Vainajan kuoleman jälkeen ilmoitimme Telialle, että häneen liittymänsä suljetaan ja lopetetaan. Liittymä pantiin kiinni, mutta nyt vielä kuukauksien jälkeen siitä tuli lasku, vaikka liittymä on ollut kuukausia kiinni. Tieto sulkemisesta ei ollut mennyt laskutukseen ja laskut pyöri suoraveloituksessa normaalisti. Soitin uudestaan ja asiaa ihmeteltiinta ja luvattiin hoitaa, mutta kun tarkistin, niin laskun hyvitys ja poisto oli jäänyt hoitamatta ja taas ihmeteltiin, että miksiköhän edellinen ei ollut hoitanut. Tähän kaikkeen meni sen verraan aikaa, että uusi laskutuskausi oli alkanut raksuttaa ja sitä nyt yritetty taas poistaa. Saa nähdä miten käy. On se vaan kumma kun yritetään väkisin tyhjentää sotaveraani vainajan tili kuoleman jäkeenkin. Tästä on sivistys ja osaamineen kaukana tai sitten kyse tarkoitetusta ahneudesta. Soitatetaan monta kertaa, jotta saadaan siitäkin laskuttaa.
Edit EssiJn: otsikkoa muokattu