peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53592 Jäsentä
153675 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Saapumaton lasku ja maksukehoitus



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎10-10-2017
Kirjoituksia: 1
1/2

Saapumaton lasku ja maksukehoitus

Hei,

 

Elokuun lasku ei ikinä minulle asti päätynyt. Sain aiheesta vain maksukehoitteen hieman myöhemmin, joka ei silloin sisältänyt maksukehoitusmaksua joten jätin asian sikseen. Sain kuitenkin juuri saapuneessa lokakuun laskussa (nr. 1xxxxxxxx) maksukehoitusmaksun sekä viivästyskorko-palvelumaksun elokuun laskusta (nr. 1xxxxxxxx), jota en siis ole voinut maksaa ajallaan kun lasku ei minulle ikinä saapunut.

 

Ennen kuin maksan mahdollisesti aiheettomia maksukehoituksia, voitteko järjestelmistänne tarkistaa onko kyseessä sähköpostini vika joka on laskun yksinkertaisesti hävittänyt, vai teidän vikanne että lasku ei ikinä ole ajallaan lähtenytkään? 


Asiakasnumeroni on xxxxxxxx. Kiitos selvityksestä!

Terveisin,
JH

 

 

EDIT: muokattu viestistä asiakastietoja sisältävät tiedot ja otsikko. //TuizeKoo

0 tykkäystä
1 vastaus
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 843
2/2

Vs: Saapumaton lasku ja maksukehoitus

Hei @Luskikon ja tervetuloa Telian yhteisöön! 

Sinun pitää ottaa yhteyttä Telian asiakaspalveluun laskuasioissa, vaikka chatin kautta joka on avoinna 24/7 : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

Yhteisön kautta ei voida hoitaa asiakkaan tunnistautumista vaativia tehtäviä.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump