peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 

Sonera Vahti



Maanviljelijä
Rekisteröitynyt: ‎15-03-2017
Kirjoituksia: 5
11/18

Vs: Sonera Vahti

Niinhän siinä kävi, niinkuin minä kirjoitin. Onkohan tässä Telialla sormensa pelissä?????

Tämä on ollut Soneralla tiedossa jo silloin, kun myynti lopetettiin. Telia ei varmaankaan ole ollut halukas jatkamaan Sonera Vahti palvelua (koska nimi on Sonera Vahti), eikä Telialla ole omaa Vahti-palvelua. Sonera on jo tiennyt aikoja sitten, että Sonera nimi jää pois ja tulee vain Telia. Odotan mielenkiinnolla millaisen hyvityksen saan maksetuista laitteista?

Telian pitää maksaa koko laitteet asiakkaalle mitä hän on maksanut lopettamiseen asti.  

Mihinkähän laitteet pitää palauttaa, toivottavasti Telia ilmoittaa hyvissä ajoin palautus osoitteen. Mikäli en saa hyvitystä lopettamiseen asti maksamaani hyvitystä, niin tulee kaikkien meillä olevien Telia liittymien ym. palveluiden vaihto toiseen operaattoriin.

Toivoisin, että Telia hyvittää laitteet kokonaan, niin voin hyvillä mielin jatkaa Telian palveluiden käyttöä. Toivottavasti toisetkin vahti-palvelun käyttäjät ovat samaa mieltä ja tekevät omat ratkaisunsa, jos hyvitystä ei tule laitteista.

Kaikki hyvä lopetetaan, miksi????????

 

0 tykkäystä
Maanviljelijä
Rekisteröitynyt: ‎15-03-2017
Kirjoituksia: 5
12/18

Vs: Sonera Vahti

No ei varmaankaan yhtä hyviä, koska muilta puuttuu esim. älypistoke.

Palvelun käyttö hinta on muilla huomattavasti kalliimpi (Sonera vahti 14,90 €/kk).

 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 428
13/18

Vs: Sonera Vahti

@SoneraKlaani Nykyiset asiakkaat voivat käyttää palvelua normaalisti lopetusajankohtaan 19.6. saakka ja hyvitämme omaksi ostettujen Vahti-laitteiden arvon lopetuksen yhteydessä Hymiö Onnellinen

| Telialainen | Yhteisön moderaattori | Digi- ja musanörtti | Yhdistysaktiivi | Punkbändin kitaristi |

0 tykkäystä
Maanviljelijä
Rekisteröitynyt: ‎19-02-2016
Kirjoituksia: 16
14/18

Vs: Sonera Vahti


IlariJR kirjoitti:

@SoneraKlaani Nykyiset asiakkaat voivat käyttää palvelua normaalisti lopetusajankohtaan 19.6. saakka ja hyvitämme omaksi ostettujen Vahti-laitteiden arvon lopetuksen yhteydessä Hymiö Onnellinen

 

Koskahan mahtaa palautukset näkyä tilillä Hymiö Erittäin onnellinen 


 

0 tykkäystä
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎02-06-2015
Kirjoituksia: 131
15/18

Vs: Sonera Vahti

Minäpä otan tämän heti selvitykseen ja palaan asiaan välittömästi, kun tiedän enemmän.

Talonpoika
Rekisteröitynyt: ‎21-07-2017
Kirjoituksia: 1
16/18

Vs: Sonera Vahti

Moinen asia kiinnostaa kanssa, eli koska rahat kilahtaa tilille.

0 tykkäystä
Highlighted
Maanviljelijä
Rekisteröitynyt: ‎15-03-2017
Kirjoituksia: 5
17/18

Vs: Sonera Vahti

Sonera vahti palvelu lopetettiin 19.6.2017 ja nyt on jo elokuu, eikä vieläkään ole palautettu laitteiden hintaa takaisin. Miten hyvitykset maksetaan näin hitaasti, mitä jos asiakas ei maksa laskuja ajallaan tulee heti muistutus.

Voisiko joku Telialta ilmoittaa milloin todella rahat tulevat tilille, että voi ostaa uudet laitteet muualta.

 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 428
18/18

Vs: Sonera Vahti

Moi @SoneraKlaani ja @P3zku! Kesälomien vuoksi vastaus on hieman viivästynyt, mutta nyt saimme lisätietoa.

Kaikille asiakkaille on lähetetty palvelun lopetuksesta kirje, jossa hyvitykseen oikeutettuja on pyydetty olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme ja ilmoittamaan tilinumeronsa 15.6. mennessä.

 

Suurin osa asiakkaista onkin ollut yhteydessä ja saaneet palautukset tililleen. Oletteko saaneet tällaisen kirjeen ja olleet meihin yhteydessä?

| Telialainen | Yhteisön moderaattori | Digi- ja musanörtti | Yhdistysaktiivi | Punkbändin kitaristi |

0 tykkäystä