Oikoluku viestinkirjoitusikkunassa


Käyttäjätaso 7

Käytän Firefoxia ja siinä minulla on sanakirjat/oikoluku asennettuna. Oikoluku toimii lähes kaikkien foorumeiden viestinkirjoitusikkunassa , mutta täällä Telian Yhteisössä ei. Miksi??

 

No se vastaus on , että saitin pitää ominaisuutta tukea. Saisitteko päivitettyä systeeminne tukemaan oikolukua? Siitä olisi suuri apu , kun näkisi suoraan , missä on kirjoitusvirheitä eikä tarvitsisi tihrustaa tekstiä ja korjailla jälkikäteen , kun niitä kirjoitusvirheitä vain tuppaa tulemaan.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@kustaa1967@  kirjoitti:

Saisitteko päivitettyä systeeminne tukemaan oikolukua? Siitä olisi suuri apu , kun näkisi suoraan , missä on kirjoitusvirheitä eikä tarvitsisi tihrustaa tekstiä ja korjailla jälkikäteen , kun niitä kirjoitusvirheitä vain tuppaa tulemaan.




Kirjoitusvirheitä tosiaan tuppaa tulemaan itse kullekin! :smileyhappy:


 


Minulla ei suoraan ole tietoa onko tuo toiminne miten saatavissa meidän alustalle, mutta selvitetään! :smileyhappy: Oikein hyvä palaute ja huomio kyllä! Palataan asiaan kun saan tuohon selvyyttä :smileyhappy:

Käyttäjätaso 7

@SannaMKoo@  kirjoitti:

@kustaa1967@  kirjoitti:

Saisitteko päivitettyä systeeminne tukemaan oikolukua? Siitä olisi suuri apu , kun näkisi suoraan , missä on kirjoitusvirheitä eikä tarvitsisi tihrustaa tekstiä ja korjailla jälkikäteen , kun niitä kirjoitusvirheitä vain tuppaa tulemaan.


Kirjoitusvirheitä tosiaan tuppaa tulemaan itse kullekin! :smileyhappy:

 

Minulla ei suoraan ole tietoa onko tuo toiminne miten saatavissa meidän alustalle, mutta selvitetään! :smileyhappy: Oikein hyvä palaute ja huomio kyllä! Palataan asiaan kun saan tuohon selvyyttä :smileyhappy:


Kiitos siitä.

 

Ei sen pitäisi olla mikään kovin kummoinen juttu palvelinpuolella. Pitää vain viestinkirjoitusikkunassa sallia toiminto selaimelle. Varsinainen oikoluku ja sanakirjathan ovat sitten itse kunkin selaimessa.

 

Kilpailijoiden saiteilla toiminto on ollut jo vuosikausia ja valinta löytyy hiirulaisen 2-napin popup-valikosta ellei palvelimella ole sitä rajattu pois.

Vastaa