peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
51432 Jäsentä
148925 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Siirretyt maksut laskussa



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎26-01-2018
Kirjoituksia: 2
1/5

Siirretyt maksut laskussa

Ihmettelen mistä laskuuni on tullut semmoinen kuin "siirretyt  maksut", saldorajoitusta ei ole ja mistä tuo "TeliaTV sovellus" on tullut ,en ole kyllä mitään tuommoista liittymää tehnyt. 

Edit RaMaria: Piilotettu asiakasnumero ja tarkennettu otsikkoa

0 tykkäystä
4 vastausta
Data-Jehu 2018
Data-Jehu 2018
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 649
2/5

Vs: Siirretyt maksut laskussa


Roskakihveli kirjoitti:

Ihmettelen mistä laskuuni on tullut semmoinen kuin "siirretyt  maksut", saldorajoitusta ei ole ja mistä tuo "TeliaTV sovellus" on tullut ,en ole kyllä mitään tuommoista liittymää tehnyt. 


Hei!

 

En aivan varma ole, mutta vahvasti epäilen siirrettyjen maksujen tarkoittavan sitä, että laskuun on siirretty laskutettavaa edelliseltä kaudelta tai jostain muusta palvelusta. Eli jos laskutusraja (20€) ei täyty laskutuskaudella, niin tuo jää odottamaan, kunnes on kertynyt laskutettavaa yli tuon 20€ rajan tai max 6kk.

 

Selvittelisin asiaa aspan kautta, sillä täällä yhteisössä ei valitettavasti voida tutkia juuri sinun asiakkuuksia eikä täällä viikonloppuisin ole Telialaisia vastailemassa yleisiin kysymyksiin. Parhaan neuvonnan juuri tällä hetkellä saisit chat-aspan kautta, jonka löydät, kun kirjaudut sisään telia.fi -sivustolle ja klikkaat oikeaan alanurkkaan ilmestyvää chat-ikonia. Varmistathan, että mahdollinen mainonnanestolisäosa ei ole käytössä Telian sivulla, sillä se saattaa estää chatin toiminnan.

 

Aspan yhteystiedot löydät täältä:

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

 

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎26-01-2018
Kirjoituksia: 2
3/5

Vs: Siirretyt maksut laskussa

Kyllä asia selvisi, siirretyt maksut oli edelliseltä laskutuskaudelta. Oli niin pieni summa että yksi lasku jäi välistä tulematta ja siirtyi seuraavaan laskuun.

Vakiokalustoa**
Rekisteröitynyt: ‎16-02-2015
Kirjoituksia: 298
4/5

Vs: Siirretyt maksut laskussa

Olis hyvä että laskuissa  silloin näkyisi  miltä   ajalta on laskutettu jos näin ei  ole  niin ei luulis  olevan hankalaa  telian toteuttaa asiaa  se meinaan  poistaisi  turhat  kyselyt laskuista


@Purnipsikirjoitti:

Roskakihveli kirjoitti:

Ihmettelen mistä laskuuni on tullut semmoinen kuin "siirretyt  maksut", saldorajoitusta ei ole ja mistä tuo "TeliaTV sovellus" on tullut ,en ole kyllä mitään tuommoista liittymää tehnyt. 


Hei!

 

En aivan varma ole, mutta vahvasti epäilen siirrettyjen maksujen tarkoittavan sitä, että laskuun on siirretty laskutettavaa edelliseltä kaudelta tai jostain muusta palvelusta. Eli jos laskutusraja (20€) ei täyty laskutuskaudella, niin tuo jää odottamaan, kunnes on kertynyt laskutettavaa yli tuon 20€ rajan tai max 6kk.

 

Selvittelisin asiaa aspan kautta, sillä täällä yhteisössä ei valitettavasti voida tutkia juuri sinun asiakkuuksia eikä täällä viikonloppuisin ole Telialaisia vastailemassa yleisiin kysymyksiin. Parhaan neuvonnan juuri tällä hetkellä saisit chat-aspan kautta, jonka löydät, kun kirjaudut sisään telia.fi -sivustolle ja klikkaat oikeaan alanurkkaan ilmestyvää chat-ikonia. Varmistathan, että mahdollinen mainonnanestolisäosa ei ole käytössä Telian sivulla, sillä se saattaa estää chatin toiminnan.

 

Aspan yhteystiedot löydät täältä:

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

 


 

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 024
5/5

Vs: Siirretyt maksut laskussa

Tokihan laskulla näkyy, että minkä numeroinen lasku on siirretty tähän kyseiseen laskuun. Silloin sen voi käydä tarkistamassa esimerkiksi telia.fi sivuille kirjautumalla. Tuo on kuitenkin hyvä idea, että laskulla voisi suoraan näkyä, että mitä aikaväliä siinä siirretyllä laskulla on veloitettu. Voisihan se vähentää epäselvyyksiä ja parantaa asiakaskokemusta.

 

Laittelen tästä ehdottomasti kehitysehdotuksen eteenpäin!