liput asuntomessuille 2018


Olen todella pettynyt ja kiukkuinen. Sain viestin telialta kello 15.29, että sieltä saa lippuja asuntomessuille Poriin. Ne liput olivat mennyt 10 minuutissa ja niitä ei ollut kuin 100kpl. Kaikilla ei ole edes mahdollista hakea heti esim. työssä käyvillä. Itse olin vielä töissä kun tämä viesti tuli. 


3 kommenttia

Moi @pikkunen18 ja tervetuloa Yhteisöön! Ikävä kuulla, että lippu meni sivu suun. Saitko siis viestin, että Telia Kaupassa olisi saatavilla vapaalippuja Asuntomessuille? Mitä viestissä tarkalleen ottaen sanottiin? Lippuja on tosiaan jaettu rajallinen määrä ja kiinnostus niitä kohtaan on ollut yllättävänkin suurta.

Hei! Viesti meni näin suurin piirtein näin, että telia on asuntomessille esittelemässä älykotia ja saat kesäjlahjaksi liput asuntomessuille. viestin pitää näyttää porin telia liikkeessä. Piti toimia nopeasti. Itseäni harmittaa ja ärsyttää että en ehtinyt hakea lippuja koska olin töissä. Olisin niin halunut saada ne liput.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Ai että, uskon että harmittaa. Etkä ole ainut, asiakaspalvelumme sai viestejä muiltakin jotka eivät ehtineet lippuja saada. Toivotaan että näitä tulee jossain vaiheessa lisää jaettavaksi ja että sinäkin saisit omasi!

Vastaa