Onko tämä sallittua?

  • 24 March 2017
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Liittymäni on isäni avaama ja ollut hänen nimissään, miten on mahdollista että isäni alaisuudessa olevasta liittymästä alkaa tulemaan laskut minulle ilman mitään ilmoitusta? Minulla ei ole itse edes mahdollista vaikuttaa liittymän sisältöön, koska sopimus ei ole minun nimissä. Myöskään tästä Telia fuusiosta en ole saanut mitään ilmoitusta. :smileymad:


2 kommenttia

Moi @Antti555! Isäsi on siis liittymän omistaja, mutta sinä olet siinä käyttäjänä? Olisiko mahdollista, että isäsi on ottanut meihin yhteyttä ja pyytänyt lähettämään laskut suoraan sinulle? Liittymän omistaja on joka tapauksessa loppukädessä vastuussa laskujen maksusta.

Kunniamerkki +14

@Antti555 kirjoitti:

Myöskään tästä Telia fuusiosta en ole saanut mitään ilmoitusta. :smileymad:




 


Tähän kommentoin sen verran, että Telia ja Sonera fuusioituivat jo vuonna 2002 TeliaSoneraksi, joten tässä ei ollut kyse fuusiosta. Tässä muutoksessa on kyse vain siitä, että yrityksen Suomen toimintojen markkinoinnissa käytetty toiminimi muutettiin Sonerasta Teliaksi, ja Suomen maayhtiön TeliaSonera Finlandin nimi muutettiin Telia Finlandiksi. Nimen- ja brändinmuutoksesta ei tiedotettu asiakkalle etukäteen, vaan tiedotus aloitettiin vasta muutoksen jälkeen.


 


Kansainvälisen TeliaSonera konsernin nimi muutettiin jo tuossa vähän aiemmin Telia Companyksi.

Vastaa