Olipa kerran Sonera


  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Tässä osoitteessa oli kerran Sonera,  mutta toinen operaattori tuli ja työnsi Soneran pois. 

 

Tällainen vastaus tuli operaattorilta, kun kyselin.  "Kaapelikorttisaatavuutta osoitteeseen ei valitettavasti ole.... Ota yhteyttä isännöitsijään."   

 

Vain Viihde on tarjoilla,  millä en tee yhtään mitään. :smileymad:


50 kommenttia

Päädyin Canal Digital asiakkaaksi.

No olipa harmi, ettei osoitteessa ole meidän kaapelisaatavuutta, ilmeisesti antennitalous kyseessä? :smileyfrustrated:


Onneksi kuitenkin tarpeeseen löytyi sopiva ratkaisu :smileyhappy: Ja mobiiliviihteen tietysti saa minne vaan, vaikka reissuun mukaan.

Tarkistin telkkarista ja siellä lukee Elisa kaapeli, mutta jostain syystä eivät myy tähän maksukanavia. 

 

Työkaverini kertoi,  että Elisa huijaa sitä samaa asiaa hänelle ja yrittää väkisin myydä viihteen millä ei tee mitään.  Hän oli hankkinut kortin ja soittanut Elisalle, jotta yhdistäisivät ja heti laittoivat ja niin nopeasti kaapelissa maksukanavat näkyivät. 

 

Minäkään en halua viihdettä,  vaikka voitin Elisalta ilmaisen(1kk)  viihden. Sanoin heti sen irti, kun olin testannut. 

 

Telkkari on telkkari jne. 

 

En tarvitse reissussa telkkaria. 

 

Edit: oikeassa kellarissa lukee vieläkin Sonera eräässä kaapissa. 

Voihan Sonera itse potkia Elisan pois täältä. Elisa on levinnyt tässä kaupungissa ihan liikaa ja palvelu on huonoa. 

 

Ei muuta kuin isännöitsijälle tarjous. :smileyhappy:

Kunniamerkki +14
Eikai Sonera sille mitään voi jos taloyhtiö päättää vaihtaa palveluntarjoajaa? Tai noh, miksei tietysti hinnoittelemalla tuotteen halvemmaksi kuin kilpailijalla. Hintahan näissä varmaankin yleensä ratkaisee?

Pallo on nyt Soneralle annettu. :smileyvery-happy:

 

Ruotsista on lähtenyt paketti minulle, joka painaa 9kg 

 

Vaikka minun telkkarin sisällä on HD digiboxi,  niin silti uusi on tulossa ja siihen liitetään satelliittipiuha.

Kunniamerkki +14
Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Pallo on nyt Soneralle annettu. Hymiö Erittäin onnellinen


 


Ruotsista on lähtenyt paketti minulle, joka painaa 9kg 


 


Vaikka minun telkkarin sisällä on HD digiboxi,  niin silti uusi on tulossa ja siihen liitetään satelliittipiuha.




Ruotsistako ne nykyään Canal digitalin tarjoukseen tulevan lautasen+boksin lähettää?


Itse muistelen, että aikoinaan (pari kolme vuotta sitten) tais Vantaalta tulla Infocaren varastolta.


Vai olikohan tuo Viasat sittenkin, molemmat löytyy satelliitin kautta niin en varmaksi sano.

Canal Digital lähettää Ruotsista. 

 

Mietin tässä,  että tuleeko myös lautanen mukaan joka painaa 1,5kg? Onko tosiaan digiboxi 8,5kg painava?  Tietysti pakkauskin painaa jonkun verran. 

 

Postnord sivulla lukee,  että eilen iltapäivällä  se  paketti on lähtenyt. 

Kunniamerkki +14
Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Canal Digital lähettää Ruotsista. 


 


Mietin tässä,  että tuleeko myös lautanen mukaan joka painaa 1,5kg? Onko tosiaan digiboxi 8,5kg painava?  Tietysti pakkauskin painaa jonkun verran. 


 


Postnord sivulla lukee,  että eilen iltapäivällä  se  paketti on lähtenyt. 




Kyllä se tulee nykyäänkin uudelle asiakkalle näemmä veloituksetta.


Aika pieni lautanen siihen kuuluu, ainakin mulla oli vaikeuksia signaalin kanssa sateella sillä mukanatulleella, oisko n. 50-60cm. Vaihdoin sitten sen Triaxin TD-110 ja kuva näkyy, saattas se pienempikin 88 malli riittää.

Hyvä tarjous tuli,  3 kuukautta saan tutustua ilmaiseksi ja sitten päättää minkä kanavapaketin valitsen. Eikä minun tarvitse itse asentaa mitään. 

 

Lautanen 64cm ja toivottavasti on riittävä. Siksi Kait sain sen ilmaiseksi. Asentaja virittää, joten kaiketi tuo löytää kanavat. 

 

Kunniamerkki +14
Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Hyvä tarjous tuli,  3 kuukautta saan tutustua ilmaiseksi ja sitten päättää minkä kanavapaketin valitsen. Eikä minun tarvitse itse asentaa mitään. 


