11-02-2016
19:15
- viimeksi muokattu
12-02-2016
08:21
, muokkaaja:
NikoNo
Miten pääsee Soneran chattiin. Ei ainakaan omien sivujen kautta. Sivustoilla harhaan johtava tieto omien sivujen kautta, ei mitenkään pääse!!!
Edit NikoNo: korjattu otsikkoa
11-02-2016
19:26
- viimeksi muokattu
12-02-2016
08:21
, muokkaaja:
NikoNo
@Hinssu kirjoitti:
Miten pääsee Soneran chattiin. Ei ainakaan omien sivujen kautta. Sivustoilla harhaan johtava tieto omien sivujen kautta, ei mitenkään pääse!!!
Hei Hinssu! Olethan kirjautunut omille sivuille Sonera Tunnusten avulla? Silloin Chat pitäisi ilmestyä oikeaan alakulmaan. Jos ei sittenkään näy, niin ota mahdollinen mainosten esto-ohjelma pois käytöstä omilta sivuilta.
Tässä videon lopussa myös neuvotaan missä chat on :
15-02-2016 14:17
Ei onnistu chatiin pääsy millään, muutin Sonera tunnuksetkin, eikä ilmesty chat-kuvio. Ja mistä sen mainoskiellon saa pois, jos sellainen on?
15-02-2016 15:01 — muokattu 15-02-2016 15:04
Kuvassa Omilla sivuilla näkyy sekä chatin, että Adblock-mainostenesto-ohjelman kuvake. Pieni vihreä ympyrä, jossa peukku pystyssä heti osoiterivin oikealla puolella. Jos vihreänä, ei ole käytössä, jos punainen on käytössä. Säätämään pääsee tuota pallukkaa klikkaamalla. Asetus on sivu-kohtainen, joten pitää ottaa pois siellä Omilla sivuilla. Jollei tuollaista pallukkaa ole, ei ainakaan Adblock liene selaimessa käytössä. Kuvassa Chrome-selain.
25-02-2016 08:32
Missähän tuo chatti nyt luuraa? Tunti sitten se murheellisesti vilkutti sivun alalaidassa, silloin kun en sitä kaivannut! Nyt olisi asiaa muttei chatia?
31-03-2016 15:49 — muokattu 31-03-2016 15:52
Itsellänihän tuo Chat avautuu kun disabloi Ad-Blockerin, mutta ilmeisesti viety asiakaspalvelu uudelle tasolle kun Chatissä ei tuon automaattisen "Tervetuloa Soneran chat-palveluun
Kuinka voimme auttaa? " jälkeen vastata enää mihinkään...
Jos siellä ei tosiaan ole henk.kuntaa paikalla niin sulkekaa koko roska mielummin..
/edit
vartin odottelun jälkeen kehotettiin soittamaan (maksulliseen) vikapalvelunumeroon...
31-03-2016 18:36
Ihan samaa mieltä olen, tervetulotoivotus 18.17.31 johon vastasin hetimiten, ootteluu, kirjoitin jatkokysymyksen, ootteluu... reilut 10 minuuttia eikä ensimmäsitäkään vastausta, kysymys ei ollut kovin vaikea, vain tuon turvapaketin tarjouksen kestosta, sitä ei löytänyt sivuilta, noh, ehkä joskus toiste
en kovin helpolla enää halua tuota toimimatonta chattiä käyttää
31-03-2016 19:38
Hei karivain!
Turvapaketin tarjouksen kesto löytyy Soneran sivuilta, kun klikkaat tarjousehdot kohtaa:
Sonera tarjoaa 29.1. – 31.3.2016 Sonera Turvapaketti -palvelun 1 kk ajan veloituksetta (norm. 2,90 €/kk) yhdelle laitteelle. Alennusjakson jälkeen sopimus jatkuu sillä hetkellä voimassa olevan hinnaston mukaisella hinnalla. Tarjous koskee myös niitä asiakkaita, joilla on jo Sonera Tietoturva –palvelu käytössä ja päivittävät nykyisen Tietoturva -palvelunsa Sonera Turvapaketiksi. Tarjous ei koske tarjousaikana irtisanottuja ja samalle henkilölle tai samaan talouteen uudelleen tilattua palvelua.
06-04-2016 18:26
Tuo chat on sitten kyllä erittäin kätevä ainakin omasta mielestäni Ei tarvi jonottaa puhelimessa ainakaan.
06-04-2016 21:18 — muokattu 06-04-2016 21:19
@DolceGabbana88 kirjoitti:
Tuo chat on sitten kyllä erittäin kätevä ainakin omasta mielestäni
Ei tarvi jonottaa puhelimessa ainakaan.
Onhan se mainio väylä saada yhteyttä. Valitettavan usein on tosin kestänyt useita minuutteja, että sieltä vastataan, vaikka aluksi on jo jonotettu pääsyä Chat-ikkunaan. Kuitenkin omasta mielestäni saisi olla myös 24/7 vikapäivystys olemassa, kuten E-liikkeellä on. Chat kun on aina chat, eikä omasta mielestäni vastaa ihan suoraan puhelimessa keskustelua. Eikä tuolla Chatissa voida ottaa vikailmoituksia vastaan, vaan ne joudutaan yhä tekemään muita väyliä pitkin. Pikku kyssärit kuitenkin hoituvat siellä nopeasti, eikä tavitse puhelimeen tarttua.
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.