Telian sivusto / mobiilisovellus ERROR sisäänkirjautuessa

  • 22 August 2017
  • 3 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Iltaa,

 

Havahduin hetki sitten yrittäessäni päästä sisään omille sivuilleni joko telia.fi :n tai "Minun telia" -mobiilisovelluksen kautta, niin sen sijaan järjestelmä lyökin vastapalloon erroria ruutuun? 

 

Pääsen kirjautumaan tunnuksellani sisään sekä puhelimellani, että tietokoneellani, mutta yrittäessäni ns. "surffailla" omilla sivuillani, esim. selailemaan laskuja, tarkastelemaan omia tietojani, jne. niin Telian websivusto SEKÄ myös puhelinsovellus, lyövät ruutuun pelkästään "error" sivua. Molemmat errorit viittaavaat epäonnistuneeseen sivuston lataamiseen, sekä "ERR_TOO_MANY_REDIRECTS". Eli en pääse sisäänkirjautumisen jälkeen siis eteenpäin mihinkään suuntaan saamatta kyseistä virhesanomaa.

 

Tietokoneeni ja puhelimeni ovat kyllä toimivassa nettiyhteydessä ja ongelma ei myöskään korjaannu vaihtamalla web-selainta.

 

Missä vika? Olisi suotavaa päästä maksamaan laskut ajoissa... :smileyfrustrated:


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Normanni!


Kokeileppa ensiksi tyhjentää evästeet ja selaushistoria sekä katso onko evästeet sallittuna selaimen asetuksissa. Myös mahdollinen mainosten esto-ohjelma (adblock mm.) voi haitata asiaa.


Tässä ohjeita evästeiden ja selaushistorian tyhjentämiseen android ja apple laitteissa : https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=fi


: https://support.apple.com/fi-fi/HT201265

Kiitos vastauksesta @kiisseli67. Kyseiset toimenpiteet tosiaan tuli jo myös itse kokeiltua viime yön aikana, mutta asiasta tietenkään en huomannut mainita kun puolinukuksissa kirjoittelin... :smileyvery-happy: 

 

Mutta itse asiaan! Ongelma näyttää korjaantuneen "itseltään" yön aikana, sillä tänään sivusto, sekä että mobiilisovellus tuntuvat toimivan taas sujuvasti. Errorit on kadoksissa ja selailu omilla sivuilla onnistuu.


Oliko sitten kyseessä jotain yön pikkuvikoja molemminpuolin? Mutta tärkeintä, että taas toimii ja laskut ei eräänny! :smileyhappy:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hyvä että asia ratkesi :smileyhappy: Joskus vaan sattuu noita bugeja, onneksi tällä kertaa ratkesi kuin itsestään ;)

Vastaa