Telia rahoituksen puuttuva tilausvahvistus

  • 28 November 2017
  • 3 kommenttia
  • 20 katselukertaa

Tilasin telia rahoituksella, luotto hyväksyttiin mutta en saanut edes tilausvahvistusta. Rahoituksen omilla sivuilla vain lukee varattu ja tilauksen tiedot perässä?. 

Edit RaMaria: Otsikko


3 kommenttia

Moikka @nikoarolaa ja tervetuloa Yhteisöön! 

Oletko jo saanut asiaan selkeytystä ? 
Täällä on hieman vaikea arvioida mistä tässä voisi olla kyse, mutta varmasti selkenee jos olet yhteydessä meidän asiakaspalveluun, esimerkiksi Chatin kautta. 🙂 Chatin löydät kun kirjaudut sivuillemme täällä
Täällä Yhteisössä autamme enemmän kuin mielellämme asioissa, jotka eivät vaadi asiakastietojen käsittelyä. 🙂 Kattavaa apua saa täältä monenlaisiin asioihin, mutta mikäli juttu vaatii syvempää tutkiskelua ja asiakastietoihin perehtymistä, on oikea reitti esimerkiksi chat, tai vaikkapa palvelupyyntö. :) 

Tilasin juuri itsekin uuden laitteen, eikä siitäkään saapunut koskaan tilausvahvistusta. Myöskään tilauksen postituksesta ei tullut sähköpostia, mutta tekstiviesti onneksi tuli.

 

Asiakaspalvelussa eivät pystyneet sanomaan, missä vika. Tilaus oli kuitenkin muuten kunnossa ja sähköpostiosoite oikea. Myös roskapostikansiot on tarkastettu, eikä sieltäkään viestejä löytynyt. Jotain häikkää pakosti järjestelmissänne on tai sitten Gmail tuhoaa viestit niin hyvin, ettei niistä jää jälkeä minnekään. Aikaisemmin on kyllä vahvistukset tulleet normaalisti.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@Legge kirjoitti:

Tilasin juuri itsekin uuden laitteen, eikä siitäkään saapunut koskaan tilausvahvistusta. Myöskään tilauksen postituksesta ei tullut sähköpostia, mutta tekstiviesti onneksi tuli.


 


Asiakaspalvelussa eivät pystyneet sanomaan, missä vika. Tilaus oli kuitenkin muuten kunnossa ja sähköpostiosoite oikea. Myös roskapostikansiot on tarkastettu, eikä sieltäkään viestejä löytynyt. Jotain häikkää pakosti järjestelmissänne on tai sitten Gmail tuhoaa viestit niin hyvin, ettei niistä jää jälkeä minnekään. Aikaisemmin on kyllä vahvistukset tulleet normaalisti.




Jos meidän systeemeissä tilaus on ok ja oikea sähköpostiosoitekin löytyy niin sitten ongelma saattaa jäädä tuohon meidän ja gmailin välille. Niiden välillä on toki aiemminkin ollut ongelmaa, gmail jostain syystä tulkitsee meidän postit roskapostiksi mutta pitäisihän se kuitenkin roskiksesta löytyä. Omituista!

Vastaa