 


Lautanen 64cm ja toivottavasti on riittävä. Siksi Kait sain sen ilmaiseksi. Asentaja virittää, joten kaiketi tuo löytää kanavat. 


 




Varmaan ihan hyvä diili. Määräaikainen kuitenkin varmaan asennuspalvelun kanssa?

Niin no,  jos tarvitsee vaihtaa lautanen isompaan joudun kai itse asentaa,  mutta täytyy pyytää apua.  Jos sitä meinasit. 

Kunniamerkki +14
Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Niin no,  jos tarvitsee vaihtaa lautanen isompaan joudun kai itse asentaa,  mutta täytyy pyytää apua.  Jos sitä meinasit. 




Kyllä varmaan.. Meinasin, että oliko sopimus pitkä määräaikainen tuon asennuksen kanssa? Mä asensin itse, enkä ottanut määräaikaista sopimusta ihan periaatteesta vaikka kovasti tyrkyttivät ja nettisivuilla ei toistaiseksi voimassaolevaa edes mainittu. Kyllähän siinä määriksessä aina vähän säästää kuukausittain, varsinkin jos tietää että mitä kanavia haluaa seuraavat 24kk katsella.

Siihen tarjoukseen sisältyy 24kk sopimus ja sopimuksen sisällä on myös digiboxi,  josta joudun maksamaan 4€/kk, kun se ei ole tallentava,  sillä yleensä en tallenna mitään. Aion kyllä jos pystyy,  niin maksan sen boxin heti,  sillä se maksaa 99€ ja siten pääsen eroon 24kk sopimuksesta,  kai? 

Kunniamerkki +14
Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Siihen tarjoukseen sisältyy 24kk sopimus ja sopimuksen sisällä on myös digiboxi,  josta joudun maksamaan 4€/kk, kun se ei ole tallentava,  sillä yleensä en tallenna mitään. Aion kyllä jos pystyy,  niin maksan sen boxin heti,  sillä se maksaa 99€ ja siten pääsen eroon 24kk sopimuksesta,  kai? 




Riippuu varmaan onko sopimus määräaikainen? Jos ei ole niin saa varmaan heti poikki, mutta jos on niin eipä siinä auta vaikka osamaksun loppuerät maksaiskin. Uskoisin, että kyseessä on määräaikainen sopimus jos antavat asennuksen ilmaiseksi ja lautasen. Sopimuspapereista tuo toki varmaksi selviää.

Jos 3kk jälkeen on hyvät tarjoukset,  niin kyllä se minulle sopii. Perhe HD mix paketti olisi sopiva,  sillä saan itse  valita kuukausin kanavat mitä katselen.  Heti pisti silmääni Animal Planet HD :smileyvery-happy:

Karsee  määrä paperia tuli äsken kotiin. Puolet oli kaiketi ruotsiksi. 

 

Paketti on tullut aikaisin aamulla Helsinkiin.  Saa nähdä kerkiikö DPD tuoda sen minulle tänään tai huomenna. DPD on siitä hyvä palvelu,   kun se tuo paketit sinne mihin asiakas haluaa. :) 

Kunniamerkki +14
Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Karsee  määrä paperia tuli äsken kotiin. Puolet oli kaiketi ruotsiksi. 


 


Paketti on tullut aikaisin aamulla Helsinkiin.  Saa nähdä kerkiikö DPD tuoda sen minulle tänään tai huomenna. DPD on siitä hyvä palvelu,   kun se tuo paketit sinne mihin asiakas haluaa. 🙂> 




Viasatilla oli kanssa asennusohjeet ym ruotsiksi, digiboksin manuaali oli suomeksi.


Kyllähän noi kuriirifirmat palvelee paremmin mielestäni kanssa kuin itella, tai tällähetkellä taitaa olla posti taas.

Ei ohjeita tietty ollut,  vaan sopimukset paperit. 

 

Ohjeet latasin jo tablettiin. 

 

Tästä on aikaa jonkun verran,  kun rakensin vielä tietokoneita.  Nykyään ei oikeestaan tarvitse,  kun aika useampi henkilö osaa käyttää jo tietokonetta ja lisätä materiaalia esim.  emolevyyn. 

 

Nyt tarvitsee opetella satelliitti ominaisuudet ja mistä tietää,  jos ufot  näkyy telkkari ruudusta. :smileyvery-happy:

Mikä se tässä köllöttää? :smileyvery-happy:

 

😃 Vieläkö näitä lautasia on käytössä? Enpäs ole pitkään aikaan törmännyt näihin.

Voiko tällä wokkia paistaa? Vai pitäisikö ihan iskee johonkin paikkaan. :smileylol:

 

 

Ei muuta kuin tuumasta toimeen, tynnyri alle ja liekit kehiin ja tuo lautanen sen päälle! Siinä paistat sitten vaikka lättyjä 😃

Sinut voisi grillata siinä. :smileyvery-happy:

 

Ihmettelin kyllä itsekin,  mutta kun sain sen ilmaiseksi ei voi muuta kuin käyttää. :smileywink:

Hahah 😃 Kyllä varmaan tuollaisesta löytyy jonkin asteen käyttöä.

Vastaa