Omille sivuille kirjautuminen ei onnistu


Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20
Hide content

 

Omille sivuille kirjautuminen ei onnistu. Myös sonera sovelluksessa ei näe omia liittymiä, millään muotoa ei voi täten päivittää tai katsoa omien liittymien tilannetta. Kirjautuessa kirjataan välittömästi pois. Ihan sama onko vanhat vai uudet tunnukset, jotka vielä eilen toimivat.


65 kommenttia

Klo 08.50 EPG-tiedot kateissa kaikilta kanavilta. Samalla yritän päästa Soneran Omille Sivuille, mutta palauttaa useamman yrityskerran jälkeen aina Kiitos käynnistä-sivulle.

 

Onko vika minussa vai sivustossa, kun yritän lainata päiväkirjastani tekstiä (Ongelmia Soneran kanssa jo viisi kuukautta) niin tekstin "pastaus" ei onnistu?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Omalla puhelinnumerolla ja vanhalla salasanalla pääsee omaan liittymään käsiksi, mutta soneratunnukset kaikille liittymilleni ei toimi!!!

Täysin sama ongelma. Milloin ongelma saadaan korjattua?

 

Muutama päivä sitten ei onnistunut numerotietojen luovutuksen esto, pyysi yrittämään myöhemmin uudestaan.

 

Miksi on niin että Soneran kanssa asiointi, riippumatta siitä onko kyse verkon kautta tehtävistä muutoksista tai suoraan asiakaspalvelijan kanssa sovituista asioista, ei KOSKAAN onnistu yhdellä kertaa? Onko tämä jollain tapaa osa Soneran liiketoimintastrategiaa, vai onko Sonera yrityksenä vain kertakaikkiaan kyvytön hoitamaan yksinkertaisimmatkin asiakaspalvelutoimenpiteet?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Sonera chatissa, jonne pääsin liittymäni vanhalla tunnuksella eli puhelinnumerolla, sanottiin että soitella tekniseen tukeen p. 020 690101 auki lauantaina klo 9-16.30. Jospa saavat jossain vaihteessa tehtyä jotakin, kun eilen toimi ihan oikein.

Kiitos vastakusesta ja selvittelystä kiisseli.

 

En aio viettää elämääni kuunnellen särisevää musiikkiluuppia josta vielä joudun maksamaan, kun kyseessä on asia jonka vain pitää toimia.

 

Asia on nyt Soneran tiedossa, on aivan älytöntä että asiakasta vaaditaan soittamaan sinne tänne kun kyseessä on Soneran ongelma. Taas toinen merkki Soneran välinpitämättömyydestä palvella asiakkaitaan ja pitää huolta siitä että palvelu toimii. Kaiken maailman roskalisäpalveluita kyllä sopii tyrkyttää...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Toisinaan saa hyvää palvelua, toisinaan ei niin hyvää palvelua ja joskus tuntuu että se on tuurista kiinni sattuuko asiaa hoitamaan pätevä henkilö. Mutta näin on vähän joka operaattorilla. Itse ajattelen, että jos tarpeeksi kauan asiaa kyselee, niin ennenpitkää jotain tapahtuu. Tsemppiä jatkoon kello3000.

Onko Omissa Sivuissa jokin laajempi ongelma? Yrittäessäni kirjautua Omille Sivuille, niin siirryn suoraan "Kiitos Kirjautumsesta-sivulle".

Kun olin kirjautuneena "Sonera Tunnuksella" klaanisivuille, niin "Omille Sivuille" meni sillä suoraan sisään tunnuksia kyselemättä. Entistä enemmän mainokset olivat vallanneet alaa sivuseikkaksi jäävältä asialta.

 

Myös uloskirjautumisen jälkeen laajakaistaliittymän tunnuksella pääsin "Omille Sivuille" ongelmitta. Muita liittymiä ei Soneralla ole. Telefinlandilla kyllä, ja "Sonera Tunnuksella" pääsi ongelmitta TeleFinlandin "Oma Littymä" sivuille.

 

 

Sinnikkäällä ongelman esilläpidolla ongelmat ovat Soneralla tavanneet ratketa viimeistään puolessa vuodessa. Joskin sinä aikana on tehty tukku uusia toimimattomuuksia.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Ei vain toimi minulla noin, edelleenkin vaatii kirjautumisen erikseen ja sanoo sitten kiitos käynnistä : 


@aina kirjoitti:

Kun olin kirjautuneena "Sonera Tunnuksella" klaanisivuille, niin "Omille Sivuille" meni sillä suoraan sisään tunnuksia kyselemättä. Entistä enemmän mainokset olivat vallanneet alaa sivuseikkaksi jäävältä asialta.

