Reklamointi puhelimesta

  • 22 November 2018
  • 1 kommentti
  • 16 katselukertaa

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +11

Olen ostanut kutakuinkin vuosi sitten Telialta Sony XPeria XZ1 Compact-puhelimen. Kaikki meni hyvin viime elokuuhun saakka, jolloin puhelin alkoi kuluttamaan akkua. Akku ei tahdo riittää koko päivää erittäin vähäisellä käytöllä. Olen ollut yhteydessä Sonyn tukeen, mutta se nyt oli lähinnä ” teetä ja sympatiaa ”. Tuen ohjeistuksen mukaan olen kokeillut puhelinta safe modessa ja akku kului, olen korjannut softaa Sonyn ohjelmalla ja akku kuluu. Puhelin on ollut huollossa akun vaihdossa ja silti akku kuluu. Tehdasasetukset on palauteltumonta kertaa ja akku kuluu. Suurin akun kuluttaja on ”Puhelin on käyttämätön”. Vastaavia ja monia muita ongelmia tuntuu maailmalla olevan netin keskustelujen pohjalta ja Sonyllä ei ilmeisesti ole pätkän vertaa halua korjataongelmia. Mielestäni puhelin ei ole sitä mitä sen pitäisi olla. Mihin voin reklamoida asiasta?


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @AsiakasY!


 


Eli tänne voi osoittaa reklamaation : 


Reklamaatiot
Telia Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400, 65101 VAASA


Voit tehdä reklamaation myös Telia.fi:ssä.


KIRJAUDU


 


Telia.fi:ssä voit jättää reklamaation siis palvelupyynnöllä ;)

Vastaa