21-07-2017
00:39
- viimeksi muokattu
21-07-2017
09:50
, muokkaaja:
TuizeKoo
Missä on telian sivuilla selkeästi mistä voi tehdä häiriö/vika ilmoitukesen, ennen se löytyi heti nyt etsin 1/2 tuntia
eikä löytynyt (taidan olla vaan niin vi*un tyhmä).
Taidettu vaan jemmata johonkin toooshi shyvälleeee ???
Kun eihä tää kumminkaan toimi täydellisesti vieläkään.......tai ikinä.
Voisitte lisätä sellaisen ISON kuvakkeen siihen etusivulle, että tyhmäkin tajuaa !!
Edit: lisätty otsikkoon tarkentava sana "häiriöilmoitus" //TuizeKoo
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
21-07-2017 07:09
Hei @Fubar1xxx!
Ainakin Telia.fi sivustolta löytyy tuo häiriö/vikailmoitus, kun kirjaudut tuonne omille sivuille > klikkaat kyseistä liittymää missä vikaa on > Hallinoi liittymääsi > Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö.
Sitten muuten voi varmaan jättää tämänkin kautta : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto?&path=2
21-07-2017 10:42
Kiitos. Löytyihän se, en vaan älynnyt mennä omaan liittymään katsomaan, oli aivot jo nukahtanut ?!
21-07-2017 11:45
@Fubar1xxx kirjoitti:
Kiitos. Löytyihän se, en vaan älynnyt mennä omaan liittymään katsomaan, oli aivot jo nukahtanut ?!
Hyvä, että sait asian ratkaistua. Tuo kyseinen Palvelupyyntö-lomake on ainakin itselläni kirjanmerkkinä:
https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto
Nuo lomakkeet olisi hyvä saada Minun Telia -sovellukseen tulevaisuudessa
21-07-2017 13:36
@Sekunti kirjoitti:
@Fubar1xxx kirjoitti:
Kiitos. Löytyihän se, en vaan älynnyt mennä omaan liittymään katsomaan, oli aivot jo nukahtanut ?!
Hyvä, että sait asian ratkaistua. Tuo kyseinen Palvelupyyntö-lomake on ainakin itselläni kirjanmerkkinä:
https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto
Nuo lomakkeet olisi hyvä saada Minun Telia -sovellukseen tulevaisuudessa
Hola!
@Fubar1xxx aina välillä saattaa mennä aivot jäähän, nou hätä. Onneksi on Yhteisö ;-).
Hyvä vinkki @Sekunti:lta kirjanmerkkeihin lisäämisestä. Toivotaan tosiaan, että tulevaisuuden Telian appis olisi sellainen, että asioiden hoito olisi simppeliä. Eiköhän nämä ole kehityslistalla ja jos ei ole, niin viedään ne sinne.
Mitä mahtavinta loppuviikkoa!
21-07-2017 13:44
@TuizeKoo kirjoitti:
@Sekunti kirjoitti:
@Fubar1xxx kirjoitti:
Kiitos. Löytyihän se, en vaan älynnyt mennä omaan liittymään katsomaan, oli aivot jo nukahtanut ?!
Hyvä, että sait asian ratkaistua. Tuo kyseinen Palvelupyyntö-lomake on ainakin itselläni kirjanmerkkinä:
https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto
Nuo lomakkeet olisi hyvä saada Minun Telia -sovellukseen tulevaisuudessa
Hola!
@Fubar1xxx aina välillä saattaa mennä aivot jäähän, nou hätä. Onneksi on Yhteisö ;-).
Hyvä vinkki @Sekunti:lta kirjanmerkkeihin lisäämisestä. Toivotaan tosiaan, että tulevaisuuden Telian appis olisi sellainen, että asioiden hoito olisi simppeliä. Eiköhän nämä ole kehityslistalla ja jos ei ole, niin viedään ne sinne.
Mitä mahtavinta loppuviikkoa!
Kiitos samoin @TuizeKoo
Juuh, tuota Minun Telia -sovellusta kehitetään hyvään tahtiin. On siellä nyt vaikka mitä ja täältä löytyy se palautekeskustelu:
Päästään varmaan taas testaamaan betajuttuja.
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.