Vikailmoituksen jättö Telian sivuilla

  • 24 July 2019
  • 1 kommentti
  • 7 katselukertaa

Tuskastuttaa viettää viimeisiä lomapäiviä Telian sivulla yrittämässä tehdä vikailmoitusta. Olin viikonloppuna chatin kautta yhteydessä ja sain silloin apua, mutta nyt en löydä chattiakaan. Silloin ystävällinen neuvoja pyysi kokeilemaan tietyt asiat ja mikäli homma ei korjaannu, käski tekemään vikailmoituksen viallisesta laitteesta. Vaaditaan tunnistautumista tunnistautumisen perään, mutta vikailmoitusta en pääse tekemään. Lomalla en välttämättä ole koko ajan puhelimen päässä, enkä kotona ongelman luona, joten ilmoittaisin mielummin vian netissä ja kysyisin miten edetä asiassa. 


 


Edit EssiJn: muokattu otsikkoa


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@Paka28@  kirjoitti:

Tuskastuttaa viettää viimeisiä lomapäiviä Telian sivulla yrittämässä tehdä vikailmoitusta. Olin viikonloppuna chatin kautta yhteydessä ja sain silloin apua, mutta nyt en löydä chattiakaan. Silloin ystävällinen neuvoja pyysi kokeilemaan tietyt asiat ja mikäli homma ei korjaannu, käski tekemään vikailmoituksen viallisesta laitteesta. Vaaditaan tunnistautumista tunnistautumisen perään, mutta vikailmoitusta en pääse tekemään. Lomalla en välttämättä ole koko ajan puhelimen päässä, enkä kotona ongelman luona, joten ilmoittaisin mielummin vian netissä ja kysyisin miten edetä asiassa. 




Hei @Paka28 ja lämpimästi tervetuloa Tänne Yhteisöön! :smileyhappy:


 


Tuo ei tosiaan nyt kuulosta normaalilta, tunnistautumisen jälkeen pitäisi päästä suoraan kyllä täyttämään häiriöilmoitus.


 


Pystytkö vielä kokeilemaan seuraavalla polulla:



  1. Kirjaudu täältä asiakassivuillesi

  2. Klikkaa nimestäsi -> Liittymäni ja palveluni

  3. Klikkaa sitä liittymää mistä häiriöilmoituksen haluat tehdä

  4. Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö


Onnistuiko näillä ohjeilla? Jos yhäkään ei onnistu, niin kokeile vielä testata toisella selaimella tai tyhjennä selaimen välimuisti sekä evästeet

Vastaa