Miten rahat takaisin Telialta?

  • 30 August 2019
  • 1 kommentti
  • 30 katselukertaa

Mikä on toimiva tapa saada irtisanotusta liittymästä maksettu ylimääräinen raha takaisin Telialta? Hyvityslaskussa lukee, että hyvitetään seuraavassa laskussa. Entäs kun ei ole enää mitään laskutettavaa?

 

Otin tätä silmällä pitäen viime keväänä Liiga-palvelun finaalipelien ajaksi kun ajattelin, että tuo hyvitettävä summa kuittaa kivasti lähes kokonaan tuon kuukauden maksun Liigasta. Heh. Täysi lasku siitä tuli ja kun tiedustelin asiaa Telian chatissa niin eipä sieltä mitään vastausta saanut kun asiakaspalvelija oli ilmeisesti niin kiireinen ettei ehtinyt asiaa selvittää. Ymmärsin kuitenkin, ettei toisen palvelun hyvityksiä voi käyttää toiseen palveluun.

 

Maksoin sitten sen Liiga-palvelun maksun ja unohdin asian. Nyt sain lisälaskun Liiga-palvelusta kun oli jäänyt keväällä jotain laskuttamatta?! Tästäpä tulikin sitten mieleeni, että niin... Telialla on minun rahaani sisällä ja kovasti ovat silti lisää vailla.

 

Onko jollain ollut vastaavaa tilannetta ja löytyikö asiaan mitään järkevää ratkaisua? Ihan varmaa on, etten mene avamaan uutta liittymää, jotta sitten sen laskussa voitaisiin tuo hyvitys tehdä.


1 kommentti

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

Moi @Jussikuv ja tervetuloa Telia Yhteisöön!


 


Todennäköisesti lopettamasi liittymä on ollut eri laskutusjärjestelmässä eikä siitä syystä sisässä ollut liikasuoritus ole siirtynyt Liiga-paketin laskulle. 

Asiakaspalvelustamme voidaan katsoa tuo ylimääräisen rahan mahdollinen kohdistaminen jollekin laskulle tai tehdä rahan palautus takaisin tilille, jos kohdistus toiseen laskuun ei ole enää mahdollista. 

Vastaa