Uusi sim-kortti

  • 6 December 2019
  • 1 kommentti
  • 38 katselukertaa

Kunniamerkki +3

Sain uuden sim-kortin ja saatekirjeen,jonka mukaan olisin tilannut sen. En ole tilannut uutta sim-korttia. olen aktivoinut ohjeen mukaan tekstiviestillä numeroon 18100. Melkein kaikki yhteystiedot hävisivät. Toivottavasti  tilaamattomasta tuotteesta ei aiheudu kustannuksia eikä enempää harmeja


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Tarkennatko vielä hieman, eli et ole tilannut SIM-korttia mutta jostain syystä sait sellaisen ja aktivoit sen? Ymmärsinkö oikein? Vai oletko saanut kaksi korttia ja aktivoinut niistä ensimmäisen? Oletko ollut yhteydessä Asiakaspalveluumme tai piipahtanut Telia Kaupassa jossa tästä kortinvaihdosta olisi juteltu? Vai tuliko se täysin yllättäen?


 


Kortin vaihtoahan ei ole pakko tehdä jos nykyinen kortti toimii eikä se ole esim. liian vanha. Jos yhteystietosi ovat olleet suurimmaksi osaksi kortin muistilla, häviävät ne kun kortin vaihtaa. Jos taas numerot on tallennettu puhelimen muistiin, ne säilyvät myös silloin jos kortti vaihtuu. 

Jos kortin aktivoi itsepalvelun kautta, kuten ilmeisesti teit, ei siitä veloiteta ylimääräistä. Asiakaspalvelun kautta tehty kortivaihto maksaa sen sijaan 5 eur. 

Jos haluat että tuon ylimääräisen kortin tarinaa selvitetään tarkemmin, voit tulla juttelemaan kanssamme esim. telia.fi -sivuilta löytyvään chattiin. Katsotaan sitä kautta mistä syystä kortteja on lähetetty useampi kappale, 

Vastaa