peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
56467 Jäsentä
158575 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Risuja ja ruusuja



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎02-08-2019
Kirjoituksia: 1
1/3

Risuja ja ruusuja

Ensimmäiseksi täytyy sanoa, että toimitus oli mielettömän nopea! Sain tuotteeni jo seuraavana päivänä. Kiitos siitä.

 

Sitten sen jälkeen taas tämä on ollut ehkä raivostuttavin asiakaskokemus. Sivunne heittelevät sinne tänne ja jatkuva mainostus aivan joka välissä tulee jo korvista. Kirjautuminen vaaditaan, mutta ei voi kirjaurua pankkitunnuksilla, jos ei ole Telian liittymää - sitä kuitenkin tuputetaan, miten helppoa ja näppärää, no minulla meni hetki löytää se erilainen kirjautumistapa... Olenhan kuitenkin asiakas niin mitä ihmettä tämä on?

 

Chatissa sekä botti ilmeisesti että ihmisasiakaspalvelija aivan ensimmäiseksi ennen mitään apua tai ongelman kuuntelua tyrkyttävät markkinointioikeuksien käyttöönottoa, siis vielä LISÄÄ mainoksia, "vain" viidesti viikossa vai päivässä vai mitä se oli, jotain älytöntä kuitenkin. Todella syvältä tämä haloo! Ainoa tällainen kokemani firma jolla on pokkaa moiseen! Sanoinkin sitten ihmisasiakaspalvelijalle, että jos nyt keskityttäisiin tähän olemassa olevaan ongelmaan ensin. Hän sitten ilmeisesti asiaani lukematta tai keskittymättä alkoi lähettämään tietoja takuusta ja huollosta ja väänsin sitten rautalangasta että ei edelleenkään ole mikään rikki vaan olen vain käyttöohjeita vailla. Lopulta sain huomata tietäväni asiasta enemmän kuin itse asiakaspalvelija, mikä on aika hauskaa, koska en tosiaan ole mikään laitenero. Eli asia jäi minun täysin itse hoidettavaksi, mutta se selvisi sitten onneksi.

 

Tänään sitten yritin jälleen aikani pelleillä Telian pompotussivujen kanssa, kunnes turhauduin ja otin taas yhteyttä asiakaspalveluun kirjautumisrumban jälkeen ja taas kehotettiin ottamaan markkinointiluvat päälle. Jälleen selvisi, että ei, asiakaspalvelu ei voi auttaa myöskään laskutuksen muutosten kanssa vaan täytyy vaan kestää epäselviä ja jatkuvasti ympyrää automaattiohjaavia sivuja. Sain senkin sitten lopulta tehtyä.

 

Anteeksi nyt vaan, mutta ottakaa vaikka mallia DNA:n tai Elisan sivuista ja asiakaspalvelusta! Sivut ovat helpot käyttää eikä tuota markkinointi-sanonkomitä tule aina ensimmäisenä vastaan. Kirjautumaankin pääsee ilman ongelmia ja asetuksia helppo vaihtaa ja jos sen silti onnistuu tupeksimaan niin asiakaspalvelu hoitaa.

 

Telialla on tosiaan näköjään loistava toimitus, aivan mielettömän hienoa että ei tule osamaksusta lisäkuluja, mutta jestas tehkää jotain tuolle asiakaspalvelullenne! Sitten olisitte kenties jopa paras edellämainituista.

 

Anteeksi kitinä, menetän malttini tämmöisen kanssa helposti.

 

Hyvää kesää!

2 vastausta
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎03-06-2019
Kirjoituksia: 51
2/3

Vs: Risuja ja ruusuja


@Vilijonkka1103  kirjoitti:

Ensimmäiseksi täytyy sanoa, että toimitus oli mielettömän nopea! Sain tuotteeni jo seuraavana päivänä. Kiitos siitä.

 

Sitten sen jälkeen taas tämä on ollut ehkä raivostuttavin asiakaskokemus. Sivunne heittelevät sinne tänne ja jatkuva mainostus aivan joka välissä tulee jo korvista. Kirjautuminen vaaditaan, mutta ei voi kirjaurua pankkitunnuksilla, jos ei ole Telian liittymää - sitä kuitenkin tuputetaan, miten helppoa ja näppärää, no minulla meni hetki löytää se erilainen kirjautumistapa... Olenhan kuitenkin asiakas niin mitä ihmettä tämä on?

