peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53513 Jäsentä
153569 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Puhelinmyynnin peruminen

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎24-10-2017
Kirjoituksia: 1
1/2

Puhelinmyynnin peruminen

Minulle soitettiin heinä-elokuun vaihteessa Telialta ja tyrkytettiin Spotify Premiumia 1kk ja Telia Tietoturvaa 3kk ilmaiseksi. Myyjä vielä ilmoitti, että nämä tilaukset voi perua 14 päivän kuluessa. Tilauksista tuli vahvistus 1.8 ja minä peruutin molemmat tilaukset 13.8 telia.fi/peruutus sivulla olevalla perumisilmoituksen nettilomakkeella. Sain molemmista sähköpostiini tilauksen perumisilmoituksen. Kumpaakaan palvelua en ottanut edes käyttöön ennen perumista.

Kuluu kaksi kuukautta ja saan lokakuun alussa laskun Spotifyn käyttämisestä, vaikka omasta mielestäni olin perunut koko tilauksen jo pari kuukautta aikaisemmin. Miten voi olla mahdollista, että tieto peruutuksesta ei ole mennyt Telialle perille, jos minä olen saanut siitä vahvistusviestin?

Muutenkaan nuo viestit eivät tunnu menevän perille, kun lähetin viime viikolla eli 18.10 yhteydenottopyynnön tästä asiasta, eikä vieläkään ole mitään kuulunut.

0 tykkäystä
1 vastaus
Highlighted
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎02-06-2015
Kirjoituksia: 131
2/2

Vs: Puhelinmyynnin peruminen

Morjens @Wezquu ja tervetuloa Yhteisöön!

Etäkaupassa tehdyissä tilauksissa on 14 vuorokauden perumisoikeus, eli tuon perusteella asiassa ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Ja aivan normaalisti pitäisi kyseisen lomakkeen viestit (sekä myös yhteydenottopyyntölomakkeella laitetut viestit) tulla perille, eli hieman oudolta kuulostaa.

Olisiko sinun mahdollista olla meihin yhteydessä esimerkiksi chatin kautta, niin päästään siellä tsekkaamaan tätä tarkemmin. Hymiö Onnellinen