Puhelimen näytön lukitus itsestään päälle


Onko teillä kellään tullut sellainen tunne kun olen joutunut viemään uuden puhelimeni joka ei ole kahta kuukauttakaan vanha kaksi kertaa nollattavaksi. Tuli sellainen olo että on tyhmä maalaiseukko. Vaikka en tehnyt mitään sille että yksk kaks puhelin vaatii salasanan jota en ollut siihen laittanut. Kyse oli siis näytön lukituksesta. Tiesin varmasti etten ollut laittanut sitä siksi että noita salasanoja alkaa olla pilvin pimein. Kummallakin kerralla puhelin itse meni lukkoon. Edellinen 


oli vähällä että en räjähtänyt. Miksi ei voida uskoa etta uusissakin puhelimissa voi olla vikaa. ja niin sanottua maanantaipäivän puhelimia.  Edellinenkin puhelin oikkuili jo vajaan vuoden päästä. Sekin oli ostettu Sonerasta. Minulla alkaa luotto Soneraa kohtaan kärsiä. 


 


 


Edit RaMaria: Muokattu otsikkoa. 


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@jeijak kirjoitti:

Onko teillä kellään tullut sellainen tunne kun olen joutunut viemään uuden puhelimeni joka ei ole kahta kuukauttakaan vanha kaksi kertaa nollattavaksi. Tuli sellainen olo että on tyhmä maalaiseukko. Vaikka en tehnyt mitään sille että yksk kaks puhelin vaatii salasanan jota en ollut siihen laittanut. Kyse oli siis näytön lukituksesta. Tiesin varmasti etten ollut laittanut sitä siksi että noita salasanoja alkaa olla pilvin pimein. Kummallakin kerralla puhelin itse meni lukkoon. Edellinen 


oli vähällä että en räjähtänyt. Miksi ei voida uskoa etta uusissakin puhelimissa voi olla vikaa. ja niin sanottua maanantaipäivän puhelimia.  Edellinenkin puhelin oikkuili jo vajaan vuoden päästä. Sekin oli ostettu Sonerasta. Minulla alkaa luotto Soneraa kohtaan kärsiä. 




Uskallan väittää, että Soneran myymät puhelimet ovat samasta harmaasta massasta, kuin muidenkin jälleenmyyjien tuotteet. Sinulla on vain sattunut huono tuuri. Ei yhtään kokemuksiasi vähättelemättä, on mullakin esim. 2v vanha ruohonleikkuri seissyt yhteensä 5kk takuuhuoltopajalla. Merkki Klippo. Samoin Stihlin trimmeri oli 2kk huollossa, kun kaasari tekoviallinen. Kyllä näitä löytyy...


 


Ihan mielenkiinnosta, mikä oli puhelimen merkki ja malli? Ei sitä koskaan tiedä, onko ohjelmistossa jokin virhe, joka lukottaa mielivaltaisesti.


 

Tosiaan olisi hyvä tarkentaa, että mikä laite on kyseessä. 


 


Sonera tilaa puhelimensa tehtaalta, kyseinen tehtaan puhelimia löytyy myös todennäköisesti esim, Gigantin hyllyiltä. 


 


Sonera vaan on operaattori, laitteet tulevat siis muualta. 

Niin tiedän ettei Sonera niitä valmista. Mutta kummasti sattuu noita viallisia puhelimia myyntiin. Minun puhelin on Samsung J5.
Eniten minua se risoo että annettiin ymmärtää että minä itse sen aiheutin ja se ettei uskottu että siinä oli tai on vikaa. Se että sitten häviää mm kuvia jotka oli harvinaisia. Joita en enää koskaan saa takaisin.

Vastaa