peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
53546 Jäsentä
153596 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Tuotteiden ja palveluiden palautus



Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎27-09-2016
Kirjoituksia: 24
1/3

Tuotteiden ja palveluiden palautus

Moi!

 

www.telia.fi/palautus sivulla on virheelliset ohjeet.

 

"

 

Verkkokaupan ja itsepalveluiden kautta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla ja palveluilla on yleensä 14 päivän peruutusoikeus, jollei toisin mainita

Täytä palautuslomake ja pakkaa se laitteen kanssa huolellisesti alkuperäispakkaukseen. Täytä postissa Asiakaspalautus 14 -kortti ja säästä kuitti. Maksuton asiakaspalautusosoite on:"

 

Posteissa ei ole ollut Asiakaspalautus 14 kortteja enää vuosiin Hymiö Onnellinen Nykyään asiakaspalautuskortit tulostuvat automaattisesti kassajärjestelmästä Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
2 vastausta
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 713
2/3

Vs: Tuotteiden ja palveluiden palautus


@antt0 kirjoitti:

Moi!

 

www.telia.fi/palautus sivulla on virheelliset ohjeet.

 

"

 

Verkkokaupan ja itsepalveluiden kautta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla ja palveluilla on yleensä 14 päivän peruutusoikeus, jollei toisin mainita

Täytä palautuslomake ja pakkaa se laitteen kanssa huolellisesti alkuperäispakkaukseen. Täytä postissa Asiakaspalautus 14 -kortti ja säästä kuitti. Maksuton asiakaspalautusosoite on:"

 

Posteissa ei ole ollut Asiakaspalautus 14 kortteja enää vuosiin Hymiö Onnellinen Nykyään asiakaspalautuskortit tulostuvat automaattisesti kassajärjestelmästä Hymiö Onnellinen


Kiitos @antt0 huomiosta. Näinhän se tosiaan on, varsinaisia asiakaspalautuskortteja ei enää postista löydy. Laitoin korjauspyynnön tästä eteenpäin.


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎27-09-2016
Kirjoituksia: 24
3/3

Vs: Tuotteiden ja palveluiden palautus

Kiitos nopeasta reagoinnista Hymiö Onnellinen 

0 tykkäystä