peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58787 Jäsentä
163261 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Sonera Stoori



Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 18
11/22

Vs: Sonera Stoori

Hyviä nostoja @TuizeKoo! Useimmiten Lahesta nousee pinnalle muusikot ja urheiluseurat, mutta hyvä nostaa huonekaluteollisuus myös keskusteluun. Itselläkin on kotosalla Askon sohva, joka on tehty aivan kivenheiton päässä Lahessa.

 

Seuraavat jaksot Jyväskylästä tulevatkin jo perjantaina! Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 18
12/22

Vs: Sonera Stoori

Tälle päivälle suunniteltu Stoorin julkaisu Jyväskylän suunnalta viivästyy ensi viikon puolelle. Hymiö Surullinen

 

Kuvaukset kuitenkin jatkuvat normaali tahdilla ja jatkan ensi viikon puolella Stooria Vaasan suunnalta, jossa haastattelen Klaanipäällikkö @TeroRe:ä.

 

Onko teillä arvon klaanilaiset esittää hänelle kysymyksiä Klaanista tai yleisesti? Mielelläni ottaisin haastatteluun kysymyksiä suoraan teidän suunnastanne. Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2012
Kirjoituksia: 1 234
13/22

Vs: Sonera Stoori

Päätös, ettei Klaanissa käsitellä asiakastietoja vaativia ongelmia ollenkaan, aiheuttaa jatkuvasti kummastusta. Vanhalla Soneran keskustelupalstalla ja muiden operaattorien palstoilla nämäkin ongelmat ratkesivat/ratkeavat, joten satunnaisille Klaaniin eksyneille tämä ei ole ollenkaan selvää. Ohjaaminen chattiin tai Facebookiin voi tuntua epäkohteliaalta varsinkin silloin, kun kyseessä on Soneran moka. TeroRe:ltä voisi kysyä miksi tähän on päädytty ja ovatko he itse tyytyväisiä nykytilanteeseen. 

Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 18
14/22

Vs: Sonera Stoori

Moikka @PasiS!

 

Klaani tullaan käsittelemään yleistasolla läpi, joten tämä asia tullaan huomioimaan haastattelussa. Hyvä kysymys, kiitos siitä! Miten sinun mielestäsi asiaa tulisi viestiä jatkossa eri tavalla, että Klaani palvelisi käyttäjiä paremmin? Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2012
Kirjoituksia: 1 234
15/22

Vs: Sonera Stoori

Jossain näkyvämmässä paikassa se saisi olla kuin Klaanin ohjeissa. Eihän niitä kukaan lue.

0 tykkäystä
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 18
16/22

Vs: Sonera Stoori

Sonera Stoori jatkoi matkaansa pääsiäisen jälkeen Jyväskylään!

 

Jyväskylän suunnalla toimii moni tekninen osaaja, joten haastattelupenkkiin istui tällä kertaa kuluttaja-asiakkaille suunnatun vikapalvelun tiimiesimies Markku Anttila. Kyselin Markulta Vikapalvelun käytännöistä tarkemmin. Mitkä ovat yleisimmät yhteydenotot vikapalveluun ja kuinka tärkeää onkaan kuuluvuuspalautteen jättäminen?

 

 

Toisessa jaksossa keskityimme enemmän Markun työhön tiimiesimiehenä. Miten esimiestyöhön panostetaan Soneralla ja minkälainen tiimi Markulla on?

 

 

Jyväskylä oli itselleni vieras kaupunki, mutta tykästyin kovasti ympäristöön ja ihmisiin. Porukka oli hyväntuulista ja auttavaista. Jäi lämmin fiilis vierailusta.

 

Seuraavana julkaisuvuorossa on Vaasa ja siellä haastatteluvuoron saa Klaanipäällikkö Tero Revonmäki. Vaasan suunnalta jaksot tulevat toukokuun ensimmäisellä viikolla.

Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 18
17/22

Vs: Sonera Stoori

Seuraavana vuorossa oli Vaasa!

 

Sonera Stoori jatkoi matkaansa Klaanipäällikkö @TeroRe vieraaksi Vaasaan. Ensimmäisessä jaksossa keskityimme Vaasan toimipisteeseen ja Sonera Klaaniin. Mikä on Sonera Klaani?

 

 

Toisessa jaksossa keskustelemme Teron kanssa hänen työstään yhteisömanagerina. Mikä on yhteisömanageri ja mitä Teron työhön kuuluu?

 

 

Seuraava jakso purkitettiin eilen Rovaniemen suunnalla ja sen julkaisu on viikon päästä perjantaina 15.05.!

 

 

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 613
18/22

Vs: Sonera Stoori

Kiitos Jari, oli mukava olla mukana Stoorissa Hymiö Onnellinen

 

@PasiS, tsekkaas videot läpi, ensimmäisessä vastaan kysymykseesi. Ja tuosta että asiasta kerrotaan nyt ohjeissa jotka löytyvät mutkan takaa, tähän tulee lähiaikoina muutos Hymiö Onnellinen

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎29-12-2014
Kirjoituksia: 144
19/22

Vs: Sonera Stoori

Kiitos Jari, on tosi kiva päästä kiertämään Soneran toimipisteitä näin virtuaalisesti! Työasusta huolimatta Klaanipäällikkö ei taida kuitenkaan viestiä savumerkein, vaan ihan niinkuin aidot #digitalist'it konsanaan. Hienoa työtä!

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 18
20/22

Vs: Sonera Stoori

Sonera Stoorin seuraava ja pohjoisin jakso kuvattiin viikko sitten Rovaniemellä! Tällä kertaa tutkailimme asiakaspalvelua vuorosuunnittelun ja resursoinnin näkökulmasta. Minkälainen työtehtävä on varmistaa palvelutaso?

 

[video]

 

Toisessa jaksossa keskityimme Heidi Koivuperän uraan Soneralla. Heidi on aloittanut uransa Soneralla n. 8 vuotta sitten kesätyöntekijänä. Miten työtehtävät ovat muuttuneet näiden vuosien aikana?

 

[video]

 

Seuraavaksi Stoori lähtee Turkuun. Turun jaksot julkaistaan 29.5!