peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54752 Jäsentä
155612 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Miten pääsen Chat-yhteyteen Telian kanssa

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2017
Kirjoituksia: 3
1/3

Miten pääsen Chat-yhteyteen Telian kanssa

Hei, tämä teidän palvelunne on aivan uskomattoman huono. Sivunne eivät toimi, ei millään saa yhteyttä asiakaspalveluun chatin kautta. Se aina vie takasin omalle sivulle, olen kuukausia yrittänyt päästä sinne mutta tuloksetta. Hirveästi mainostetaan kaikkea mutta sivu on pirstaloitunut ja hyvin epäselvää.

Miksi piilotatte palvelut asiakkailta? Ei ole kiva joutua maksaa itsepalveluksesta. Olen tarvinnut apua liittymän kanssa jo koko kesän enkä halua soittaa koska se tulee todella kalliiksi.

Edit RaMaria: Muokattu otsikkoa

0 tykkäystä
2 vastausta
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 910
2/3

Vs: Miten pääsen Chat-yhteyteen Telian kanssa

@Ruusu111 kirjoitti:

Hei, tämä teidän palvelunne on aivan uskomattoman huono. Sivunne eivät toimi, ei millään saa yhteyttä asiakaspalveluun chatin kautta. Se aina vie takasin omalle sivulle, olen kuukausia yrittänyt päästä sinne mutta tuloksetta. Hirveästi mainostetaan kaikkea mutta sivu on pirstaloitunut ja hyvin epäselvää.

Miksi piilotatte palvelut asiakkailta? Ei ole kiva joutua maksaa itsepalveluksesta. Olen tarvinnut apua liittymän kanssa jo koko kesän enkä halua soittaa koska se tulee todella kalliiksi.

Kun kirjaudut Telia.fi sivuille Telia tunnuksilla/mobiilivarmenteella niin chat pitäisi löytyä oikealta alhaalta : https://www.telia.fi/OmatSivut/main.do

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 748
3/3

Vs: Miten pääsen Chat-yhteyteen Telian kanssa

Chatin käytöstä löytyy myös ohjevideo joka tehtiin kollegan kanssa tuossa jokin aika sitten. Blogi ja siinä olevan video löytyy täältä. Kurkkaa ohjeistus ja video niin uskon että sen jälkeen onnistuu! 

Tarvittaessa voit jättää myös palvelupyynnön telia.fi sivujen kautta. Kun kirjaudut sivuille joko pankkitunnuksella tai Telia-tunnuksella ja valitset sen jälkeen oman nimesi -> liittymäni ja palveluni > jonkin liittymistäsi >  jätä yhteydenottopyyntö.

Telia.fi -sivuilla kohta näyttää tältä:

palvelupyyntö.PNG

paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg