Sinulla ei ole tällä hetkellä aktiivisia Telian liittymiä.

  • 2 January 2018
  • 3 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Olin menossa asettamaan tulevan viikon ohjelmia tallennukseen, mutta "Liittymäni ja palveluni" alta ei löydy mitään. Herjaa vain "Sinulla ei ole tällä hetkellä aktiivisia Telian liittymiä". Ainakin minä maksan parista palvelusta.


3 kommenttia

Sama vika

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Moi!


 


Ainakin minulla tuntuu Omat Sivut tahmaavan oikein toden teolla. Olisikohan jokin tilapäinen häiriötilanne käynnissä? Eipä löydy mainintaa häiriötiedoitteista, mutta kovasti vain tuntuu palvelu olevan kyykyssä. Jospa tuo tokenisi jonkin ajan kuluttua ja sitten onnistuisi mm. tallennuksien ohjelmointi. Minulle nuo ovat vieraampia, mutta onnistuuko niitä ohjelmoimaan suoraan siitä laitteesta, josta sisältöä katsoo, jolloin ei tarvitse kirjautua sivuille?


 


https://www.telia.fi/asiakastuki/viat-ja-hairiot/ajankohtaiset

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

Tallennuspalvelu näyttäisi nyt toimivan tehdessäni testauksia. Kuten Purnipsi mainitsikin, on voinut olla kyse tilapäisestä häiriöstä. Joko teillä palvelu toimii oikein? Mikäli ongelma jatkuu teillä edelleen, niin voisitteko tehdä häiriöilmoituksen joko Telia.fi etusivun chatissä tai tehdä häiriöilmoituksen tästä itsepalvelussa.

Vastaa