Mobiilivarmennetta hakemaan 50 km:n päästä


Haluan mobiilivarmenteen. Menen Telian nettisivuille ja yritän hankkia sellaisen. Minulla on käytössä kahden eri pankin verkkotunnukset, Nordean ja Säästöpankin. Molemmat suuria ja tunnettuja pankkeja. Mutta Telialla ei näitä pankkeja olekaan listallaan. On marssittava kauppaan, mutta kas, tällaisessa vajaan 54000 asukkaan pikkukaupungissa ei olekaan Telialla kauppaa, on vain kodinkoneliikkeen myyjä joka voi myydä liittymiä, mutta ei muuta. Minun olisi matkustettava 50 kilometriä lähimpään Suurkaupunkiin saadakseni mobiilivarmenteen Telian liittymään. 

 

En halua olla asiakas, joka maksaa ihan saman hinnan kuin Suurkaupungissa asuva asiakas, mutta ei saa käyttöönsä samoja palveluja. Onneksi operaattorin vaihto on nykyään helppoa. 

 

 

 

 


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei annamixxx!


Ei ole järkeä lähtä varta vasten hankkimaan mobiilivarmennetta 50 km:n päästä. Nordean tunnuksilla ei taida muuten saada Elisaltakaan mobiilivarmennetta käyttöönsä.


Eikö Nordean pankkitunnukset ja tunnusluku-sovellus riitä asiointiin useimmissa paikoissa mm. Kelalla.


Mobiilivarmenteella on vieläkin aika suppea käyttömahdollisuus verrattaessa pankkien Tupas-tunnistuspalveluihin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@kiisseli67 kirjoitti:

Hei annamixxx!


Ei ole järkeä lähtä varta vasten hankkimaan mobiilivarmennetta 50 km:n päästä. Nordean tunnuksilla ei taida muuten saada Elisaltakaan mobiilivarmennetta käyttöönsä.


Eikö Nordean pankkitunnukset ja tunnusluku-sovellus riitä asiointiin useimmissa paikoissa mm. Kelalla.


Mobiilivarmenteella on vieläkin aika suppea käyttömahdollisuus verrattaessa pankkien Tupas-tunnistuspalveluihin.




Nordean ja pienpankkien (mm. Säästöpankin) kanssa on aika usein vaikea saada sopimuksia aikaan :smileyhappy:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Totta, varta vasten ei kannata mobiilivarmennetta lähteä aktivoimaan vaan sitten jos sinulla on muutakin asiaa/käyntiä kyseisellä paikkakunnalla niin piipahdat sitten samalla. Kaikkien pankkien kanssa ei sopimusta ole syystä tai toisesta saatu aikaiseksi jotta aktivoinnin voisi tehdä itse. Harmillinen tilanne meidänkin kannalta ja toki toivotaan että tulevaisuudessa tilanne olisi toinen.

Vastaa