peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
139799 Kirjoitusta
47276 Jäsentä
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Ruuhkaa asiakaspalvelussa



Highlighted
Talonpoika
Rekisteröitynyt: ‎12-04-2018
Kirjoituksia: 3
1/8

Ruuhkaa asiakaspalvelussa

Yritin tänään torstaina 12.4. avata asiakaspalveluchattiä. En päässyt edes jonoon. Samoin yritin varata takaisinsoittoajan. Sekään ei onnistunut tälle päivälle mutta hämmästyksekseni en voinut valita mitään muutakaan päivää. Käytin Firefox-selaimen uusinta versiota javascript päällä. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Mistähän on kyse?

 

Ovatko asiakaspalvelijat ihan loppu, koska myöskään palvelupyyntöihini webitse ei ole tullut muita kuin automaattivastauksia?! Vai onkohan asiani liian kriittinen ;-) (väärät, aiheettomat laskut)

0 tykkäystä
7 vastausta
Seppä
Rekisteröitynyt: ‎04-06-2015
Kirjoituksia: 132
2/8

Vs: Ruuhkaa asiakaspalvelussa

chatti on yleensä päivisin hyvin ruuhkainen. Illalla tai yöllä on helpompi päästä hoitamaan asioita chatissä. Tosin joskus on käynyt niinkin että vaikka yöllä jonottaa ja näyttää että sua palveltaisiin, niin kukaan ei vastaa.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 464
3/8

Vs: Ruuhkaa asiakaspalvelussa

Moi @juki112 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Chatissa on ollut tänään melkoisen kova ruuhka, mutta tällä hetkellä sinne pitäisi päästä jonoon normaalisti. Ajanvarauskalenterin ajat vapautetaan kerran viikossa ja valitettavasti ne ovat jo menneet tämän viikon osalta. Kalenterin tekniseen alustaan tehdään myös päivityksiä parhaillaan, joten sen vuoksi voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin uusia vapaita aikoja sinne ilmestyy. Palvelupyyntöjen käsittelyssä on puolestaan myös hieman viivettä. Kerrotko vielä milloin laitoit pyynnön, niin osaan arvioida olisiko vastauksen pitänyt jo tulla?

Ei siis mikään ihanteellinen tilanne, se on pakko myöntää. Teemme parhaamme, että ruuhka saadaan aisoihin ja kaikki kanavat pelittämään. Chattia suosittelen kokeilemaan vielä uudestaan, varsinkin jos asialla on kiire Hymiö Onnellinen

| Telialainen | Yhteisön moderaattori | Digi- ja musanörtti | Yhdistysaktiivi | Punkbändin kitaristi |

0 tykkäystä
Seppä
Rekisteröitynyt: ‎04-06-2015
Kirjoituksia: 132
4/8

Vs: Ruuhkaa asiakaspalvelussa

Ruuhkaa on esiintynyt asiakaspalveluchatissa hyvin usein, sen jälkeen kun nimi muuttui Teliaksi. Sonerassa asiat oli paremmin sen osalta.

0 tykkäystä
Talonpoika
Rekisteröitynyt: ‎12-04-2018
Kirjoituksia: 3
5/8

Vs: Ruuhkaa asiakaspalvelussa

No, minulla on ollut kaikenlaista asiaa. Mm. 9.4., 10.4. ja 11.4. olen jättänyt palvelupyynnöt webbilomakkeella. Ja vielä tänäänkin. Useimmat näistä tarvitsisivat vastausta vaikka jokin on jo saattanut tulla muulla tavoin hoidetuksi

 


@IlariJRkirjoitti:

Moi @juki112 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Chatissa on ollut tänään melkoisen kova ruuhka, mutta tällä hetkellä sinne pitäisi päästä jonoon normaalisti. Ajanvarauskalenterin ajat vapautetaan kerran viikossa ja valitettavasti ne ovat jo menneet tämän viikon osalta. Kalenterin tekniseen alustaan tehdään myös päivityksiä parhaillaan, joten sen vuoksi voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin uusia vapaita aikoja sinne ilmestyy. Palvelupyyntöjen käsittelyssä on puolestaan myös hieman viivettä. Kerrotko vielä milloin laitoit pyynnön, niin osaan arvioida olisiko vastauksen pitänyt jo tulla?

Ei siis mikään ihanteellinen tilanne, se on pakko myöntää. Teemme parhaamme, että ruuhka saadaan aisoihin ja kaikki kanavat pelittämään. Chattia suosittelen kokeilemaan vielä uudestaan, varsinkin jos asialla on kiire Hymiö Onnellinen


 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 464
6/8

Vs: Ruuhkaa asiakaspalvelussa

Okei, palvelupyyntöjen käsittelyssä on tällä hetkellä noin kolmen päivän viive, joten luultavasti noihin vastataan aivan pian. Mutta chatin kautta homma hoituu varmasti nopeammin, vaikka hetken joutuisitkin jonottamaan.

| Telialainen | Yhteisön moderaattori | Digi- ja musanörtti | Yhdistysaktiivi | Punkbändin kitaristi |

0 tykkäystä
Talonpoika
Rekisteröitynyt: ‎12-04-2018
Kirjoituksia: 3
7/8

Vs: Ruuhkaa asiakaspalvelussa

Sain yhden asiani hoidetuksi chatissä eli kotinumeroni irtisanomisen,
Irtisanomisen syy oli kelvoton asiakaspalvelu: Telia on märehtinyt jo kuukauden reklamaatiota aiheettomista laskuista koskien irtisanottua liittymää.
Kun otin yhteyttä asiakaspalveluun odotin kahta asiaa: pahoittelua ja rahojeni nopeaa  takaisinmaksua, koska asia on päivänselvä ja kiistaton

No, kumpaakaan ei tapahtunut. Jury is still out.

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 464
8/8

Vs: Ruuhkaa asiakaspalvelussa

Jos meidän päässä tapahtuu virhe, niin tokihan sitä kuuluu pahoitella ja aiheettomat maksut palautetaan mahdollisimman pian takaisin. Tätä kautta en tosiaan pääse tarvittaviin tietoihin käsiksi, mutta toivottavasti meiltä otetaan pian yhteyttä ja homma tulee kuntoon.

| Telialainen | Yhteisön moderaattori | Digi- ja musanörtti | Yhdistysaktiivi | Punkbändin kitaristi |

0 tykkäystä