peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
57149 Jäsentä
159973 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

jatkuva tunnusten oikeellisuuden vahvistaminen



Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎23-02-2018
Kirjoituksia: 9
11/12

Vs: jatkuva tunnusten oikeellisuuden vahvistaminen


@AnneAn  kirjoitti:

Onko sinulla kiinteä laajakaista vai mobiililaajakaista? Kuinka usein näitä nopeuden tipahtamisia tapahtuu yhteydelle? Se kannattaa vielä kodin sisäverkosta tarkistaa ettei mikään muu laite käytä verkkoyhteyttä, kun yhteyden nopeutta mittaa.


AnneA, jos olisit lukenut tuolta kirjoittamastani ensimmäisestä viestistä tässä ketjussa, niin olisit varmaan huomannut millaisesta liittymästä on kyse. Mielestäni tällaiset "oletko tarkastanut sen ja sen" ovat vähän kuin lapselle tehtyjä Hymiö Surullinen En todellakaan kirjoittelisi tänne, jos en olisi jo näitä tehnyt. Edelleenkään ei teistä asiantuntijoista ole kukaan vaivautunut vastaamaan, miksi sitä viestiä, kun vika on korjattu, ei ole tullut (kuten olette sähköpostiviestissä luvanneet) ja jos sitä vieläkin korjataan, niin ilmeisesti se sitten hyvitetään seuraavassa laskussa.

Siihen, kuinka usein tätä nopeuden putoamista on tapahtunut, niin en ole pitänyt asiasta kirjaa, mutta esim. tänä keväänä ja kesän aikana sanoisin 5-10 krt. niin, että olen sen huomannut.

0 tykkäystä
Highlighted
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎08-04-2019
Kirjoituksia: 140
12/12

Vs: jatkuva tunnusten oikeellisuuden vahvistaminen

Viesti häiriön korjauksesta kyllä tulisi tulla jos automatiikka on sinulle lähettänyt viestin sen alkamisesta. Häiriö voi olla vielä korjauksen alla, mutta sitä en pysty nyt varmistamaan ilman asiakastietoja.

 

Tarkemmilla asiakastiedoilla voitaisiin tarkistella, mikä liittymän tilanne on ja onko alueella vielä häiriötä. Voisitko kirjautua sisään omilla sivuilla ja kirjoittamalla chatissa asiasta tai soittamaan meille 020 690 400, niin selvitetään tarkemmin asiakastietojen kanssa.

 

Hyvityksistä tulee myös keskustella tunnistautuneena sitten, kun häiriö on saatu korjattua ja häiriön kokonaisaika on tiedossa.

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä