Puhelinmyynnin peruminen

  • 24 October 2017
  • 1 kommentti
  • 7 katselukertaa

Minulle soitettiin heinä-elokuun vaihteessa Telialta ja tyrkytettiin Spotify Premiumia 1kk ja Telia Tietoturvaa 3kk ilmaiseksi. Myyjä vielä ilmoitti, että nämä tilaukset voi perua 14 päivän kuluessa. Tilauksista tuli vahvistus 1.8 ja minä peruutin molemmat tilaukset 13.8 telia.fi/peruutus sivulla olevalla perumisilmoituksen nettilomakkeella. Sain molemmista sähköpostiini tilauksen perumisilmoituksen. Kumpaakaan palvelua en ottanut edes käyttöön ennen perumista.

 

Kuluu kaksi kuukautta ja saan lokakuun alussa laskun Spotifyn käyttämisestä, vaikka omasta mielestäni olin perunut koko tilauksen jo pari kuukautta aikaisemmin. Miten voi olla mahdollista, että tieto peruutuksesta ei ole mennyt Telialle perille, jos minä olen saanut siitä vahvistusviestin?

 

Muutenkaan nuo viestit eivät tunnu menevän perille, kun lähetin viime viikolla eli 18.10 yhteydenottopyynnön tästä asiasta, eikä vieläkään ole mitään kuulunut.


1 kommentti

Morjens @Wezquu ja tervetuloa Yhteisöön!

Etäkaupassa tehdyissä tilauksissa on 14 vuorokauden perumisoikeus, eli tuon perusteella asiassa ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Ja aivan normaalisti pitäisi kyseisen lomakkeen viestit (sekä myös yhteydenottopyyntölomakkeella laitetut viestit) tulla perille, eli hieman oudolta kuulostaa.

Olisiko sinun mahdollista olla meihin yhteydessä esimerkiksi chatin kautta, niin päästään siellä tsekkaamaan tätä tarkemmin. :smileyhappy:

Vastaa