peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52098 Jäsentä
150358 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Reklamointi puhelimesta



Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎17-02-2015
Kirjoituksia: 101
1/2

Reklamointi puhelimesta

Olen ostanut kutakuinkin vuosi sitten Telialta Sony XPeria XZ1 Compact-puhelimen. Kaikki meni hyvin viime elokuuhun saakka, jolloin puhelin alkoi kuluttamaan akkua. Akku ei tahdo riittää koko päivää erittäin vähäisellä käytöllä. Olen ollut yhteydessä Sonyn tukeen, mutta se nyt oli lähinnä ” teetä ja sympatiaa ”. Tuen ohjeistuksen mukaan olen kokeillut puhelinta safe modessa ja akku kului, olen korjannut softaa Sonyn ohjelmalla ja akku kuluu. Puhelin on ollut huollossa akun vaihdossa ja silti akku kuluu. Tehdasasetukset on palauteltumonta kertaa ja akku kuluu. Suurin akun kuluttaja on ”Puhelin on käyttämätön”. Vastaavia ja monia muita ongelmia tuntuu maailmalla olevan netin keskustelujen pohjalta ja Sonyllä ei ilmeisesti ole pätkän vertaa halua korjataongelmia. Mielestäni puhelin ei ole sitä mitä sen pitäisi olla. Mihin voin reklamoida asiasta?

0 tykkäystä
1 vastaus
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 733
2/2

Vs: Reklamointi puhelimesta

Hei @AsiakasY!

 

Eli tänne voi osoittaa reklamaation : 

Reklamaatiot
Telia Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400, 65101 VAASA

Voit tehdä reklamaation myös Telia.fi:ssä.

KIRJAUDU

 

Telia.fi:ssä voit jättää reklamaation siis palvelupyynnöllä Hymiö Silmänisku

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump