peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58784 Jäsentä
163244 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Telia.fi -Omat sivut - Uudet ominaisuudet, palautteet ja kehitysideat



Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 440
11/12

Vs: Telia.fi -Omat sivut - Uudet ominaisuudet, palautteet ja kehitysideat


@DigiHate  kirjoitti:

Telia.fi -sähköpostia tulee käytettyä aniharvoin, mutta joskus ois mukava tarkistaa, mitä mainoksia ym. tiedotteita sinne on tullut - ja sit poistella niitä.

 

MUTTA erilliset spostin tunnukset ovat jossakin muinaisen sopimuksen syövereissä....

 

Voisiko kirjautuminen Telia.fi -sivustolle avata samantein myös pääsyn sähköpostiin - PLIIIIIIIIS!!!!


Ymmärrän hyvin kyllä toiveen, nykyisin eri tunnuksia ja salasanoja on vaikka mihin palveluihin. Kaikki eivät millään voi jäädä mieleen! Hymiö Onnellinen

 

Telia tunnuksen taakse ei kuitenkaan ole mahdollista liittää sähköpostia, koska sähköposti luodaan aina erikseen. Sähköpostilaatikoita voidaan luoda useampikin (vaikka koko perheelle) omilla erillisillä tunnuksilla. Ja koska sähköposti on tietysti henkilökohtainen, ei sinne ole asiaa esimerkiksi liittymän omistajalla kenellä on taas pääsy asiakassivuille Hymiö Onnellinen

 

Taisin selittää hitusen monimutkaisesti, mutta toivottavasti edes hieman selvensi!

 

 


@DigiHate  kirjoitti:

Puhelinlaskun erittelysivulla "perusmaksu"-osiota ei saa auki nähdäkseen, mistä se koostuu.

Esim. itselläni on joku paketti + rinnakkais-SIM, mutta näiden kohdalla näen aina vain yhteissumman - sen sijaan joka ikinen teksti- tai MM-viesti näkyy "viestit"-listalla.

 

Eikö perusmaksu-osion erittelyä mitenkään saisi näkyviin??


Hmm, siellä seuraavalla sivulla pitäisi olla kyllä tarkempaa erittelyä vai ymmärränköhän nyt jotenkin väärin! 

Haluatko siis nähdä mitä siihen pakettiisi tarkemmin ottaen kuuluu, vai että mitä olet kuukausittain aina liittymiäsi käyttänyt?

Ainakin jos tilaat jatkuvan puheluerittelyn asiakassivuille (maksuton), niin joka kuukausi automaattisesti laskuarkistoon "puheluerittely" -painikkeen taakse latautuu vielä tarkempi näkymä koko laskun sisällöstä. Auttaisiko se tähän? 

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎14-12-2015
Kirjoituksia: 415
12/12

Vs: Telia.fi -Omat sivut - Uudet ominaisuudet, palautteet ja kehitysideat

Tuo 1. Liittymien irtisanominen itsepalveluna on ehdottoman tarpeellinen muutos. Asiakaspalvelulla tuntuu olevan niin paljon töitä, että osa tilauksista hukkuu kokonaan ja osa menee sarjassa pieleen. Heidän kuormaansa tulisi ehdottomasti keventää parantamalla Omien sivujen itsepalvelutyökaluja.

 

Tässä yksi esimerkki nykytilanteesta:

 

Keväällä taloyhtiö uusi laajakaistasopimuksensa, eikä sen päivittäminen onnistu Omilla sivuilla. Noh, tämänhän pitäisi onnistua chatissa, joten ei kun chat auki ja päivittämään. Liittymän päivityksestä sopiminen onnistui kyllä, mutta loppujen lopuksi mitään ei tapahtunut. Liittymä jatkoi toimintaansa vanhalla vuoden 2016 sopimuksella.

 

Sitten tuli tarve vaihtaa osoitetta. Olisin mieluiten avannut uuteen osoitteeseen kokonaan uuden liittymän ja irtisanonut vanhan hieman myöhemmin. Ensiksi mainittu olisi onnistunut Telian sivustolla mutta jälkimmäinen ei.

 

Näin ollen muutin sitten suunnitelmaa ja päätin yrittää siirtää liittymän chatissä uuteen osoitteeseen. Kuten viimeksikin, itse tilauksen jättäminen onnistui kyllä.

 

Kun liittymä sitten siirtyi, nopeus ja huoneistonumero olivat menneet sekaisin. Liittymä oli kytketty yläkerran naapurille. Ei muuta kuin chat auki. Korjauksessa menisi kuulemma päivä, mutta tekstiviesti liittymän uudelleensiirrosta tulikin jo parissa tunnissa.

 

Jännityksellä kytkin reitittimen päälle uudessa osoitteessa. Ainakin linkkivalo syttyi, antaen toivoa jonkinlaisesta yhteydestä.

 

Saatuani tietokoneenkin johdot paikoilleen, paljastui että liittymässä on vanha vuoden 2016 sopimuksen mukainen nopeusprofiili, jollaista tähän osoitteeseen ei pitäisi olla tarjollakaan.

 

Liittymän käyttö alkoi siis vikailmoituksen tekemisellä. Tästä seuraavana päivänä liittymä korjattiin ja se toimii vihdoin tilatun mukaisesti.

 

Että sillä tavalla. Jos Omilla sivuilla voisi oikeasti hoitaa liittymäasiansa, asiakaspalvelun aikaa olisi säästynyt neljän yhteydenoton verran.