peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58787 Jäsentä
163260 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

nordean asiakkaille ei mobiilivarmennetta?

Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎06-09-2015
Kirjoituksia: 45
1/4

nordean asiakkaille ei mobiilivarmennetta?

olen vuoden odotellut että sais varmenteen taas käyttöön,millon nordean boikotti loppuu??????

0 tykkäystä
3 vastausta
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2012
Kirjoituksia: 1 234
2/4

Vs: nordean asiakkaille ei mobiilivarmennetta?

@arttu1971 kirjoitti:

olen vuoden odotellut että sais varmenteen taas käyttöön,millon nordean boikotti loppuu??????

Sama tilanne ainakin ollut myös Elisalla ja DNA:lla, Nordea kai hinnoitellut itsensä ulos. Passi tai henkkarit (ajokortti ei enää kelpaa) mukaan ja Telia kauppaan mobiilivarmennetta hakemaan, niin ei tarvitse odotella.

Highlighted
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎29-12-2014
Kirjoituksia: 144
3/4

@arttu1971 kirjoitti:

Moikka,
kyselin miten asia etenee ja syksyn mittaan pitäisi olla Nordean tunnistus mahdollista, joten jos et vielä käynyt henkkareiden kanssa meidän liikkeessä ja maltat vielä hetken odottaa, niin kohta pääset rekkaamaan mobiilivarmenteen Hymiö Silmänisku .

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎16-12-2014
Kirjoituksia: 793
4/4

Moi! Vähän tilanneinfoa tähän liittyen eli pyrimme saamaan Nordean tunnistuksen käyttöön syyskuun aikana, jonka jälkeen mobiilivarmenteen voi rekisteröidä Nordean pankkitunnuksilla. Sama pätee myös Säästöpankkiin Hymiö Onnellinen Pidetään sormet ristissä että aikataulu pitää, eikä tule mitään yllätyksiä enää matkan varrella.

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg