastausta
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 114
2/18

Vs: Miten löydän asiakaspalvelu-chatin Telian "Omilta sivuilta"?

@peruspekka kirjoitti:

Haluan Telian asiakaspalvelulta selkeän ja hyödyllisen vastauksen tähän viestiin mahdollisimman pikaisesti.

Elisan omilta sivuilta sen löytää heti ja helposti, mutta Telian "Omilta sivuilta" en meinaa millään löytää sitä. Yhdessä kohtaa se siellä mainitaan (ja mainitaan sen olevan käytettävissä "24/7"), mutta siinäkään ei ole tekstissä tai tekstin vieressä mitään linkkiä, joka johtaisi asiakaspalvelu-chattiin.

Vai onko kysymys jostakin Telian "Omien sivujen" väliaikaisesta bugista, että asiakaspalvelu-chattia ei löydä sieltä.

Jos olen sokea tai idiootti, niin outoa on se, että kuitenkin Elisan omilta sivuilta löydän aina asiakaspalvelu-chatin hetkessä. Ja mielestäni en ole sokea tai idiootti.

Hei!

Chatti on tietokoneella parhaiten saatavissa (ja mobiiliselamilla kunhan on sivuston tietokoneversio pakotettu päälle) ja ilmestyy telia.fi sivuston oikeaan alanurkkaan, kun sivuille on kirjautunut sisälle. Alla vielä kuva napista, josta Chat-ikkuna avautuu. 

teliachat1.jpg

Ainakin joskus piti olla mainonnanestolisärit pois päältä Telian sivulla, jotta tuo chatti tulee esille.

Kysythän toki uudelleen, jos tällä ohjeella ei chatti löytynyt. Hymiö Onnellinen

Uusi jäsen
3/18

Kiitos hyvästä neuvosta!

Ehkä olen sittenkin vähän sokea... 

Saisi silti tuo chatti olla vähän helpommin huomattavassa paikassa ja isommalla linkillä siellä Omilla sivuilla mun mielestä. En oikeasti löytänyt sitä ennen tätä neuvoanne.

Velho
Velho
4/18

@peruspekka kirjoitti:

Kiitos hyvästä neuvosta!

Ehkä olen sittenkin vähän sokea... 

Saisi silti tuo chatti olla vähän helpommin huomattavassa paikassa ja isommalla linkillä siellä Omilla sivuilla mun mielestä. En oikeasti löytänyt sitä ennen tätä neuvoanne.

No problems, sitähän varten tämä vertaistukiyhteisö on, että saa kysyä vapaasti neuvoa. Hymiö Silmänisku Toivottavasti myös asiasi, jota chatista selvittelet ratkeaa! Hymiö Onnellinen

Ja olen kyllä samaa mieltä, että ei tuo nappula kovin helposti erotu, kun sivusto on muutenkin kovin graafinen ja kuvioita täynnä.

Uusi jäsen
5/18

Huomasin äsken, että chatti ei tule siellä silloin näkyviin, kun mulla on tietoturvaohjeman verkkopankinsuojausohjelma päällä, koska chatin linkki tulee vain ponnahdusikkunassa. Olin välillä sattumalta sulkenut sen verkkopankkisuojausohjelman, niin chatti tuli sen vuoksi näkyviin.

Verkkopankkisuojausohjelma menee aina automaattisesti päälle, kun kirjaudun verkkopankkitunnuksilla Telian Omille sivuille. Verkkopankkisuojausohjelma näet estää kaikki ponnahdusikkunat.

Tämän vuoksi olisi mielestäni paljon parempi, jos chattiin olisi linkki myös itse pääikkunassa, eikä ainoastaan ponnahdusikkunassa. Tällainen parannusehdotus Telialle.

En tosin tiedä, käykö Telian työntekijöitä lukemassa näitä viestejä työkseen, vai liekö täällä ainoastaan muita toisia neuvovia asiakkaita...

Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 055
6/18

@peruspekka kirjoitti:

Huomasin äsken, että chatti ei tule siellä silloin näkyviin, kun mulla on tietoturvaohjeman verkkopankinsuojausohjelma päällä, koska chatin linkki tulee vain ponnahdusikkunassa. Olin välillä sattumalta sulkenut sen verkkopankkisuojausohjelman, niin chatti tuli sen vuoksi näkyviin.

Verkkopankkisuojausohjelma menee aina automaattisesti päälle, kun kirjaudun verkkopankkitunnuksilla Telian Omille sivuille. Verkkopankkisuojausohjelma näet estää kaikki ponnahdusikkunat.

Tämän vuoksi olisi mielestäni paljon parempi, jos chattiin olisi linkki myös itse pääikkunassa, eikä ainoastaan ponnahdusikkunassa. Tällainen parannusehdotus Telialle.

En tosin tiedä, käykö Telian työntekijöitä lukemassa näitä viestejä työkseen, vai liekö täällä ainoastaan muita toisia neuvovia asiakkaita...

Kyllä käy myös Telialaisia lukemassa näitä viestejä, laitoin myös viestiä eteenpäin Telialle tästä ensimmäisestä kysymyksestä jo Hymiö Silmänisku

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Velho
Velho
7/18

Kyllä täällä Telialaisia pyörii lukemassa viestejä, tosin painottuen arkisin päiväaikaan. Kyllä varmaan huomenna tähänkin ketjuun saadan Telian edustaja kirjoittamaan vastine.

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2017
Kirjoituksia: 295
8/18

@peruspekka kirjoitti:

Huomenta @peruspekka

Tuossa kollega testasi tätä asiaa ja todettiin, että verkkopankkisuojaus tosiaan blokkaa tuon chat-ikkunan. Laitoin hyvän kehitysideasi eteenpäin Hymiö Onnellinen

Nopeana ratkaisuna suosittelen luomaan verkkopankkitunnuksilla Telia-tunnuksen. Tällöin sinun ei tarvitse joka kerta kirjautua palveluun verkkopankkitunnuksilla, vaan yksi tunnistautuminen tunnuksia luodessa riittää ja sen jälkeen kirjaudut käyttäen valitsemaasi käyttäjätunnusta ja salasanaa. Voit tehdä samat asiat Telia-tunnuksella, jotka onnistuvat verkkopankkitunnuksilla kirjautuessa. Toki ostoksia tehdessä täytyy erillinen tunnistautuminen tehdä, jos esimerkiksi ostaa laitteen Telia Rahoituksella. 

Chat-tuki on tulossa syksyllä myös Minun Telia sovellukseen, joten chatin käyttö helpottuu huomattavasti myös liikkeellä ollessa.

Pääset luomaan Telia-tunnuksen täältä

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎31-12-2014
Kirjoituksia: 9
9/18

Hmmm... eipä näy chatti vaikka olen kirjautunut niin mobiilivarmenteella tai käyttäjätunnus/salasana. Selaimina olen

kokeillut Firefoksia ja Chromea ja kummallakaan ei löydy.

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎31-12-2014
Kirjoituksia: 9
10/18

Itselleni vastaten uBlock Origin esti chatin toiminnan joten asiakkaan päässä vika ;(

0 tykkäystä