Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.
Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.
HAKUUNYhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.
TUTUSTUOsallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.
LUE LISÄÄ17-04-2017 21:13
Niinhän siinä kävi, niinkuin minä kirjoitin. Onkohan tässä Telialla sormensa pelissä?????
Tämä on ollut Soneralla tiedossa jo silloin, kun myynti lopetettiin. Telia ei varmaankaan ole ollut halukas jatkamaan Sonera Vahti palvelua (koska nimi on Sonera Vahti), eikä Telialla ole omaa Vahti-palvelua. Sonera on jo tiennyt aikoja sitten, että Sonera nimi jää pois ja tulee vain Telia. Odotan mielenkiinnolla millaisen hyvityksen saan maksetuista laitteista?
Telian pitää maksaa koko laitteet asiakkaalle mitä hän on maksanut lopettamiseen asti.
Mihinkähän laitteet pitää palauttaa, toivottavasti Telia ilmoittaa hyvissä ajoin palautus osoitteen. Mikäli en saa hyvitystä lopettamiseen asti maksamaani hyvitystä, niin tulee kaikkien meillä olevien Telia liittymien ym. palveluiden vaihto toiseen operaattoriin.
Toivoisin, että Telia hyvittää laitteet kokonaan, niin voin hyvillä mielin jatkaa Telian palveluiden käyttöä. Toivottavasti toisetkin vahti-palvelun käyttäjät ovat samaa mieltä ja tekevät omat ratkaisunsa, jos hyvitystä ei tule laitteista.
Kaikki hyvä lopetetaan, miksi????????
17-04-2017 21:33
No ei varmaankaan yhtä hyviä, koska muilta puuttuu esim. älypistoke.
Palvelun käyttö hinta on muilla huomattavasti kalliimpi (Sonera vahti 14,90 €/kk).
18-04-2017 09:59
@SoneraKlaani Nykyiset asiakkaat voivat käyttää palvelua normaalisti lopetusajankohtaan 19.6. saakka ja hyvitämme omaksi ostettujen Vahti-laitteiden arvon lopetuksen yhteydessä
14-07-2017 14:35
@IlariJR kirjoitti:@SoneraKlaani Nykyiset asiakkaat voivat käyttää palvelua normaalisti lopetusajankohtaan 19.6. saakka ja hyvitämme omaksi ostettujen Vahti-laitteiden arvon lopetuksen yhteydessä
Koskahan mahtaa palautukset näkyä tilillä
![]()
17-07-2017 10:12
Minäpä otan tämän heti selvitykseen ja palaan asiaan välittömästi, kun tiedän enemmän.
21-07-2017 18:36
Moinen asia kiinnostaa kanssa, eli koska rahat kilahtaa tilille.
02-08-2017 10:48
Sonera vahti palvelu lopetettiin 19.6.2017 ja nyt on jo elokuu, eikä vieläkään ole palautettu laitteiden hintaa takaisin. Miten hyvitykset maksetaan näin hitaasti, mitä jos asiakas ei maksa laskuja ajallaan tulee heti muistutus.
Voisiko joku Telialta ilmoittaa milloin todella rahat tulevat tilille, että voi ostaa uudet laitteet muualta.
02-08-2017 11:52
Moi @SoneraKlaani ja @P3zku! Kesälomien vuoksi vastaus on hieman viivästynyt, mutta nyt saimme lisätietoa.
Kaikille asiakkaille on lähetetty palvelun lopetuksesta kirje, jossa hyvitykseen oikeutettuja on pyydetty olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme ja ilmoittamaan tilinumeronsa 15.6. mennessä.
Suurin osa asiakkaista onkin ollut yhteydessä ja saaneet palautukset tililleen. Oletteko saaneet tällaisen kirjeen ja olleet meihin yhteydessä?
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.