Yhteys asiakaspalveluun ja laajakaista tilaus

  • 28 February 2020
  • 7 kommenttia
  • 3 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Olisin vaihtamassa operaattoria ja olisin kysynyt laajakaista- sähköposti- ja TV viihdepalveluista. Mutta onko nyt niin että vain asentamalla Telia sovelluksen matkapuhelimeen, onnistuu chat palvelu ? Minun on vaikea kirjoittaa ja lukea matkapuhelimen pientä tekstiä. ja tarvitsisin ohjeita. Nyt.


7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei  !


 


Onnistuu myös tietokoneella ottaa yhteyttä chattiin :


https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Chat-apunasi-24-7/ba-p/147767 


 


Tässä chat näkymä puhelimen selaimessa :



 

No tuon kyllä löysin ja käytinkin, mutta en tarkoita robottia. Tämä ei tiedä mitään.

sanottiin että kirjautuneena on mahdollisuus chatata asiakaspalvelijan (ihmisen) kanssa.

Mobiilisovelluksen chattia ei kiinnosta tietääkään, koska kuten sanoin, niin en sitä pysty kunnolla käyttämään.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@  kirjoitti:

No tuon kyllä löysin ja käytinkin, mutta en tarkoita robottia. Tämä ei tiedä mitään.


sanottiin että kirjautuneena on mahdollisuus chatata asiakaspalvelijan (ihmisen) kanssa.

Mobiilisovelluksen chattia ei kiinnosta tietääkään, koska kuten sanoin, niin en sitä pysty kunnolla käyttämään.




Ihmisen kanssa eli asiakaspalvelijan kanssa pääsee chattaamaan kun valitsee robotin vaihtoehdoista : ei mikään näistä ;)


@kiisseli67@  kirjoitti:

@  kirjoitti:

No tuon kyllä löysin ja käytinkin, mutta en tarkoita robottia. Tämä ei tiedä mitään.

sanottiin että kirjautuneena on mahdollisuus chatata asiakaspalvelijan (ihmisen) kanssa.

Mobiilisovelluksen chattia ei kiinnosta tietääkään, koska kuten sanoin, niin en sitä pysty kunnolla käyttämään.


Ihmisen kanssa eli asiakaspalvelijan kanssa pääsee chattaamaan kun valitsee robotin vaihtoehdoista : ei mikään näistä ;)


Eli valehdella pitää. okei


@kiisseli67@  kirjoitti:

@  kirjoitti:

No tuon kyllä löysin ja käytinkin, mutta en tarkoita robottia. Tämä ei tiedä mitään.

sanottiin että kirjautuneena on mahdollisuus chatata asiakaspalvelijan (ihmisen) kanssa.

Mobiilisovelluksen chattia ei kiinnosta tietääkään, koska kuten sanoin, niin en sitä pysty kunnolla käyttämään.


Ihmisen kanssa eli asiakaspalvelijan kanssa pääsee chattaamaan kun valitsee robotin vaihtoehdoista : ei mikään näistä ;)


Kyllä tein niin nyt aamulla. jonotin chattiin sellaiset 35 min. no chattiin odottaminen on vähän kuitenkin onneksi erilaista kun puhelimessa.

mutta sitten kun "Peter" oli valmis minulle vastaamaan, niin hän "etsii minun tietojani" .... n. 10 min. vastaamatta mitään. sellainen chatti palvelu Telialla.

 

Toinen asia: mistä löytää paremmin nämä omat viestit. siis aloitetut kysymykset ja kommentit ? Tuolta käyttäjätiedon alta vaan yksityisviestit.

Minulal olisi tärkeää asiaa puhelinnumerosiirrosta (mistä tuli tekstiviesti nyt aamulla) sekä ehkä laajakaista - TV palveluiden yms. tilauksesta. Mutta tuntuu että Teliaa ei vois vähempää kiinnostaa.


 

Toinen asia: mistä löytää paremmin nämä omat viestit. siis aloitetut kysymykset ja kommentit ? Tuolta käyttäjätiedon alta vaan yksityisviestit.

Minulal olisi tärkeää asiaa puhelinnumerosiirrosta (mistä tuli tekstiviesti nyt aamulla) sekä ehkä laajakaista - TV palveluiden yms. tilauksesta. Mutta tuntuu että Teliaa ei vois vähempää kiinnostaa.


Löysinkin tuon ihan vahingossa. Voisi olla helpommassa paikassa, samassa paikassa vaikka kun yksityisviestit, heti käyttäjätunnuksen alla .

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Hyvä, että löysit kuitenkin etsimäsi. Kaikki palautteet ja mielipiteet ovat tervetulleita, jotta voimme kehittää sivustoamme entistäkin käyttäjäystävällisemmiksi. Voit laittaa uutta viestiä tähän samaiseen ketjuun, jos tarvitset vielä apua sivujemme käyttöön liittyen.

Vastaa