Toimiiko Telian mobiilivarmenne tällä hetkellä

  • 25 November 2019
  • 2 kommenttia
  • 24 katselukertaa

Olen kokeillut Telian mobiilivarmennetta tänään Kelalle ja Oulun kaupunkiin Android-Nokialla. Ei toimi ja kestää ikuisuuden ennenkuin ilmoittaa että menee aikakatkaisuun. Koodi tulee ja sen jälkeen kysely 'Näppäile tunnuslukusi', mutta ei mitään muuta. Eihän tuo koodi ole sama kuin tunnuslukusi? Jos syötän sen koodin, sanoo että se on väärä. Jos syötän salasanani, niin ei sano mitään vaan sivu katoaa ja menee muutaman minuutin päästä aikakatkaisuun.

Kokeilin kirjautumista myös läppärin kautta itse Telian sivuille Telian varmenteella, mutta sekään ei onnistu.

En ole kuin kerran aikaisemmin viikko sitten testannut että tällä liittymällä varmenne toimii. 

Mikähän tässä nyt menee pieleen?

Eikö mobiilivarmenteen pitäisi olla helppo ja nopea, nyt tämä tuntuu paljon monimutkaisemmalta kuin pankkitunnusten käyttäminen.

 


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hei @lynx94! Ainakin itselläni wifi-yhteys tekee tuota silloin tällöin Honor Play -puhelimellani. Olen ottanut sen pois päältä siksi aikaa niin on ruvennut pelittämään. Voisiko olla sama ongelma sinulla? :)

Tein pankkitunnusten avulla uudestaan Telian mobiilivarmenteen. Nyt kaikki toimii!

Vastaa