 

Myös uloskirjautumisen jälkeen laajakaistaliittymän tunnuksella pääsin "Omille Sivuille" ongelmitta. Muita liittymiä ei Soneralla ole. Telefinlandilla kyllä, ja "Sonera Tunnuksella" pääsi ongelmitta TeleFinlandin "Oma Littymä" sivuille.

 

 

Sinnikkäällä ongelman esilläpidolla ongelmat ovat Soneralla tavanneet ratketa viimeistään puolessa vuodessa. Joskin sinä aikana on tehty tukku uusia toimimattomuuksia.


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Ei onnistu kirjautuminen minun sonera sovellukseenkaan puhelimessa, vaan tulee ilmoitus:  Sovellus kattaa ainoastaan mobiililiittymät. Muut palvelusi löydät Omilta sivuilta. Grrr...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20
Kyllä on ollut koko päivän , ei pääse omille sivuille kirjautumaan selaimesta eikä puhelimen minun sonera sovelluksesta. Tässä lisää :Vs: Omille sivuille kirjautuminen ei onnistu

Soittelin aamusta asiakaspalveluun ja kyselin tilannetta, lupas selvittää ja soittaa takasin. Mitään ei oo vielä kuulunu...

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Osalla näyttäisi olevan ongelmia kirjautumisesta omille sivuille... Minulla kyllä se toimii ihan hyvin mobiilissa ja selaimella. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Tjaa saas nähdä kuinka kauan tässä menee ettei voi hallita omia liittymiä, vaikka mitä tekis.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Sonera tunnukset eivät toimi kaikilla, uusien tunnusten laittaminen ei auta. Kun yrittää kirjautua omille sivuille nähdäkseen kaikki liittymät, niin systeemi kirjaa heti ulos. Tunnukset on oikein ja tänne klaaniin pystyy kirjautumaan sekä omalla puhelinnumerolla pystyy kirjautumaan omille sivuille, mutta silloin pystyt hallitsemaan pelkästään yhtä liittymää. Esim. mobiililaajakaistaa tai lapsesi liittymän tilaa et pysty näkemään. Eilen kaikki toimi ihan oikein...

Miksintunnukset kirjaavat sinut ulos eikä sisään? Sivuja uusitaan ja sitten aina sama homma...

EIVÄT TOIMI,, EI

ODOTAMME KUN VIRKA-AIKA ALKAA.

ODOTAMME KUN VIRKA-AIKA ALKAA.

Yritin monta kertaa, mutta ei vain antanut mennä. Ihan Soneran tunnuksilla.

 

Hups!

Yritit avata näkymää, johon sinulla ei ole käyttöoikeutta. Omien Sivujen näkymien käyttöoikeudet on rajattu sen perusteella, oletko kirjautunut Omille Sivuille Sonera Tunnuksella vai esim. matkapuhelinnumerolla.

Eihän tästä aiheesta ollut tuossa heti alla kuin 5 ketjua ennestään. Minulla tuntuu toimivan.

Hups!

 

Yritit avata näkymää, johon sinulla ei ole käyttöoikeutta. Omien Sivujen näkymien käyttöoikeudet on rajattu sen perusteella, oletko kirjautunut Omille Sivuille Sonera Tunnuksella vai esim. matkapuhelinnumerolla.

 

Onko Omille Sivuille pääsy todella näin vaikeata? Olen koko päivän yrittänyt päästä tekemään tallennuksia, mutta vaikeata on edelleen.

Ei päivää ilman Soneraa, mutta koskakohan pääsisi kehumaan tätä ylivertaista yhtiötä ja ennenkaikkea sen vertaansa vailla olevaa asiakaspalvelua? Meillä on juuri nyt ruuhkaa, mutta palaamme asiaan. Miksiköhän on ruuhkaa?

Onko muilla vaikeuksia päästä omille sivuille? Minä en pääse

kirjautumaan sinne ollenkaan, missä vika?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@alama11 kirjoitti:

Onko muilla vaikeuksia päästä omille sivuille? Minä en pääse

kirjautumaan sinne ollenkaan, missä vika?


Kyllä on aika monella ja monta viestiä on lähetetty. Taitaa vian korjaaminen mennä maanantaille. Itse pääsin puhelinnumerolla ja vanhalla salasanalla omaa puhelinliittymää tarkastelemaan ja sitä kautti laitoin tuonne sonera chattiin myös viestiä viasta. Harmi kun ei nuo sonera tunnukset toimi, niin ei voi tietää muiden liittymien tilaa tällä hetkellä. Ei ole edes auttanut pankkitunnistautuminen uudelleen, liekö vika sitten jotenkin kytköksissä osuuspankkiin, kun siellä oli vasta jotain häikkää...

Vastaa