peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59176 Jäsentä
164024 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Sonera.fi on nyt telia.fi, idea- ja palauteketju

Konkari
Rekisteröitynyt: ‎22-04-2009
Kirjoituksia: 571
21/38

Vs: Sonera.fi on nyt telia.fi, palauteketju

Makuasioita, mutta minua tökkii kun sivustolle tullessa - kuten www.telia.fi - ruudun valtaa liikkuva  taustakuva. Ikäänkuin näyttönä, että osattiinpa tehdä tällainen. Enkä nyt kehuisi yhteisönkään levotonta mitääntekemättömiä  härpäkkeitä -  raidallisia vaihdekepin nuppeja - pullollaan olevaa etusivua.

Näin aina
0 tykkäystä
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 636
22/38

@aina, aikaisemmat kommenttisi pois lukien tämä alle lainaamani kommentti, liittyvät tosiaan näihin uudistustöihin ja ongelmiin joita tässä nyt ratkomme.

@aina kirjoitti:

Makuasioita, mutta minua tökkii kun sivustolle tullessa - kuten www.telia.fi - ruudun valtaa liikkuva  taustakuva. Ikäänkuin näyttönä, että osattiinpa tehdä tällainen. Enkä nyt kehuisi yhteisönkään levotonta mitääntekemättömiä  härpäkkeitä -  raidallisia vaihdekepin nuppeja - pullollaan olevaa etusivua.

Mahtavaa, kiitos. Nyt tuli ensimmäistä kertaa palautetta liittyen uuteen ulkoasuun, kiitos kovasti.

Jos sen verran kerron meriselityksiä niin toi telia.fi:ssä näkyvä liikkuva taustakuva (herokuva) liittyy siihen, että olemme innoissamme uudestä brändistämme ja haluamme kertoa siitä ja tarinastamme kaikelle kansalle. Ja Yhteisön herokuvan värikkäät pebblet liittyvät osin samaan. Lupaan kyllä, että otan ne sieltä myöhemmin pois mutta vielä fiilistelemme jonkin aikaa siis pebblemanian parissa Hymiö Onnellinen

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

0 tykkäystä
Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎08-08-2012
Kirjoituksia: 1 279
23/38

@TeroRe kirjoitti:

Jos sen verran kerron meriselityksiä niin toi telia.fi:ssä näkyvä liikkuva taustakuva (herokuva) liittyy siihen, että olemme innoissamme uudestä brändistämme ja haluamme kertoa siitä ja tarinastamme kaikelle kansalle. Ja Yhteisön herokuvan värikkäät pebblet liittyvät osin samaan. Lupaan kyllä, että otan ne sieltä myöhemmin pois mutta vielä fiilistelemme jonkin aikaa siis pebblemanian parissa Hymiö Onnellinen

Ilmeisesti autoplayn blokkaava selaimen asetus estää näitäkin kikkaroita liikkumasta, koska mulla on kaikki bannerit staattisia kuvia. Hyvä niin, koska mikään ei raivostuta nettisivuilla enempää kuin turha liikkuva sisältö kuten autoplay-videot, liikkuvat/kineettiset taustakuvat yms nykyajan webbiohjelmoinnin kiroukset Hymiö Silmänisku

Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎08-08-2012
Kirjoituksia: 1 279
24/38

@aina kirjoitti:

Samoin kuin Soneralla, myos Telialla, sivusto ei toimi ellei mainoksia sallita. Evästeiden salliminen ei riitä.

Mahtaako sun suodatin olla sen verran tiukka, että se blokkaa ihan noita sivuston elementtejä sieltä pois? Mulla on ollut ABP vakioasetuksilla päällä aina Soneran/Telian sivuilla eikä ole mitään ongelmia ollut.

0 tykkäystä
Konkari
Rekisteröitynyt: ‎22-04-2009
Kirjoituksia: 571
25/38

Ahaa. Osoite https://www.telia.fi/OmatSivut/ toimii ja https://www.telia.fi/OmatSivut ei

Minun mainossuodatin on uBlock Origin

Valinta_420.jpg

Näin aina
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
26/38

Vs: Sonera.fi on nyt telia.fi, idea- ja palauteketju

@kjns kirjoitti:

@TeroRe kirjoitti:

@aina, Omalle Sivuille ei pääse tällä hetkellä kirjautumaan pankkitunnuksilla/Mobilivarmenteella, korjaukset ovat käynnissä ja nuo toiminnot otettiin siksi aikaa pois päältä. Sonera/Telia-tunnuksella tai Tele Finlandin tunnuksella kirjautuminen onnistuu. Korjausaikataulu vielä tässä vaiheessa avoin.

Sonera tunnuksella olen kirjautunut sisään, mutta nyt näyttää toimivan taas, siellä oli varmaan joku katkos Hymiö Onnellinen

Voi hyvinkin olla.

Sain kuulla, että tupas on nyt korjattu ja palautettu joten kirjautuminen toimii nyt siis kaikilla mahdollisilla tavoilla.

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
27/38

Eilen oli puhetta chatista, ehkä olette jo huomanneetkin mutta se on avattu taas käyttöön Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 906
28/38

@TeroRe kirjoitti:

Eilen oli puhetta chatista, ehkä olette jo huomanneetkin mutta se on avattu taas käyttöön Hymiö Onnellinen

tf_totti_chat.pngTele Finlandin Totti chat-asiakaspalvelija

Minne unohtui TOTTI? Apua!?! Ja missä on se ROPO? Hymiö Silmänisku

telia_omat_sivut_chat.JPGOmien Sivujen chat-asiakaspalvelu

tf_ropo.jpgRopo - kaikkien aikojen legenda!Botti korvaa kaiken Hymiö Surullinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎19-05-2016
Kirjoituksia: 12
29/38

Minne unohtui TOTTI? Apua!?! Ja missä on se ROPO? Hymiö Silmänisku

Hehe Hymiö Onnellinen Mikäpä olisi hyvä nimi meidän uudelle botille?

Telian appis- ja UX-asiantuntija | MINUN TELIA | TELIA.FI

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 142
30/38

Terho 😆😉

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump