Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62380
Kirjoituksia 170447

Telia.fi -Omat sivut - Uudet ominaisuudet, palautteet ja kehitysideat



Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 523
11/33

Vs: Telia.fi -Omat sivut - Uudet ominaisuudet, palautteet ja kehitysideat


@DigiHate  kirjoitti:

Telia.fi -sähköpostia tulee käytettyä aniharvoin, mutta joskus ois mukava tarkistaa, mitä mainoksia ym. tiedotteita sinne on tullut - ja sit poistella niitä.

 

MUTTA erilliset spostin tunnukset ovat jossakin muinaisen sopimuksen syövereissä....

 

Voisiko kirjautuminen Telia.fi -sivustolle avata samantein myös pääsyn sähköpostiin - PLIIIIIIIIS!!!!


Ymmärrän hyvin kyllä toiveen, nykyisin eri tunnuksia ja salasanoja on vaikka mihin palveluihin. Kaikki eivät millään voi jäädä mieleen! Hymiö Onnellinen

 

Telia tunnuksen taakse ei kuitenkaan ole mahdollista liittää sähköpostia, koska sähköposti luodaan aina erikseen. Sähköpostilaatikoita voidaan luoda useampikin (vaikka koko perheelle) omilla erillisillä tunnuksilla. Ja koska sähköposti on tietysti henkilökohtainen, ei sinne ole asiaa esimerkiksi liittymän omistajalla kenellä on taas pääsy asiakassivuille Hymiö Onnellinen

 

Taisin selittää hitusen monimutkaisesti, mutta toivottavasti edes hieman selvensi!

 

 


@DigiHate  kirjoitti:

Puhelinlaskun erittelysivulla "perusmaksu"-osiota ei saa auki nähdäkseen, mistä se koostuu.

Esim. itselläni on joku paketti + rinnakkais-SIM, mutta näiden kohdalla näen aina vain yhteissumman - sen sijaan joka ikinen teksti- tai MM-viesti näkyy "viestit"-listalla.

 

Eikö perusmaksu-osion erittelyä mitenkään saisi näkyviin??


Hmm, siellä seuraavalla sivulla pitäisi olla kyllä tarkempaa erittelyä vai ymmärränköhän nyt jotenkin väärin! 

Haluatko siis nähdä mitä siihen pakettiisi tarkemmin ottaen kuuluu, vai että mitä olet kuukausittain aina liittymiäsi käyttänyt?

Ainakin jos tilaat jatkuvan puheluerittelyn asiakassivuille (maksuton), niin joka kuukausi automaattisesti laskuarkistoon "puheluerittely" -painikkeen taakse latautuu vielä tarkempi näkymä koko laskun sisällöstä. Auttaisiko se tähän? 

0 tykkäystä
Highlighted
Konkari
Rekisteröitynyt: ‎14-12-2015
Kirjoituksia: 628
12/33

Vs: Telia.fi -Omat sivut - Uudet ominaisuudet, palautteet ja kehitysideat

Tuo 1. Liittymien irtisanominen itsepalveluna on ehdottoman tarpeellinen muutos. Asiakaspalvelulla tuntuu olevan niin paljon töitä, että osa tilauksista hukkuu kokonaan ja osa menee sarjassa pieleen. Heidän kuormaansa tulisi ehdottomasti keventää parantamalla Omien sivujen itsepalvelutyökaluja.

 

Tässä yksi esimerkki nykytilanteesta:

 

Keväällä taloyhtiö uusi laajakaistasopimuksensa, eikä sen päivittäminen onnistu Omilla sivuilla. Noh, tämänhän pitäisi onnistua chatissa, joten ei kun chat auki ja päivittämään. Liittymän päivityksestä sopiminen onnistui kyllä, mutta loppujen lopuksi mitään ei tapahtunut. Liittymä jatkoi toimintaansa vanhalla vuoden 2016 sopimuksella.

 

Sitten tuli tarve vaihtaa osoitetta. Olisin mieluiten avannut uuteen osoitteeseen kokonaan uuden liittymän ja irtisanonut vanhan hieman myöhemmin. Ensiksi mainittu olisi onnistunut Telian sivustolla mutta jälkimmäinen ei.

 

Näin ollen muutin sitten suunnitelmaa ja päätin yrittää siirtää liittymän chatissä uuteen osoitteeseen. Kuten viimeksikin, itse tilauksen jättäminen onnistui kyllä.

 

Kun liittymä sitten siirtyi, nopeus ja huoneistonumero olivat menneet sekaisin. Liittymä oli kytketty yläkerran naapurille. Ei muuta kuin chat auki. Korjauksessa menisi kuulemma päivä, mutta tekstiviesti liittymän uudelleensiirrosta tulikin jo parissa tunnissa.

 

Jännityksellä kytkin reitittimen päälle uudessa osoitteessa. Ainakin linkkivalo syttyi, antaen toivoa jonkinlaisesta yhteydestä.

 

Saatuani tietokoneenkin johdot paikoilleen, paljastui että liittymässä on vanha vuoden 2016 sopimuksen mukainen nopeusprofiili, jollaista tähän osoitteeseen ei pitäisi olla tarjollakaan.

 

Liittymän käyttö alkoi siis vikailmoituksen tekemisellä. Tästä seuraavana päivänä liittymä korjattiin ja se toimii vihdoin tilatun mukaisesti.

 

Että sillä tavalla. Jos Omilla sivuilla voisi oikeasti hoitaa liittymäasiansa, asiakaspalvelun aikaa olisi säästynyt neljän yhteydenoton verran.

Highlighted
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎16-02-2015
Kirjoituksia: 432
13/33

Vs: Telia.fi -Omat sivut - Uudet ominaisuudet, palautteet ja kehitysideat

Onko tää joku uus omnaisuus että    laskut&viestit osiossa  ei  ole  enään vähään  aikaan näkyny   lajakaista laskua chattikin on outoa  välillä ilmottaa  et 1   ennen mua ja  hetken päästä voi lukea et 4  kooajan vaihtelee .

0 tykkäystä
Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 344
14/33

Vs: Telia.fi -Omat sivut - Uudet ominaisuudet, palautteet ja kehitysideat


@MMALINEN  kirjoitti:

Onko tää joku uus omnaisuus että    laskut&viestit osiossa  ei  ole  enään vähään  aikaan näkyny   lajakaista laskua chattikin on outoa  välillä ilmottaa  et 1   ennen mua ja  hetken päästä voi lukea et 4  kooajan vaihtelee .


Kyllä minulla ainakin näkyy laskut ja viestit osiossa Laajakaista lasku 🤔

Vanhoja laskuja ei tietenkään siellä näy.

Chat kyllä on ruuhka-aikana voinut käyttäytyä noin.

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 523
15/33

Vs: Telia.fi -Omat sivut - Uudet ominaisuudet, palautteet ja kehitysideat


@MMALINEN  kirjoitti:

Onko tää joku uus omnaisuus että    laskut&viestit osiossa  ei  ole  enään vähään  aikaan näkyny   lajakaista laskua chattikin on outoa  välillä ilmottaa  et 1   ennen mua ja  hetken päästä voi lukea et 4  kooajan vaihtelee .


Muistatko milloin tarkemmin et enää ole nähnyt laajakaistalaskuasi siellä?

Meillä on ollut hieman kenkkuilua asiakassivuilla eilisestä lähtien, osittain on saatu jo kuntoon mutta pientä bugia siellä voi vielä olla joillakin. Tämä sinulla päällä oleva tilanne voi nyt tästäkin siis johtua!

 

Näetkö laajakaistalaskusi laskuarkistossa, eli jos menet etusivulta Liittymäni ja palveluni -> Valitse laajakaistaliittymäsi -> Laskuarkisto?

Highlighted
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎16-02-2015
Kirjoituksia: 432
16/33

Vs: Telia.fi -Omat sivut - Uudet ominaisuudet, palautteet ja kehitysideat

Viime keväänä  eräpäpäivä 18,3 on viimenen lasku mikä näkyy

  näin pääsee näkeen kaikki lakut

Liittymäni ja palveluni -> Valitse laajakaistaliittymäsi -> Laskuarkisto

eli jotain ongelmaa selvästi siellä on 

 tuleehan lasku sähköpostiin mutta olis se kiva nähdä onko  maksu mennyperille

 ja jos sähköpostilasku sattuu  häviämään matkapuhelinlaskus näkyy normaalisti

Laajakaista laskulla on  tappara passi tilaus myös .


@SannaMKoo  kirjoitti:

@MMALINEN  kirjoitti:

Onko tää joku uus omnaisuus että    laskut&viestit osiossa  ei  ole  enään vähään  aikaan näkyny   lajakaista laskua chattikin on outoa  välillä ilmottaa  et 1   ennen mua ja  hetken päästä voi lukea et 4  kooajan vaihtelee .


Muistatko milloin tarkemmin et enää ole nähnyt laajakaistalaskuasi siellä?

Meillä on ollut hieman kenkkuilua asiakassivuilla eilisestä lähtien, osittain on saatu jo kuntoon mutta pientä bugia siellä voi vielä olla joillakin. Tämä sinulla päällä oleva tilanne voi nyt tästäkin siis johtua!

 

Näetkö laajakaistalaskusi laskuarkistossa, eli jos menet etusivulta Liittymäni ja palveluni -> Valitse laajakaistaliittymäsi -> Laskuarkisto?


 

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 523
17/33

Vs: Telia.fi -Omat sivut - Uudet ominaisuudet, palautteet ja kehitysideat


@MMALINEN  kirjoitti:

Viime keväänä  eräpäpäivä 18,3 on viimenen lasku mikä näkyy

  näin pääsee näkeen kaikki lakut

Liittymäni ja palveluni -> Valitse laajakaistaliittymäsi -> Laskuarkisto

eli jotain ongelmaa selvästi siellä on 

 tuleehan lasku sähköpostiin mutta olis se kiva nähdä onko  maksu mennyperille

 ja jos sähköpostilasku sattuu  häviämään.


Muutama muukin ilmoitus on tästä tullut kollegoille tuonne chatin puolelle kun kyselin!  Tämä on otettu siis selvitykseen, kiitos ilmoituksesta! Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎22-03-2015
Kirjoituksia: 60
18/33

Vs: Telia.fi -Omat sivut - Uudet ominaisuudet, palautteet ja kehitysideat

Samaa vikaa täälläkin.Maksettu laskukin näkyy vielä avoimena.Arkistosta puuttuu pari aiempaa.

0 tykkäystä
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 655
19/33

Vs: Telia.fi -Omat sivut - Uudet ominaisuudet, palautteet ja kehitysideat


@jesse56  kirjoitti:

Samaa vikaa täälläkin.Maksettu laskukin näkyy vielä avoimena.Arkistosta puuttuu pari aiempaa.


Omilla Sivuilla on ollut useampana päivänä häiriötä, mikä nyt korjauksen alla. Kirjautuminen onnistuu nyt ok, mutta siellä saattaa puuttua tietoja (esim. laskujen osalta). Korjataan vielä tilannetta. 

0 tykkäystä
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 039
20/33

Vs: Telia.fi -Omat sivut - Uudet ominaisuudet, palautteet ja kehitysideat

En voinut olla huomaamatta Omilla Sivuilla sopimuksen irtisanomisen linkkiä, jota ei ole vielä Minun Telia - sovelluksessa. Kiitos tästä toivotusta ominaisuudesta vaikka en ole liittymiä irtisanomassa lähiaikoina! Hymiö Erittäin onnellinen

 

Screenshot_20191120_114717_com.android.chrome.jpg