 

Chatissa sekä botti ilmeisesti että ihmisasiakaspalvelija aivan ensimmäiseksi ennen mitään apua tai ongelman kuuntelua tyrkyttävät markkinointioikeuksien käyttöönottoa, siis vielä LISÄÄ mainoksia, "vain" viidesti viikossa vai päivässä vai mitä se oli, jotain älytöntä kuitenkin. Todella syvältä tämä haloo! Ainoa tällainen kokemani firma jolla on pokkaa moiseen! Sanoinkin sitten ihmisasiakaspalvelijalle, että jos nyt keskityttäisiin tähän olemassa olevaan ongelmaan ensin. Hän sitten ilmeisesti asiaani lukematta tai keskittymättä alkoi lähettämään tietoja takuusta ja huollosta ja väänsin sitten rautalangasta että ei edelleenkään ole mikään rikki vaan olen vain käyttöohjeita vailla. Lopulta sain huomata tietäväni asiasta enemmän kuin itse asiakaspalvelija, mikä on aika hauskaa, koska en tosiaan ole mikään laitenero. Eli asia jäi minun täysin itse hoidettavaksi, mutta se selvisi sitten onneksi.

 

Tänään sitten yritin jälleen aikani pelleillä Telian pompotussivujen kanssa, kunnes turhauduin ja otin taas yhteyttä asiakaspalveluun kirjautumisrumban jälkeen ja taas kehotettiin ottamaan markkinointiluvat päälle. Jälleen selvisi, että ei, asiakaspalvelu ei voi auttaa myöskään laskutuksen muutosten kanssa vaan täytyy vaan kestää epäselviä ja jatkuvasti ympyrää automaattiohjaavia sivuja. Sain senkin sitten lopulta tehtyä.

 

Anteeksi nyt vaan, mutta ottakaa vaikka mallia DNA:n tai Elisan sivuista ja asiakaspalvelusta! Sivut ovat helpot käyttää eikä tuota markkinointi-sanonkomitä tule aina ensimmäisenä vastaan. Kirjautumaankin pääsee ilman ongelmia ja asetuksia helppo vaihtaa ja jos sen silti onnistuu tupeksimaan niin asiakaspalvelu hoitaa.

 

Telialla on tosiaan näköjään loistava toimitus, aivan mielettömän hienoa että ei tule osamaksusta lisäkuluja, mutta jestas tehkää jotain tuolle asiakaspalvelullenne! Sitten olisitte kenties jopa paras edellämainituista.

 

Anteeksi kitinä, menetän malttini tämmöisen kanssa helposti.

 

Hyvää kesää!


Hei @Vilijonkka1103 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Kiitos palautteestasi, laitetaan tästä tietoa eteenpäin. Harmi, että sinulla jäänyt tuollainen kuva asiakaspalvelustamme. Pistetään asia ja toimintatavat mietintämyssyyn, ja asiakaspalveluun infoa. 

 

Meillä on useampi asiakastuki-kanava, ja tosiaan chattiin kirjautumisesta on pyritty tekemään mahdollisimman vaivatonta. Chat toimii myös puhelimella Minun Telia -sovelluksen kautta.

 

Hienoa kuulla, että olet saanut laitteen nopeasti kotiin. Oliko mikä laite kyseessä? Saitko tarvitsemasi ohjeet jo, vai voisinko täällä olla vielä jotenkin avuksi?

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎04-11-2018
Kirjoituksia: 68
3/3

Vs: Risuja ja ruusuja

Valitettavasti olen kokenut samaa kuin kirjoittaja. Vaikka tykkään käyttää Telian palveluja niin asiakaspalvelu on vaihtelevaa. Se riippuu usein ko henkilöstä, joka sattu kohdalle. Ihan asiallista toimintaa olen kohdannut myös.

 

Miksi jo asiakkaana olevaa henkilöä pitää vakuutella firman muiden tuotteiden edullisuudesta? Meinasin suuttua kun minulta kysyttiin liikkeessä, paljonko maksan dna:n puhelinliittymästä. Vastasin, että enpä kerro. Miksi olisin, koska olin tullut aivan muun asia takia Telian palvelupisteeseen!