laskun maksu

  • 21 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 293 katselukertaa

sonera voisi ottaa mallia laskun maksamiseen elisalta eli kun maksat laskut kirjautumalla oma sivulle klikkaat laskua ja maksat sen verkkopankissa lasku päivittyy heti maksetuksi eikä mene aikaa 2-3 päivää niinkuin nyt


5 kommenttia

Moikka @ipe1967 ja tervetuloa Klaaniin mukaan. :)


 


Tällä hetkellä tosiaan menee toi normi siirtoaika noissa, riippuen pankista.


Välitän palautteen kuitenkin eteenpäin. :)

Mun piti kans kysästä Soneran laskun maksamisesta, mulla on valokuitu ja sonera viihde, niin miten saisin nämä kummatkin yhteen laskuun e-laskuna, mulle tulee nyt noi kummatkin samassa laskussa sähköpostiin mistä sitten kopioin tiedot verkkopankkiin, miten saan noi kummatkin e-laskuksi. Soneran laskut on vaikee muuttaa e-laskuksi koska verkkopankissa on niin monta eri vaihtoehtoa mistä valita.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Kyllä siis voit muuttaa helposti E-laskuksi verkkopankista, näin minä olen tehnyt... Siis voit valita minkä tahansa vaihtoehdon sieltä kun tilinumero jonne maksu välittyy on sama kuin laskussasi. 

 

Siis jos sinulla on Sonera Viihde ja Valokuitu samassa laskussa (vain eritelty), niin kyllähän sitten pitäisi kaiken järjen mukaan tulla samaanlaskuun... (-> Ei siinä olisi mitään järkeä olla erillisessä laskussa :D)

Ite suosin myös E-laskuja, kätevä ku mikä. :)


Helppo kytkeä tosiaan siellä omassa verkkopankissa, kuten @olkitu mainitsi. :)


Kytkentäohjekin löytyy.

Jee!


 


Mukavia uutisia teille, nyt on homma ok elikkä jos Omilla Sivuilla maksaa laskun, se näkyy meillä samantien maksettuna laskuarkistossa! :)


 


Uudistus on varmastikkin kaivattu, vai mitä mieltä olette?

Vastaa