peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
50398 Jäsentä
146765 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Sonera Vahti



Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎15-03-2017
Kirjoituksia: 5
11/18

Vs: Sonera Vahti

Niinhän siinä kävi, niinkuin minä kirjoitin. Onkohan tässä Telialla sormensa pelissä?????

Tämä on ollut Soneralla tiedossa jo silloin, kun myynti lopetettiin. Telia ei varmaankaan ole ollut halukas jatkamaan Sonera Vahti palvelua (koska nimi on Sonera Vahti), eikä Telialla ole omaa Vahti-palvelua. Sonera on jo tiennyt aikoja sitten, että Sonera nimi jää pois ja tulee vain Telia. Odotan mielenkiinnolla millaisen hyvityksen saan maksetuista laitteista?

Telian pitää maksaa koko laitteet asiakkaalle mitä hän on maksanut lopettamiseen asti.  

Mihinkähän laitteet pitää palauttaa, toivottavasti Telia ilmoittaa hyvissä ajoin palautus osoitteen. Mikäli en saa hyvitystä lopettamiseen asti maksamaani hyvitystä, niin tulee kaikkien meillä olevien Telia liittymien ym. palveluiden vaihto toiseen operaattoriin.

Toivoisin, että Telia hyvittää laitteet kokonaan, niin voin hyvillä mielin jatkaa Telian palveluiden käyttöä. Toivottavasti toisetkin vahti-palvelun käyttäjät ovat samaa mieltä ja tekevät omat ratkaisunsa, jos hyvitystä ei tule laitteista.

Kaikki hyvä lopetetaan, miksi????????

 

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎15-03-2017
Kirjoituksia: 5
12/18

Vs: Sonera Vahti

No ei varmaankaan yhtä hyviä, koska muilta puuttuu esim. älypistoke.

Palvelun käyttö hinta on muilla huomattavasti kalliimpi (Sonera vahti 14,90 €/kk).

 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 581
13/18

Vs: Sonera Vahti

@SoneraKlaani Nykyiset asiakkaat voivat käyttää palvelua normaalisti lopetusajankohtaan 19.6. saakka ja hyvitämme omaksi ostettujen Vahti-laitteiden arvon lopetuksen yhteydessä Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎19-02-2016
Kirjoituksia: 26
14/18

Vs: Sonera Vahti


IlariJR kirjoitti:

@SoneraKlaani Nykyiset asiakkaat voivat käyttää palvelua normaalisti lopetusajankohtaan 19.6. saakka ja hyvitämme omaksi ostettujen Vahti-laitteiden arvon lopetuksen yhteydessä Hymiö Onnellinen

 

Koskahan mahtaa palautukset näkyä tilillä Hymiö Erittäin onnellinen 


 

0 tykkäystä
Highlighted
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎02-06-2015
Kirjoituksia: 131
15/18

Vs: Sonera Vahti

Minäpä otan tämän heti selvitykseen ja palaan asiaan välittömästi, kun tiedän enemmän.

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-07-2017
Kirjoituksia: 1
16/18

Vs: Sonera Vahti

Moinen asia kiinnostaa kanssa, eli koska rahat kilahtaa tilille.

0 tykkäystä
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎15-03-2017
Kirjoituksia: 5
17/18

Vs: Sonera Vahti

Sonera vahti palvelu lopetettiin 19.6.2017 ja nyt on jo elokuu, eikä vieläkään ole palautettu laitteiden hintaa takaisin. Miten hyvitykset maksetaan näin hitaasti, mitä jos asiakas ei maksa laskuja ajallaan tulee heti muistutus.

Voisiko joku Telialta ilmoittaa milloin todella rahat tulevat tilille, että voi ostaa uudet laitteet muualta.

 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 581
18/18

Vs: Sonera Vahti

Moi @SoneraKlaani ja @P3zku! Kesälomien vuoksi vastaus on hieman viivästynyt, mutta nyt saimme lisätietoa.

Kaikille asiakkaille on lähetetty palvelun lopetuksesta kirje, jossa hyvitykseen oikeutettuja on pyydetty olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme ja ilmoittamaan tilinumeronsa 15.6. mennessä.

 

Suurin osa asiakkaista onkin ollut yhteydessä ja saaneet palautukset tililleen. Oletteko saaneet tällaisen kirjeen ja olleet meihin yhteydessä?

0 tykkäystä