Väärän henkilön tilausvahvistus.

  • 21 September 2017
  • 5 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei asiakaspalvelu,

 

en ole Telian asiakas, joten tämän asian selvittäminen on tuottanut minulle varsin paljon ylimääräistä vaivaa. Varsinkin tilin luominen yhteydenottoa varten on ollut työlästä.

 

Minulle tuli toissa yönä sähköpostiin toiselle henkilölle tarkoitettu Ruutu+ Viihde + Urheilu -kanavapaketin tilausvahvistus.

Henkilö on ilmeisesti saman niminen kuin minä, ja hänelle tarkoitettuja viestejä tulee minulle ajoittain, sillä sähköpostiosoitteitamme ilmeisesti kirjoitaan väärin.

Voisitteko ottaa asiakaspalvelusta minuun yhteyttä, jotta paketin lasku ja aktivointikoodi menisi oikealle henkilölle? Minulle tuli sähköpostissa myös hänen asiakasnumeronsa, joten oikea henkilö on jäljitettävissä.

 

ystävällisin terveisin,

Jouko Nieminen.

 


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Moikka @DrJouko,


 


Valitettavasti asiasi vaatii asiakastietojasi, joten suosittelen sinua olemaan yhteydessä Telian asiakaspalveluun muiden kanavien kautta esimerkiksi Omien Sivujen 24/7 chat-palvelu tai yhteydenottopyyntö-lomakkeella. Lisätietoa chat-palvelun käytöstä täällä.

Telian asiakaspalvelunumero on 020 690 400 (mpm/pvm) ja se on avoinna ma-pe 8-18 sekä la 9-16:30. Telian verkkoa ja palveluita koskevat häiriöilmoitukset ma-pe 8-20 ja la 9-16:30. Hätätilanteissa 24h/vrk.


 


 


Näillä tiedoilla pitäisi homman ratketa alta aikayksikön! :)

Juu, mutta probleema on, että minulla ei ole asiakastietoja, sillä en ole Telian asiakas. Yritin luoda tunnusta pankkitunnusten avulla, mutta tämähän ei onnistu. Toimiiko yhteydenottolomake, jos en ole asiakas?

--Jouko

 

 


@Sekunti kirjoitti:

Moikka @DrJouko,

 

Valitettavasti asiasi vaatii asiakastietojasi, joten suosittelen sinua olemaan yhteydessä Telian asiakaspalveluun muiden kanavien kautta esimerkiksi Omien Sivujen 24/7 chat-palvelu tai yhteydenottopyyntö-lomakkeella. Lisätietoa chat-palvelun käytöstä täällä.

Telian asiakaspalvelunumero on 020 690 400 (mpm/pvm) ja se on avoinna ma-pe 8-18 sekä la 9-16:30. Telian verkkoa ja palveluita koskevat häiriöilmoitukset ma-pe 8-20 ja la 9-16:30. Hätätilanteissa 24h/vrk.

 

 

Näillä tiedoilla pitäisi homman ratketa alta aikayksikön! :)


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@DrJouko kirjoitti:

Juu, mutta probleema on, että minulla ei ole asiakastietoja, sillä en ole Telian asiakas. Yritin luoda tunnusta pankkitunnusten avulla, mutta tämähän ei onnistu. Toimiiko yhteydenottolomake, jos en ole asiakas?


--Jouko


 


 



@Sekunti kirjoitti:

Moikka @DrJouko,


 


Valitettavasti asiasi vaatii asiakastietojasi, joten suosittelen sinua olemaan yhteydessä Telian asiakaspalveluun muiden kanavien kautta esimerkiksi Omien Sivujen 24/7 chat-palvelu tai yhteydenottopyyntö-lomakkeella. Lisätietoa chat-palvelun käytöstä täällä.

Telian asiakaspalvelunumero on 020 690 400 (mpm/pvm) ja se on avoinna ma-pe 8-18 sekä la 9-16:30. Telian verkkoa ja palveluita koskevat häiriöilmoitukset ma-pe 8-20 ja la 9-16:30. Hätätilanteissa 24h/vrk.


 


 


Näillä tiedoilla pitäisi homman ratketa alta aikayksikön! :)




 




@DrJouko, kyllä vain. Käytä tässä tapauksessa tosiaan yhteydenottopyyntö-lomaketta. Valitse valintalistalta "Muita asioita" > Viesti lyhyesti > Täytä pakolliset *-kentät > Lähetä :smileyhappy:

OK, kiitokset! --Jouko

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@DrJouko kirjoitti:

OK, kiitokset! --Jouko




Eipä kestä! :smileyhappy:

Vastaa