Mobiilivarmenteen tilaaminen

  • 5 November 2017
  • 7 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Hämmästyneenä huomaan ettei onnistu minulta kun olen Pohjoimaiden suurimman pankin asiakas. Nordeaa ei ole pankkitunnuksilla tunnistaumiseen käytettävien pankkien listalla. Miten se niin on ?

Nordea asiakkaatko juoksutetaan Telian myymälään?

Onko syynä pankin siirtyminen Suomeen? Jos näin on, vaihdan operaattoria enkä muutenkaan osta mitään ruotsalaista enkä matkusta sinne.


7 kommenttia

Kunniamerkki +14

Syytä Nordeaa äläkä Teliaa. Nordea on liian ahne hinnoittelussaan varmaan..

Operaattorin vaihtokaan ei välttämättä auta, Elisallakaan ei Nordeaa ole listoilla. DNA:lla on.

Onko tämä Telian virallinen vastaus? Tuskin tämmöinen asia voi olla rahasta kiinni. Jos meillä olisi kansallinen varmennuspalvelu (kuten Virolla) ei tällaisia ongelmia olisi.

Mielenkiintoista. En minä operaattoria sen takia rupea vaihtamaan. On mulla tuo S-pankin tunnistuspalvelu mahdollinen. Ja ehdin kyllä myymäläänkin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@PasiS kirjoitti:

Operaattorin vaihtokaan ei välttämättä auta, Elisallakaan ei Nordeaa ole listoilla. DNA:lla on.




Sopimuksen laadintaan tarvitaan aina kaksi osapuolta. Nordea-pankin kanssa on ollut aika usein haasteita saada sopimuksia syntymään niiden korkeiden hinnotteluiden takia kuten @tilasto mainitsi. Tämä ei koske pelkästään Telia-operaattoria vaan myös muita yrityksiä.


 


Jos sinulla sattuu olemaan S-pankin verkkopankkitunnukset, niin mikset hyödynnä niitä @Kalmanlehto? Toki Mobiilivarmenne-palvelun käyttöönotto onnistuu kätevästi Telian kivijalkakaupassa vaikkapa ostosreissun yhteydessä :)


@Kalmanlehto kirjoitti:

Hämmästyneenä huomaan ettei onnistu minulta kun olen Pohjoimaiden suurimman pankin asiakas. Nordeaa ei ole pankkitunnuksilla tunnistaumiseen käytettävien pankkien listalla. Miten se niin on ?


Nordea asiakkaatko juoksutetaan Telian myymälään?


Onko syynä pankin siirtyminen Suomeen? Jos näin on, vaihdan operaattoria enkä muutenkaan osta mitään ruotsalaista enkä matkusta sinne.




Hei @Kalmanlehto ihan kaikkien pankkien kanssa ei vielä sopimusta ole, mutta tämän vuoden puolella pitäisi niin Säästöpankin kuin Nordeankin olla mobiilivarmenteessa tunnistautumiseen käytettävien pankkien listalla.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@TuizeKoo kirjoitti:


@Kalmanlehto kirjoitti:

Hämmästyneenä huomaan ettei onnistu minulta kun olen Pohjoimaiden suurimman pankin asiakas. Nordeaa ei ole pankkitunnuksilla tunnistaumiseen käytettävien pankkien listalla. Miten se niin on ?


Nordea asiakkaatko juoksutetaan Telian myymälään?


Onko syynä pankin siirtyminen Suomeen? Jos näin on, vaihdan operaattoria enkä muutenkaan osta mitään ruotsalaista enkä matkusta sinne.




Hei @Kalmanlehto ihan kaikkien pankkien kanssa ei vielä sopimusta ole, mutta tämän vuoden puolella pitäisi niin Säästöpankin kuin Nordeankin olla mobiilivarmenteessa tunnistautumiseen käytettävien pankkien listalla.




Hiljaa hyvää tulee :)

Vastaa