24-03-2017 11:11 — muokattu 24-03-2017 11:13
Makuasioita, mutta minua tökkii kun sivustolle tullessa - kuten www.telia.fi - ruudun valtaa liikkuva taustakuva. Ikäänkuin näyttönä, että osattiinpa tehdä tällainen. Enkä nyt kehuisi yhteisönkään levotonta mitääntekemättömiä härpäkkeitä - raidallisia vaihdekepin nuppeja - pullollaan olevaa etusivua.
24-03-2017 11:23
@aina, aikaisemmat kommenttisi pois lukien tämä alle lainaamani kommentti, liittyvät tosiaan näihin uudistustöihin ja ongelmiin joita tässä nyt ratkomme.
@aina kirjoitti:
Makuasioita, mutta minua tökkii kun sivustolle tullessa - kuten www.telia.fi - ruudun valtaa liikkuva taustakuva. Ikäänkuin näyttönä, että osattiinpa tehdä tällainen. Enkä nyt kehuisi yhteisönkään levotonta mitääntekemättömiä härpäkkeitä - raidallisia vaihdekepin nuppeja - pullollaan olevaa etusivua.
Mahtavaa, kiitos. Nyt tuli ensimmäistä kertaa palautetta liittyen uuteen ulkoasuun, kiitos kovasti.
Jos sen verran kerron meriselityksiä niin toi telia.fi:ssä näkyvä liikkuva taustakuva (herokuva) liittyy siihen, että olemme innoissamme uudestä brändistämme ja haluamme kertoa siitä ja tarinastamme kaikelle kansalle. Ja Yhteisön herokuvan värikkäät pebblet liittyvät osin samaan. Lupaan kyllä, että otan ne sieltä myöhemmin pois mutta vielä fiilistelemme jonkin aikaa siis pebblemanian parissa
⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮
24-03-2017 11:33
@TeroRe kirjoitti:
Jos sen verran kerron meriselityksiä niin toi telia.fi:ssä näkyvä liikkuva taustakuva (herokuva) liittyy siihen, että olemme innoissamme uudestä brändistämme ja haluamme kertoa siitä ja tarinastamme kaikelle kansalle. Ja Yhteisön herokuvan värikkäät pebblet liittyvät osin samaan. Lupaan kyllä, että otan ne sieltä myöhemmin pois mutta vielä fiilistelemme jonkin aikaa siis pebblemanian parissa
Ilmeisesti autoplayn blokkaava selaimen asetus estää näitäkin kikkaroita liikkumasta, koska mulla on kaikki bannerit staattisia kuvia. Hyvä niin, koska mikään ei raivostuta nettisivuilla enempää kuin turha liikkuva sisältö kuten autoplay-videot, liikkuvat/kineettiset taustakuvat yms nykyajan webbiohjelmoinnin kiroukset
24-03-2017 11:35
@aina kirjoitti:
Samoin kuin Soneralla, myos Telialla, sivusto ei toimi ellei mainoksia sallita. Evästeiden salliminen ei riitä.
Mahtaako sun suodatin olla sen verran tiukka, että se blokkaa ihan noita sivuston elementtejä sieltä pois? Mulla on ollut ABP vakioasetuksilla päällä aina Soneran/Telian sivuilla eikä ole mitään ongelmia ollut.
24-03-2017 14:04 — muokattu 24-03-2017 14:05
Ahaa. Osoite https://www.telia.fi/OmatSivut/ toimii ja https://www.telia.fi/OmatSivut ei
Minun mainossuodatin on uBlock Origin
24-03-2017 14:41
@kjns kirjoitti:
@TeroRe kirjoitti:
@aina, Omalle Sivuille ei pääse tällä hetkellä kirjautumaan pankkitunnuksilla/Mobilivarmenteella, korjaukset ovat käynnissä ja nuo toiminnot otettiin siksi aikaa pois päältä. Sonera/Telia-tunnuksella tai Tele Finlandin tunnuksella kirjautuminen onnistuu. Korjausaikataulu vielä tässä vaiheessa avoin.Sonera tunnuksella olen kirjautunut sisään, mutta nyt näyttää toimivan taas, siellä oli varmaan joku katkos
Voi hyvinkin olla.
Sain kuulla, että tupas on nyt korjattu ja palautettu joten kirjautuminen toimii nyt siis kaikilla mahdollisilla tavoilla.
⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮
24-03-2017 20:20
Eilen oli puhetta chatista, ehkä olette jo huomanneetkin mutta se on avattu taas käyttöön
24-03-2017 20:30 — muokattu 24-03-2017 20:31
@TeroRe kirjoitti:
Eilen oli puhetta chatista, ehkä olette jo huomanneetkin mutta se on avattu taas käyttöön
Tele Finlandin Totti chat-asiakaspalvelija
Minne unohtui TOTTI? Apua!?! Ja missä on se ROPO?
Omien Sivujen chat-asiakaspalvelu
Ropo - kaikkien aikojen legenda!Botti korvaa kaiken
24-03-2017 22:16
Minne unohtui TOTTI? Apua!?! Ja missä on se ROPO?
Hehe Mikäpä olisi hyvä nimi meidän uudelle botille?
24-03-2017 22:25
Terho 😆😉
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.