peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
143389 Kirjoitusta
49092 Jäsentä
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

missä on chat



Highlighted
Talonpoika
Rekisteröitynyt: ‎06-09-2017
Kirjoituksia: 4
1/3

missä on chat

apua puk-koodia en saa

0 tykkäystä
2 vastausta
VIP
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
Kirjoituksia: 1 211
2/3

Vs: missä on chat

VIP
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 505
3/3

Vs: missä on chat


tilasto kirjoitti:

Tuossa ohjeita chatin käyttöön. 

https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Chat-apunasi-24-7/ba-p/147767


Omat Sivut, jonne kirjaudutaan Telia-tunnuksella, verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella:

 

 

telia_omat_sivut_chat.JPGOmat Sivut: 24/7 chat-palvelu

 

  • PUK-koodi löytyy samalta sivulta, kun klikkaa ensin kyseessä olevaa liittymää (esim. 040 xxx xxx x) jonka jälkeen siirrytään kyseisen liittymän hallinnointisivulle.

 

omat_sivut_liittyman_hallinnointi.JPGOmat Sivut: liittymän hallinointi ja liittymän PUK-koodi

 

 

 

PUK-koodin saa myös soittamalla asiakaspalveluun (tai käymällä Telia Kaupassa):

 


(mpm/pvm) ma-pe 8-18, la 9-16:30. Telian verkkoa ja palveluita koskevat häiriöilmoitukset ma-pe 8-20, la 9-16:30. Hätätilanteissa 24h/vrk.
 
PUK-koodin kyselystä voidaan periä mahdollisesti 15 euron palvelumaksu Hymiö Onnellinen
 
 
 
Toivottavasti tästä olisi apua! Hymiö Onnellinen
Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ✋ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia
Teliaasiakas jo vuodesta 2015