Siirretyt maksut laskussa

  • 26 January 2018
  • 4 kommenttia
  • 333 katselukertaa

Ihmettelen mistä laskuuni on tullut semmoinen kuin "siirretyt  maksut", saldorajoitusta ei ole ja mistä tuo "TeliaTV sovellus" on tullut ,en ole kyllä mitään tuommoista liittymää tehnyt. 

Edit RaMaria: Piilotettu asiakasnumero ja tarkennettu otsikkoa


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Roskakihveli kirjoitti:

Ihmettelen mistä laskuuni on tullut semmoinen kuin "siirretyt  maksut", saldorajoitusta ei ole ja mistä tuo "TeliaTV sovellus" on tullut ,en ole kyllä mitään tuommoista liittymää tehnyt. 




Hei!


 


En aivan varma ole, mutta vahvasti epäilen siirrettyjen maksujen tarkoittavan sitä, että laskuun on siirretty laskutettavaa edelliseltä kaudelta tai jostain muusta palvelusta. Eli jos laskutusraja (20€) ei täyty laskutuskaudella, niin tuo jää odottamaan, kunnes on kertynyt laskutettavaa yli tuon 20€ rajan tai max 6kk.


 


Selvittelisin asiaa aspan kautta, sillä täällä yhteisössä ei valitettavasti voida tutkia juuri sinun asiakkuuksia eikä täällä viikonloppuisin ole Telialaisia vastailemassa yleisiin kysymyksiin. Parhaan neuvonnan juuri tällä hetkellä saisit chat-aspan kautta, jonka löydät, kun kirjaudut sisään telia.fi -sivustolle ja klikkaat oikeaan alanurkkaan ilmestyvää chat-ikonia. Varmistathan, että mahdollinen mainonnanestolisäosa ei ole käytössä Telian sivulla, sillä se saattaa estää chatin toiminnan.


 


Aspan yhteystiedot löydät täältä:


https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot


 


 

Kyllä asia selvisi, siirretyt maksut oli edelliseltä laskutuskaudelta. Oli niin pieni summa että yksi lasku jäi välistä tulematta ja siirtyi seuraavaan laskuun.

Olis hyvä että laskuissa  silloin näkyisi  miltä   ajalta on laskutettu jos näin ei  ole  niin ei luulis  olevan hankalaa  telian toteuttaa asiaa  se meinaan  poistaisi  turhat  kyselyt laskuista


@Purnipsikirjoitti:

@Roskakihveli kirjoitti:

Ihmettelen mistä laskuuni on tullut semmoinen kuin "siirretyt  maksut", saldorajoitusta ei ole ja mistä tuo "TeliaTV sovellus" on tullut ,en ole kyllä mitään tuommoista liittymää tehnyt. 


Hei!

 

En aivan varma ole, mutta vahvasti epäilen siirrettyjen maksujen tarkoittavan sitä, että laskuun on siirretty laskutettavaa edelliseltä kaudelta tai jostain muusta palvelusta. Eli jos laskutusraja (20€) ei täyty laskutuskaudella, niin tuo jää odottamaan, kunnes on kertynyt laskutettavaa yli tuon 20€ rajan tai max 6kk.

 

Selvittelisin asiaa aspan kautta, sillä täällä yhteisössä ei valitettavasti voida tutkia juuri sinun asiakkuuksia eikä täällä viikonloppuisin ole Telialaisia vastailemassa yleisiin kysymyksiin. Parhaan neuvonnan juuri tällä hetkellä saisit chat-aspan kautta, jonka löydät, kun kirjaudut sisään telia.fi -sivustolle ja klikkaat oikeaan alanurkkaan ilmestyvää chat-ikonia. Varmistathan, että mahdollinen mainonnanestolisäosa ei ole käytössä Telian sivulla, sillä se saattaa estää chatin toiminnan.

 

Aspan yhteystiedot löydät täältä:

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

 


 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Tokihan laskulla näkyy, että minkä numeroinen lasku on siirretty tähän kyseiseen laskuun. Silloin sen voi käydä tarkistamassa esimerkiksi telia.fi sivuille kirjautumalla. Tuo on kuitenkin hyvä idea, että laskulla voisi suoraan näkyä, että mitä aikaväliä siinä siirretyllä laskulla on veloitettu. Voisihan se vähentää epäselvyyksiä ja parantaa asiakaskokemusta.


 


Laittelen tästä ehdottomasti kehitysehdotuksen eteenpäin!

Vastaa