peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
51988 Jäsentä
150035 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Sinulla ei ole tällä hetkellä aktiivisia Telian liittymiä.



Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎28-07-2015
Kirjoituksia: 30
1/4

Sinulla ei ole tällä hetkellä aktiivisia Telian liittymiä.

Olin menossa asettamaan tulevan viikon ohjelmia tallennukseen, mutta "Liittymäni ja palveluni" alta ei löydy mitään. Herjaa vain "Sinulla ei ole tällä hetkellä aktiivisia Telian liittymiä". Ainakin minä maksan parista palvelusta.

3 vastausta
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎02-01-2018
Kirjoituksia: 1
2/4

Vs: Sinulla ei ole tällä hetkellä aktiivisia Telian liittymiä.

Sama vika

0 tykkäystä
Data-Jehu 2018
Data-Jehu 2018
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 702
3/4

Vs: Sinulla ei ole tällä hetkellä aktiivisia Telian liittymiä.

Moi!

 

Ainakin minulla tuntuu Omat Sivut tahmaavan oikein toden teolla. Olisikohan jokin tilapäinen häiriötilanne käynnissä? Eipä löydy mainintaa häiriötiedoitteista, mutta kovasti vain tuntuu palvelu olevan kyykyssä. Jospa tuo tokenisi jonkin ajan kuluttua ja sitten onnistuisi mm. tallennuksien ohjelmointi. Minulle nuo ovat vieraampia, mutta onnistuuko niitä ohjelmoimaan suoraan siitä laitteesta, josta sisältöä katsoo, jolloin ei tarvitse kirjautua sivuille?

 

https://www.telia.fi/asiakastuki/viat-ja-hairiot/ajankohtaiset

Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎13-10-2017
Kirjoituksia: 152
4/4

Vs: Sinulla ei ole tällä hetkellä aktiivisia Telian liittymiä.

Tallennuspalvelu näyttäisi nyt toimivan tehdessäni testauksia. Kuten Purnipsi mainitsikin, on voinut olla kyse tilapäisestä häiriöstä. Joko teillä palvelu toimii oikein? Mikäli ongelma jatkuu teillä edelleen, niin voisitteko tehdä häiriöilmoituksen joko Telia.fi etusivun chatissä tai tehdä häiriöilmoituksen tästä itsepalvelussa.