Ruuhkaa asiakaspalvelussa

  • 12 April 2018
  • 7 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Yritin tänään torstaina 12.4. avata asiakaspalveluchattiä. En päässyt edes jonoon. Samoin yritin varata takaisinsoittoajan. Sekään ei onnistunut tälle päivälle mutta hämmästyksekseni en voinut valita mitään muutakaan päivää. Käytin Firefox-selaimen uusinta versiota javascript päällä. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Mistähän on kyse?

 

Ovatko asiakaspalvelijat ihan loppu, koska myöskään palvelupyyntöihini webitse ei ole tullut muita kuin automaattivastauksia?! Vai onkohan asiani liian kriittinen 😉 (väärät, aiheettomat laskut)


7 kommenttia

chatti on yleensä päivisin hyvin ruuhkainen. Illalla tai yöllä on helpompi päästä hoitamaan asioita chatissä. Tosin joskus on käynyt niinkin että vaikka yöllä jonottaa ja näyttää että sua palveltaisiin, niin kukaan ei vastaa.

Moi @juki112 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Chatissa on ollut tänään melkoisen kova ruuhka, mutta tällä hetkellä sinne pitäisi päästä jonoon normaalisti. Ajanvarauskalenterin ajat vapautetaan kerran viikossa ja valitettavasti ne ovat jo menneet tämän viikon osalta. Kalenterin tekniseen alustaan tehdään myös päivityksiä parhaillaan, joten sen vuoksi voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin uusia vapaita aikoja sinne ilmestyy. Palvelupyyntöjen käsittelyssä on puolestaan myös hieman viivettä. Kerrotko vielä milloin laitoit pyynnön, niin osaan arvioida olisiko vastauksen pitänyt jo tulla?

Ei siis mikään ihanteellinen tilanne, se on pakko myöntää. Teemme parhaamme, että ruuhka saadaan aisoihin ja kaikki kanavat pelittämään. Chattia suosittelen kokeilemaan vielä uudestaan, varsinkin jos asialla on kiire :)

Ruuhkaa on esiintynyt asiakaspalveluchatissa hyvin usein, sen jälkeen kun nimi muuttui Teliaksi. Sonerassa asiat oli paremmin sen osalta.

No, minulla on ollut kaikenlaista asiaa. Mm. 9.4., 10.4. ja 11.4. olen jättänyt palvelupyynnöt webbilomakkeella. Ja vielä tänäänkin. Useimmat näistä tarvitsisivat vastausta vaikka jokin on jo saattanut tulla muulla tavoin hoidetuksi

 


@IlariJRkirjoitti:

Moi @juki112 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Chatissa on ollut tänään melkoisen kova ruuhka, mutta tällä hetkellä sinne pitäisi päästä jonoon normaalisti. Ajanvarauskalenterin ajat vapautetaan kerran viikossa ja valitettavasti ne ovat jo menneet tämän viikon osalta. Kalenterin tekniseen alustaan tehdään myös päivityksiä parhaillaan, joten sen vuoksi voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin uusia vapaita aikoja sinne ilmestyy. Palvelupyyntöjen käsittelyssä on puolestaan myös hieman viivettä. Kerrotko vielä milloin laitoit pyynnön, niin osaan arvioida olisiko vastauksen pitänyt jo tulla?

Ei siis mikään ihanteellinen tilanne, se on pakko myöntää. Teemme parhaamme, että ruuhka saadaan aisoihin ja kaikki kanavat pelittämään. Chattia suosittelen kokeilemaan vielä uudestaan, varsinkin jos asialla on kiire :)


 

Okei, palvelupyyntöjen käsittelyssä on tällä hetkellä noin kolmen päivän viive, joten luultavasti noihin vastataan aivan pian. Mutta chatin kautta homma hoituu varmasti nopeammin, vaikka hetken joutuisitkin jonottamaan.

Sain yhden asiani hoidetuksi chatissä eli kotinumeroni irtisanomisen,
Irtisanomisen syy oli kelvoton asiakaspalvelu: Telia on märehtinyt jo kuukauden reklamaatiota aiheettomista laskuista koskien irtisanottua liittymää.
Kun otin yhteyttä asiakaspalveluun odotin kahta asiaa: pahoittelua ja rahojeni nopeaa  takaisinmaksua, koska asia on päivänselvä ja kiistaton

No, kumpaakaan ei tapahtunut. Jury is still out.

Jos meidän päässä tapahtuu virhe, niin tokihan sitä kuuluu pahoitella ja aiheettomat maksut palautetaan mahdollisimman pian takaisin. Tätä kautta en tosiaan pääse tarvittaviin tietoihin käsiksi, mutta toivottavasti meiltä otetaan pian yhteyttä ja homma tulee kuntoon.

Vastaa