Sonera Facebook


Miksi Soneran Facebook sivuja katsellessa pitää olla Facebook tunnukset ja kirjautuneena sisälle?

Ennen pääsi katselemaan ilman tunnuksia. 


12 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

 Ei tarvi olla tunnuksia eikä kirjautuneena sisään. Minulla ei ole facebookia ja pystyn katselemaan ja lukemaan soneran facebook sivuja. Kaikkia facebook sivuja pystyy lukemaan ilman tunnuksia, jos ne julkisia.

Ennen toimi minullakin niin koska ei ole tunnuksia. Juuri kokeilin mennä Facebookkiin Soneran sivulle

https://fi-fi.facebook.com/sonera  Pääsen sisään mutta noin 5sec kuluttua tulee ikkuna "Jatka kirjautumalla sisään"

Olen kokeillut eri selaimilla ja kaikilla sama.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

 kokeile mennä sinne soneran facebookiin täältä klaanin aloitussivulta vasemmalta alhaalta tai kirjoita googleen facebook sonera. Noin mulla onnistuu, mutta sun linkin kautta ei onnistunut.

Vika on ilmeisesti minun koneessa tai ip-osoitteessa kun en pääse muidenkaan firmojen Facebook sivuille. Sorry...

 

Kunniamerkki +14

Justiinsa kokeilin mennä facebook.com/sonera ja sivu latautuu ensin mutta parin sekunnin päästä tulee ilmoitus "Please login to continue".


 


Miksiköhän mulla ja aloittajalla vaatii kirjautumista mutta osalla ei?

 

Jotain outoa on liittyen Facebookkiin. Esim TeleFinlandin Facebook sivuille pääsee ilman kirjautumista. Saman kirjautumis vaatimuksen tekee PC:llä, iPadilla, iPhonella ym.  Olen kokeillut Soneran ja Dna liittymillä.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Laitoin tästä asiaa eteenpäin, että voidaan tutkia onko ongelmia meidän sivun asetuksissa vai jossain facebookin päässä. Tarkoitus kuitenkin on, että tuo sivu näkyisi kaikille, vaikka ei olisikaan kirjautuneena sisään. Kiitokset tästä huomiosta! :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Huomasin että jos näpäyttää facebook logoa niin ongelmaa ei ole, mutta jos näpäyttää sonera logoa niin rupee vaatimaan sisäänkirjausta. Ainakin eilen oli mulla näin ja taas jos googleen laittoi facebook sonera ,no problem :smileywink:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Edelleen riippuu täällä klaanin sivun alalaidassa vasemmalla olevassa facebookissa kumpaa logoa klikkaat, vaatiiko facebook kirjautumista. Eli jos klikkaat siitä facebook logoa, ei kirjautumista vaadita. Jos klikkaat violettia sonera logoa, vaatii kirjautumisen lähes heti...

Minulla ei ole eroa kumpaa klikkaa, molemmista pyytää kirjautumista samoin tekee googlen kauttakin valittaessa.

Aika outo kun toimii näin erilailla. TeleFinladin Facebook sivut pelaavat ihan ok ilman kirjautumispyyntöä.

Sama firma ja varmaan toimii samalla palvelimellakin.

Nyt pääsee sisään ilman tunnuksia. Kaikki OK    Kiitos......

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Teidän palautteiden perusteella laitettiin Facebookin suuntaan viestiä ja saivat asian korjattua. Tämä sama tilanne koski myös joitain muita sivuja. Hyvä, että tämä ratkesi näin nopeasti :)

Vastaa